aloitin maanantaina 800kcal/vrk dieetin ja paino on pudonnut jo 4kg!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
tiedän että on nestettäkin iso osa, mutta aiemmin olen kokeillut painonvartijoiden pisteohjelmaa mut siinä ei kyllä saanut tällaisia tuloksia ekallakaan viikolla KOSKAAN! käytän nutrilett pussikeittoja ja lisäksi syön salaattia, kasviksia, lihaa, kanaa ja kalaa jne mut vältän hiilihydraatteja.

IHANAAAAAAAAA ja olokin on ihan mahtava, ei kurni nälkä koko ajan ja turvota!

Paljon sulla oli lähtöpaino ja mikä on pituutesi? Olen myös aikeissa ostaa viikon VLCD dieetin sinä toivossa , että saisin tuollaisen mukavan starttipudotuksen. Yhteensä painoa haluaisin pudottaa n. 7-10 kg.

Yleensä kilot saa helposti putoamaan, mutta ne tulee yleensä myös yhtä helposti takaisin. Eli siihen kannattaa sitte panostaa että saa painon pysymään siinä ihannepainossaan :) Oikeilla elämäntapamuutoksilla eli lisäämällä liikuntaa ja syömällä terveellisesti saavuttaa pysyviä tuloksia. Tsemppiä!

Mua mietityttää näissä matalissa kaloreissa se, että kehon sanotaan menevän säästöliekille ja tavallaan pitävän kaikin keinoin kiinni kiloista, kun luulee nääntyvänsä nälkään.. Itselläni on kanssa projekti käynnissä ja tämä viikko on mennyt n. 1000 kcal / vrk (ei sis. laihdutustuotteita) ja viikossa katosi reilu kilo...

Mulla aloitin maanantaina sairaaladieetin ( ei oo kaalikeittoversio) ja painoa on pudonnut 4,5 kg. Oli nesteitä tai ei, mutta motivaatio nousi taas vaikka kuinka paljon :) Pudotettavaa on kuitenkin 30 kg, niin halusin tälläisen nopean alun.

Mua mietityttää näissä matalissa kaloreissa se, että kehon sanotaan menevän säästöliekille ja tavallaan pitävän kaikin keinoin kiinni kiloista, kun luulee nääntyvänsä nälkään.. Itselläni on kanssa projekti käynnissä ja tämä viikko on mennyt n. 1000 kcal / vrk (ei sis. laihdutustuotteita) ja viikossa katosi reilu kilo...

Uskoisin, että tuo riippuu täysin ihmisestä. Aina, kun joku täällä kysyy, esim. että miten sais muutaman kilon pois kun haluis viikon päästä olla hoikempana juhlissa, niin kaikki sanoo että älä vaan syö liian vähän kun sitten käy niin ettei laihdy yhtään. Mut aina kun mä olen ollut syömättä lähes kokonaan muutaman päivän (joo, en laihtuakseni vaan vaikka surun takia en oo pystynyt syömään) niin olen laihtunut muutaman kilon. Eli, mulla ei ainakaan käy noin miten mainitsit, enkä usko et oon ainut :)

Ja en kehota ketään olemaan syömättä, sanoin vain omien kokemusten pohjalta.

niin ja tuosta säästöliekistä, se on totta että elimistö voi mennä siellä 500kcal dieetillä säästöliekille mutta jokaisella tavalla laihduttava voi törmätä siihen ns suvantovaiheeseen ettei paino putoa hetkeen millään.

mutta se että paino laihduttamisen jälkeen nousisi nopeasti siksi että elimistö hamstraa, on todistettu perättömäksi väitteeksi. kaikki on kiinni siitä, miten syö. toki ne rasvasolut laihtuneella on siellä elimistössään vielä pari vuotta painonpudotuksen jälkeen littoisina oottamassa uutta saalista ja lihominen siksi on helpompaa kuin normipainoisella, koska energiaa ei mene rasvasolujen muodostukseen. ne ovat siellä jo valmiina. mutta nekin kuihtuvat pois kun eivät saa hommia.

tiedän että homma on loppupeleissä kiinni elämäntavoista, ja olenkin ollut maltillinen. ruokatapani olivat siten pielessä aiemmin että söin paljon pikaruokaa ja isoja annoksia, söin älyttömästi suklaata ja karkkia, join limsaa. paino nousi muutamassa vuodessa 50kg pariutumisen myötä. muutaman vuoden olen pitänyt tätä painoa ja nyt aloin myös laihduttaa. ensin karsin pois karkit muutamaksi viikoksi, vaihdoin limsan light-versioon. sitten jätin herkut (eli pullat, sipsit, jäätelön) pois. sitten siirryin salaatti, kasvis ja proteiinipitoiseen ruokavalioon. sitten nyt maanantaina aloin laskea kaloreita :)

