Voiko oikeasti jäädä niin koukkuun opamoxiin

Tuo on juuri se petollinen tilanne, jolloin alkaa lääkitä noita "ahdistuksen" tunteita Opamoxilla ja jää siihen vielä enemmän kiinni. Jätä lääke nyt kertaheitolla pois - huono olo kestää muutaman päivän.

Lukeehan se niissä ohjeissakin jo isolla että erittäin helposti koukuttaa, siksi suositellaan vaan erittäin lyhytaikaista käyttöä. Itse käytin nukahtamisen/rauhoittumisen pauna 10 päivää veljen itsemurhan jälkeen. Kaksi otin iltaisin, ei tuntunut tarvetta jatkolle sen kuurin jälkeen.

Kuulostaa samalta kuin mun "vieroitusoireet" yhdestä yskänlääkkeestä..eli joo. Todellakin voi. Mulla bentsot nukkumiseen mut ikinä ei missään tilanteessa enempänä kuin 2-3 iltana peräkkäin. Kokemusta on.

Alkuperäinen kirjoittaja lekuri:
Tuo on juuri se petollinen tilanne, jolloin alkaa lääkitä noita "ahdistuksen" tunteita Opamoxilla ja jää siihen vielä enemmän kiinni. Jätä lääke nyt kertaheitolla pois - huono olo kestää muutaman päivän.

mä otin hengenahdistukseen, mulla epäillään paniikkihäiriö mut vielä pitää pois sulkea muut sairaudet, sen takia olin verikoikeilla tänään ja sydänfilmissa...kävin myös lenkkillä ja haluan todellakin jäättä sen lääke ja ajoin kerrallaan heitä jos vaan se mahdollista, kun olo ihan hirveä kun en siitä nyt otanut

Kyllä, itse olen käyttänyt epäsäännöllisesti vuodesta 2008 enkä ole koukkuun jäänyt eikä vieroitusoireita tullut. Pahimpina kausina syön joka ilta ja monesti aamulla parikin viikkoa putkeen, sitten niiden käyttö taas vaan jää.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Älä viitsi Savanna... sä valehtelet vain itsellesi. Keksi koko ajan syitä, ettei sun tartte vain olla... touhua vaan lisää... voi sun kanssa.

mä oikeasti lähden pois jos ihan pahaa on, vaikka suoraan töistä päivystykseen jos on tarve, mulle ei kotona tulee parempaa oloa

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Älä viitsi Savanna... sä valehtelet vain itsellesi. Keksi koko ajan syitä, ettei sun tartte vain olla... touhua vaan lisää... voi sun kanssa.

mä oikeasti lähden pois jos ihan pahaa on, vaikka suoraan töistä päivystykseen jos on tarve, mulle ei kotona tulee parempaa oloa

Ei se heti tulekaan. Pitäs olla oikeasti kunnon paussi. Voi olla tosi paska olo vaikka parikin viikkoa, voi tulla vieläkin huonompi olo kun kaikki stressi purkautuu. Mutta se on oikeastaan ainoa kestävä reitti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä, itse olen käyttänyt epäsäännöllisesti vuodesta 2008 enkä ole koukkuun jäänyt eikä vieroitusoireita tullut. Pahimpina kausina syön joka ilta ja monesti aamulla parikin viikkoa putkeen, sitten niiden käyttö taas vaan jää.

Ihan sama homma eikä ole koukuttanut vaikka pidempäänkin joutunut käyttämään. Nyt taas ollut yli puoli vuotta käyttämättä ollenkaan kun oireet pysyneet poissa. Ei se mulla ainakaan ole helposti koukuttanut.

Mun sydän lyö sata ja tuhatta sekä ahdistaa, sen takia kun en tänään vielä ottanut siitä lääkettä ja söin sen pari vkoa 2tablettia, eilen 3, päivässä

No, se Opamox on ihan huumeisiin verrattava lääke! Eli kyllä siihen jää koukkuun ;(

miten pääsen eroon noista, mua niin ärsyttää kun sellaisessa kunnossa meen töihin tänään, tekis mieli huuda, mut olen niin tärkeä tänään ja kun lupasin

Laita kuule sormi vesilasiin ja sitten ota pois. Jäikä veteen kuoppa? Arvatenkin ei. Et sinä ole korvaamaton eli lepää nyt hyvä ihminen

Mun ystävällä on se käytössä tarvittaessa otettavaksi. Ottaa 1-3 tabua kuussa. Näin on ollut jo ainakin muutaman vuoden. Ei sillä ole mitään koukutusta tai vieroitusoireita tullut. Eli sanoisin, ettei siihen lääkerumbaan kannata ryhtyä säännöllisellä lääkityksellä. Ottaa silloin, kun ahdistaa ja tuntuu, ettei pärjää ilman.

Yhteistyössä