V
vieras
Vieras
Siinä kysymys. Itsellä vasen korva ihan lukossa (ei kuule sillä kunnolla ja kaikki kumisee) ja satunnaisesti sitä hiukan särkee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mulla ollu kans ajoittaista korvakipua voi olla että itelläki kun on tapana vaikkua kerääntyä korvaan että se aiheuttaa ajoittaisen korvakivun remo wax korvatipoilla oon liuottanu korva vaikkua ja huuhdellu sen jälkeen korva pumpulla korvasta joskus lapsena on lääkärin vastaan otolla imetty vaikkuaOn ollut sekä kovaa korvakipua että vain tukkoisuutta ja "naksumista".
Minulle ei antibioottikuuria, muta tulehdus meni ohi. Kesti tosin monta kuukautta....Bump. Itsellä ei särje korvaa, mutta tukossa on. annettiin antibioottikuuri välikorvan tulehduksee., mutta haluaisin tietää ennen loppumista että onko muilla auttanut?
sama täälä vasenta korvaa särkee aina satunnaisesti kävin lääkärissä sain puuduttavia korvatippoja jos ne auttaisiSiinä kysymys. Itsellä vasen korva ihan lukossa (ei kuule sillä kunnolla ja kaikki kumisee) ja satunnaisesti sitä hiukan särkee.