mikä lahja voi yllättä lapsia jouluna?:)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"una"
Mikä naurun asia on lapaset ja villasukat? Kyllä mun likka ainakin tykkää noista, mutta toisaalta mun lapseni ei olekaan materialla lahjottu lapsi.
meillä myös lapsista jokainen (no paitsi poitsu ehkä :D ) osaa arvostaa mummin tekemiä lapasia. ne on joka jouluna yksi parhaista lahjoista. mut sama homma oli mullakin kun olin pieni niin parasta oli kun sai mummilta pörrösukat, villalapaset ja suklaalevyn sellaisessa pienessä lahjapussissa :)

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22018394:
No ei niitä ommellakaan- ne neulotaan:saint:

Äläkä sinä naikkonen kuule siellä vähättele sen taidon omaavia. Neulominen on ihan todistetusti hermoja lepuuttavaa ja terapeuttista hommaa. Suosittelen. Keinutuolissa kun istuu ja kiikuttelee kutimet kädessä niin jo vain sielu lepää.
no hyi mä en halua kotiin keinotuoli:LOL:

vaikka on se kyllä ehkä mukavakin:popcorn:

Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22018394:
No ei niitä ommellakaan- ne neulotaan:saint:

Äläkä sinä naikkonen kuule siellä vähättele sen taidon omaavia. Neulominen on ihan todistetusti hermoja lepuuttavaa ja terapeuttista hommaa. Suosittelen. Keinutuolissa kun istuu ja kiikuttelee kutimet kädessä niin jo vain sielu lepää.
Mummovainaani kutoi lapsenlapsilleen aina pipoja, lapasia ja villasukkia. Niitä kertyi niin paljon, että mulla on vieläkin niitä käytössä, vaikka mummoni kuolemasta on jo 15v

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22018427:
Mulla tulee hartiahuivi, pojalle puseroa ja villavaippahousuja.

Mulla pitää olla monta kudinta kun kyllästyn aina yhteen....
On mullakin muita kutimia, mutta tuo peitto on tärkein kun kaveri sai tytön ja siskonsa saa loppukuusta vauvan. =)

ok
juoksevat huutavat, käyvät ulkona, mä ostin heille kaikki sarjat legoja mitä he kysyivät minulta, joka kaupasta sain että kaikki ne olisi, niin nyt siitä on kuulema liika ne ei ymmärrä mikä palaa mihin menee: /, nyt varma mä olen tyhmä
No kieltämättä, olisit aloittanut yhdestä legopaketista etkä ostanut heti kaikkia :eek: Ei lapset halua eikä tarvitse kaikkea, vaan jotakin.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22018441:
Kyllä neuloa voi muussakin tuolissa:xmas:
Mäkin monasti lojun sohvalla puoliksi istuallani, puoliksi maaten ja katson telkkaria ja tikutan samalla vimmatula vauhdilla pääkallokuvaista villasukkaa.....
16t päivässä jos tee töitä niin neuloa ei kyllä enää jaksa:D eikä ehti ja kun on vapaa, niin joko lepän tai sitten käymme jossain:D

Venakko Milanna
No kieltämättä, olisit aloittanut yhdestä legopaketista etkä ostanut heti kaikkia :eek: Ei lapset halua eikä tarvitse kaikkea, vaan jotakin.
no mä ostinkin yks, vaikka toki joskus ennenkin se oli heillä, niin he sanoivat että tykkää ja haluavat lisää, sitten mä menin ostamaan kaikki mikä vaan isot pakkaukset oli kauppassa ja lopuksi noin kk päästä kaikki pienet ja keskikokoiset ja nyt se heille liika tai heillä hermot menee, ne huuta mulle miks mä heitin pakkaukset pois ne ei osaa niitä rakentaa, no en kyllä mäkään, mut juu varmasti mä pakkaukset pidän kotona

no mä ostinkin yks, vaikka toki joskus ennenkin se oli heillä, niin he sanoivat että tykkää ja haluavat lisää, sitten mä menin ostamaan kaikki mikä vaan isot pakkaukset oli kauppassa ja lopuksi noin kk päästä kaikki pienet ja keskikokoiset ja nyt se heille liika tai heillä hermot menee, ne huuta mulle miks mä heitin pakkaukset pois ne ei osaa niitä rakentaa, no en kyllä mäkään, mut juu varmasti mä pakkaukset pidän kotona
No varjelkoon- legoista voi ja pitääkin rakentaa jotain muutakin mitä siinä paketin kyljessä on.....
Avainsana on mielikuvituksen käyttö!

Yhteistyössä