*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

nii mulle saa laittaa jo näköjään 30/31 :confused: en oo ees tajunnu että on jo noin paljon tuo kp :O
jaaaa yk 1 jaaa punainen -03 ja sininen -08. tiputtelu on tällä hetkellä loppunu ja sen tilalla tulee kananmuna limaa. paaaaksuaa ja venyvääääää :x tissi on kipeä (outoa että vain toinen) ja sen sisällä on tavaraa (sen kyllä huomaa kun littanoitten tyhjien tiskirättien sisälle ilmaantuu jotain). maha on pullea ku rantapallo ja ajoittain kipeä.
että sellaset bileet. nyt lähen iltaan töihin, hyvät päivän jatkot :wave:
 
Listan kärkipää!!!! Missä plussauutiset!?!? :)

Pyyter-2 kirjallisuus kertoo, että munasolu luopuu kuorestaan kuudentena päivänä hedelmöittymisestä ja kiinnittyy kohdun seinämään... Itselläni nyt yrityksen ollessa päällä, olen kaksi kertaa saanut tiputtelun dpo 5, joten liekö siinä kuitenkin yksilöllisiä eroja... en tiedä :confused: edellisen tiputtelun jälkeenhän mulla oli kellontarkat menkat 2 päivää myöhässä..., nyt en huomannut ovulaatiota lainkaan, mutta veritipat tuli kierron mukaan kp 19 (eli normaalisti dpo5), nythän sitten kehittelen oireita, vaikken havainnut ovulaatiota, mutta kun tuo tiputtelu :)

Miuski00:lla on kyllä niin selkeät oireet, että ei kun plussaamaan!!!! Ja plussatuulahduksia sinne päin ++++++++++++++++++++++++

Itse hölmönä testasin tänään, joo kp 23 :LOL: ajattelin, et jos kp 19 oli kiinnittyminen, niin kyllä sit jo kp 23 näkyy testissä jotain... no, ei sit yllättäen näkynyt :) Muka-oireita täällä kehittelen, joten vois sit seuraava viikko kulua haipakkaan, että pääsisin testaamaan uudestaan tai mitä todennäköisemmin vaihtamaan rättejä :)
 
Miuskin kanssa samat aikeet, eli huomenna testailen jos vielä aihetta on. Miuskilla on kyllä niin vahvat oireet, että eiköhän sieltä se ihana synttärilahja tule. :heart: Itsellä ei sitten mitään oiretta suuntaan eikä toiseen...
 
Pidän kaikille peukkuja ihan urakalla!!!! Mä hosuin tänään ja tein testin saadakseni sen veeitun negan, mutta niin kauan kun ei tule paroni paikalle niin on toivoa....tytöstä testasin aika myöhäisen plussan nimittäin.... *ristii sormensa*
 
Miuski, jospa ne kivut oli sitä kiinnittymistä! Pöh negasta, kyllä se plussa ehtii tulla vielä!

Jude, voimia :hali: Toivottavasti ei löydy mitään vakavaa rinnasta!!

Voi hitto, kun mulla on vasta kp20 ja jo on muka niin raskaana-olo... Kyllä meitsi putoo korkeelta ja kovaa, kun menkat alkaa!
 
Tulinpas jakamaan tämän ihme ketutuksen nyt. Mulla repii niin pirusti nivusiin ja sillä lijalla ylöspäin... sellaista kuin suonenvetoa, että oli pakko kuumaan suihkuun asti lampsia. Tällaista ei ole ollut raskaana ja ei-raskaana ikinä....
 
Nopeeta taas pikapäivitys näin puolenyön aikaan... mä en millään kerkiä palstalle lukemaan sitä tahtia kun uusia kirjotuksia tulee :( Joten anteeksi, etten kommentoi (taaskaan) kirjoituksianne, saisin lukea niitä vielä pikkutunneillakin, että saisin kaikki käytyä läpi...

Joo, menkat ei oo alkanu vaikka tänään on kp 32/28-32. Ostin pe jo raskaustestin valmiiksi, josko ens vkolla testailisin. En jaksa yhtään uskoa, että mitään ois tässä kierrossa tapahtunut, mutta pikkasen tää nyt kyllä jännittää...
 
LISTA PÄIVITETTY!


Eipä omassa navassa mitään uutta tälle aamulle. Yö meni katkonaisesti, en voinut edes yskiä, kun tuo repiminen teki niin kipeää. Ilmapallomaha ollut hengailemassa jo tovin joten sekään ei ole mitään uutta. Flunssalle kuuluu sitä, että nenä on auki, muuten olo on kuin jyrän alle jääneellä ja tää vilu mikä sen mukana tuli niin hyr! Mulla on pitkä, pitkähihainen mekkoyöppäri ja kylputakki + sukat ja silti jäässä :( Kahvi ei mennyt alas joten vaihdetaan hunajaveteen. Makuaisti on kärsinyt jotenkin...pyh.... mutta olossa ei siis mitään muutoksia.... menkkamainen olo on edelleen...
 
