T
troi
Vieras
Mä en oikein osaa selittää, mitä tarkoitan, mutta olen huomannut, että jotkut naiset ovat naisellisia vaikka säkki päällä, toiset eivät ole sitä viimeisen päälle pyntättyinäkään. Mulle naisellisuus on jotain paljon enemmäin kuin pelkkä ulkoinen olemus.
Ootteko muuten te "pahoja katseita" saaneet varmoja siitä, että ne ovat niitä pahoja katseita? Mä ainakin olen sellainen, että jos näen omasta mielestäni tyylikkään ja kauniin naisen, niin saatan huomaamattani lähes tuijottaa häntä jopa pitemmän aikaa. Toivottavasti sitä ei kukaan ole ottanut pahalla, se on nimittäin ollut puhdasta ihailua.
Ootteko muuten te "pahoja katseita" saaneet varmoja siitä, että ne ovat niitä pahoja katseita? Mä ainakin olen sellainen, että jos näen omasta mielestäni tyylikkään ja kauniin naisen, niin saatan huomaamattani lähes tuijottaa häntä jopa pitemmän aikaa. Toivottavasti sitä ei kukaan ole ottanut pahalla, se on nimittäin ollut puhdasta ihailua.