Toi säästöliekki-teoria on kyllä ihan puppua. Jos homma toimis noin, niin eihän mitään nälänhätiä edes olisi. Kehitysmaissa vain säästöliekkeiltäis parilla riisinjyvällä ja paino ei tippuis yhtään.

mä aloitan huomenna xtraamaan. ja aoin olla sen 7-10 viikkoo täysvauhdilla. JA tiputtaa sen 20 kg. Kolme ystävää saanut parin viime vuoden aikana niin upeita tuloksia aikaan, ettei passaa enää kieltää tuon tehoa. Tanita-punnitus tänään oli aika jörkky..Mutta jos nyt siis tästä 86kilosta saisin sinne 66 kiloon, niin WOW!! Pituutta mulla 176 cm.

joo kyllä itekin vannon tämän nimeen vaikka kokemusta on vasta vajaan viikon ajalta! muistan painonvartijoiden pistelaskusysteemin, siinä rangaistiin nimenomaan proteiinipitoisista ruoista, esim. kananfileestä tuli älyttömästi pisteitä. sitten ruisleipää ja perunaa sai aterioilla syödä ns. samaan hintaan eli vain kahdella pisteellä oman halun mukaan. siinä suosittiin nimenomaan hiilihydraatteja, ehkä se tän uuden trendin myötä joutui suomessa lopettamaan.

aamulla kävin taas huvikseni vaakassa ja on lähtenyt maanantaista 5kg, en tiiä voiko enää pitää paikkaansa...

[QUOTE="elli";22058191]2468-dietti toimii myös hyvin. :)[/QUOTE]

mikäs dieetti tuo on? tietääkö kukaan muuten mitään siitä joku aika sitten lehdessä olleesta jutusta jonka mukaan painonvartijat supistaisi menojaan lopettamalla suomessa? ei kuulemma ole kannattaa enää sen toiminta tässä maassa.

[QUOTE="vieras";22058279]mikäs dieetti tuo on? tietääkö kukaan muuten mitään siitä joku aika sitten lehdessä olleesta jutusta jonka mukaan painonvartijat supistaisi menojaan lopettamalla suomessa? ei kuulemma ole kannattaa enää sen toiminta tässä maassa.[/QUOTE]

2468= ensimmäisenä päivänä 200kcal, toisena 400kcal, kolmantena 600kcal, 800kcal ja sitten paastopäivä. Ja jos tahtoo niin sitten aloitetaan alusta taas.

[QUOTE="elli";22058308]2468= ensimmäisenä päivänä 200kcal, toisena 400kcal, kolmantena 600kcal, 800kcal ja sitten paastopäivä. Ja jos tahtoo niin sitten aloitetaan alusta taas.[/QUOTE]

Oisko tarkempaa ohjetta tai linkkiä jollekkin nettisivulle missä ois tietoa tästä.. kuulostaa jännältä :)

[QUOTE="vieras";22053042]no mulla on ylipainoa PALJON enemmän, painan 130kg... *nolo*[/QUOTE]

Ymmärrän. mä olen ollu 1200 kalorin dietillä ja tuplannu liikunnan puolella eikä kiloja ole 6kk aikana lähteny yhtään,mutta masu on pienentyny.mulla painoa 67kg .

Alkuperäinen kirjoittaja säästöliekki;22054782:
Toi säästöliekki-teoria on kyllä ihan puppua. Jos homma toimis noin, niin eihän mitään nälänhätiä edes olisi. Kehitysmaissa vain säästöliekkeiltäis parilla riisinjyvällä ja paino ei tippuis yhtään.

Aina tämä stanan tyhmä kehitysmaavertaus. Ymmärrätkö sä idiootti että niiden elimistö ei ole KOSKAAN saanut ruokaa kunnolla joten miten ne olisivat voineetkaan lihoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Onni eräillä;22169039:
Tätä mä just tarkoitin, kun oon täällä valittanut sitä että mä en laihdu. Mun lähtö bmi oli 41, ja kahdeksan viikon laihiksen jälkeen mulla on painoa tippunut 4kg! Ja ihan kaikki muut laihtuu tuolla 800 kcal dieetillä sen määrän jo viikossa. Ai että kyrpii. Ja pahasti.

voi ei :(
mites jos sulla on joku kilpirauhasen toimintahäiriö tai muu mikä vois estää laihtumista? ootko siis syönyt tuon saman 800kcal päivässä? varmana tympii, vaikka alaspäin se on neljäkin kiloa!

Yhteistyössä