Nepula, jospa se plussa kuiteskin tulis!

Miuski: HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ :heart: Sun oireet kuulostaa niin raskaudelta!

On: Yön aikana iski kurkkukkipu ja toinen sierain oli tukossa. Ja sekös lisää mun toiveita. Esikoista odottaessa iski pikkuflunssa ja kuopusta odottaessa kamala köhä, siis ennen testiä nämä, just tähän aikaan kiertoa se alkoi silloinkin... Muutoin olen aika hyvin terveenä säilynyt (kop, kop, kop), mutta raskausaikana vastustuskyky heikentyy ja saan kaikki flunssat. Mut, mut, onhan niitä nyt liikkeellä niin paljon, että voi olla silkkaa sattumaa.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille!!
 
mymosa
Menin sitten testaamaan jo ja nega oli.. Kaivoin tietty se testin vielä hetki sitten esiin ja kappas, viivanpaikkahan siinä kun oikein tihrustaa.. Piti sitten kvg ja ei tuohon pitäis tulla viivanpaikkaa. Että mikä lie viivanpainauma..

No mutta, katellaan uudella testillä tuossa parin päivän päästä.. ku en nyt tiiä onko dpo 8 vai 2.. lasken vähän molemmilla ;)

Miuskille synttärionnea:heart: mä ootan sun plussaa :D
 
Rixutin: Mua ainakin henk. koht. kyrpiinnytti nuo menkat mielen tosi matalaksi. Eipä niistä ole paljon juteltavaa. Migreenikin iski pariksi päiväksi. Huoh. Tää alkukierto on ihan arsesta.... :stick:

Vielä 20 päivää mahdolliseen ovikseen............................... ja vielä kerran .
 
Onnea paljon Miuksi :hug:.

Ja Helinäkeiju10 toivottavasti ei täti tule kylään ja saat plussan:D. Täällä odotellaan muiden kierron lopussa olevien plussia:heart:.

Täällä tosiaan on jo kp 21:D ja alkaa jännä viikko. Saa nähä miten käy, ollaanko raskaana vai tuleekko täti kylään. Ja tuleeko loppuviikosta oireita. Pitäkäähän peukkuja naiset:D
 
mymosa
Mä käyn vähän välii tuijottelee tuota ihme viivanpaikkaa tuossa testissä, ihan ku se siitä plussaksi muuttuis, ihminen on sitten tyhmä


Lapsetkin tuli.. oli kuopus oksunnu autoon, nii isänsä oli vain kuulema sanonu, että oksennas vielä niin siivoot ite! Ihan ku lapsi, saati 3v, pystyis sitä oksua pidättelee..
<-- MINÄ!

Muutenkin meinas luistaa sovituista tapaamisista 4kk..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
moips!!!

Viikonloppu hurahti käsistä, mihin tämä aika katoaa!! Ei ole paljon konella kerinnyt käydä!!

Paljon onnea muiski :flower:

Täällä on tosi monilla raskausoireita, toivottavasti mahdollisimman moni saa plussan testiin lähiaikoina!! Tosin harmittaa vaan kun kaikki siirtyy tuonne odotuspuolelle ja minä jään tänne ODOTTELEMAAN!! Ei sille että harmittaa kun te sinne siirrytte, vaan se kun jään tänne yksin!!!

Reilu viikko jälkitarkastukseen, toivon todella että kaikki ok. Viikonlopun ajan olen potenut pahoinvoinnista ja sama olo jatkuu. ruoka ei maistu ja kaikki oksettaa. Jos tietäisin etten ole raskaana, niin alkaisn jo epäillä. Oisko nyt kuitenkin vaan joku pöpö saanut mahan sekaisin!!1 Tai sitten huonoimmassa tapauksessa sinne on jäänyt jotain, mikä viellä aiheuttaa oloja!?! Mitä en kyllä itsekkään usko!!!

Peukutan kaikkille plussia!!!:heart:
 
nii mulle saa laittaa jo näköjään 30/31 :confused: en oo ees tajunnu että on jo noin paljon tuo kp :O
jaaaa yk 1 jaaa punainen -03 ja sininen -08. tiputtelu on tällä hetkellä loppunu ja sen tilalla tulee kananmuna limaa. paaaaksuaa ja venyvääääää :x tissi on kipeä (outoa että vain toinen) ja sen sisällä on tavaraa (sen kyllä huomaa kun littanoitten tyhjien tiskirättien sisälle ilmaantuu jotain). maha on pullea ku rantapallo ja ajoittain kipeä.
että sellaset bileet. nyt lähen iltaan töihin, hyvät päivän jatkot :wave:
:)
 
Miuskille hyvää synttäripäivää! :flower:

Täällä testattu tänään nega. :( On jo niin paljon kp:t, että ois pitänyt jo plussan näkyä jos ois tärppi käynyt. Menkkoja siis odotellessa.
Muumi, älä siis huoli, et sinä yksin tänne jää. Minä olen täällä näköjään aina vain....
 

Yhteistyössä