[QUOTE="vieras";21920327]Eli mitä outoja tapoja tuttavillanne tai ystävliiänne on lastenkasvatuksessa, jota et itse ymmärrä tai jollalailla sinun ei tulisi mieleenkään toimia?
Minä en ymmärrä sitä, että vierailu aloitetaan AINA lämmittämällä perunaa ja soosia vauvalle, MIKSEI voida syödä KOTONA ENNEN vieraisille lähtöä?
Tämä toistuu siis yhden tutun kohdalla AINA.
Lapsen syöttämistä porsaaksi en tajua myöskään. KOKO ajan tarjotaan tissiä. KOKO ajan.
Vauva vilkaisee sivulle "Oi, sull on varmaan nälkä, ota tissi", vauva räpsäyttää silmiään" No niin, taas on Eemilillä kova nälkä"
vauva heilauttaa kättään; "Eemil, tuuppa tisulle"
:headwall::headwall:[/QUOTE]
Oonkohan minä just tuollainen perunanlämmittäjä-kummajainen... Mulla on yleensä aina vieraisilla vauvanruoat mukana. Kun vauva syö 5 kertaa päivässä kiinetää ruokaa, niin yleensä jokin ruoka-aika sattuu vierailun ajalle. Ja sitten vielä kun visiitit yritän sovittaa sopivasti päiväunien kanssa, niin monesti se vaan menee sitten niin, että kun tullaan kylään niin aika pian vauvalle annetaan ruokaa. Ei mulle kukaan ole ainakaan sanonut, että se olis jotenkin haittaavaa. Siinä se menee muun jutustelun sivussa.