Miten teillä onnistuu lasten ulkona pissaaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pissakyssä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä paras jippo on ollu se, että lapsi nojaa käsillään puuhun kauempaa ja on varpaillaan. Jos ei ole puuta avuksi, niin pidän itse lapsesta kiinni niin että hän on etukenossa ja pissa tulee tarpeeksi eteen eikä housille. Nyt tänä kesänä 5v. osaa itse käydä puskassa, kun ollaan kolme kesää hommaa harjoiteltu.

mun 3,5v ei osaa vielä pissata kyykyllään. meillä on vaippa mukana, jos mennään paikkaan missä ei oo vessaa lähettyvillä. kertokaa hyviä vinkkejä tytön äipälle.

Meiilä tyttö pissaa hätätapauksessa niin että mä roikutan sitä kyykkyasennossa niiin että pidän käsillä kiinni povitaipeista. Hame / mekko helpottaaa toimitusta, pikkarit voi ottaa kokonaan pois siksi aikaa.

Meillä taas poika 2v. ei suostu pissaamaan ulkona.. Saattaa sanoa, että pissattaa ja sit kun vien pissalle niin sanoo vaan "psss.. pissasi jo.." Ei vissiin oo kuitenkaan kertaakaan oikeesti ollu niin kova hätä kun leikit kuitenkin jatkuu vielä pitkään. Tyttöä mä roikutan polvitaipeista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Meiilä tyttö pissaa hätätapauksessa niin että mä roikutan sitä kyykkyasennossa niiin että pidän käsillä kiinni povitaipeista. Hame / mekko helpottaaa toimitusta, pikkarit voi ottaa kokonaan pois siksi aikaa.

näin meitä pissatettiin pienenä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:

Näin me käytiin tytön kanssa viimeksi eilen pissalla kun ulkona hätä yllätti :D

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
missä iässä teillä on pojat oppinut pissaamaan seisaallaan ulkona? meillä poika 4v3kk pissaa vielä sylissä roikutus tyylillä.

En oo ikinä pissattanut poikaa sylissä roikottamalla....jo pikkutaaperona pissi seisten. Seisten hän pissaa sisälläkin kyllä. Ikää 3½ v. Hoitaa homman itse ihan nätisti.

Tytön joskus roikotan, useimmiten hän pissaa kyykyssä.

meillä 3v poika harjottelee seisaaltaan pissimistä, ulkona otan joko housut pois tai seison ite vieressä pitämässä housuja takana.helpointa varmaa olis opettaa toi puuhun nojaaminen..
koska teillä on pojat ruvennu käymään pöntöllä?meillä haluu aina vaa potalle..
(toki siis joskus käy pöntöllä mut kohta pikkuveli tarvis jo potan.)

Meillä ei oikein onnistu. Kertokaa miten onnistuu, että pissa ei mee housuille? Joskus pakkotilanteissa täytyy pissata ulkona. Poika on kohta 4v.
Kun sillä on housut päällä niin housuja ei saa vetää täysin alaas tai ei oikeastaan yhtään alaas vaan housujen etuosa alaas vähän ja "kaiva" pippeli esiin että saa pippelin esille ja pipoelistä kiinni ja ohjata pippeliä suoraan eteenpäin ja yks juttu myös voi auttaa sano pojallesi että pissaa jalat leveästi että pitää laittaa jalat leveään asentoon kuin oli pikkupoika koulussa vessassa niin kurkistin alle miten toiset seisoo kun ne pissaa, eriryisesti 5 luokkalaiset ja oli silloin vielä ala asteella kuudes luokkalaiset ei oo enää mutta ihmetytti miks ne "isot" "vahemmat" pojat pissaavat jalat leveillään kun mulla on itellä jalat ihan yhdessä pikkupoikana oon nyt itekkin huomannut "vahempana" että seison itekkin jalat leveinä kokeile seisoo jalat leveillä

meillä 3v poika harjottelee seisaaltaan pissimistä, ulkona otan joko housut pois tai seison ite vieressä pitämässä housuja takana.helpointa varmaa olis opettaa toi puuhun nojaaminen..
koska teillä on pojat ruvennu käymään pöntöllä?meillä haluu aina vaa potalle..
(toki siis joskus käy pöntöllä mut kohta pikkuveli tarvis jo potan.)
Mä sain ruiskun peppuun 5v:nä oli pakko päästää kaki ja pisi pönttöön huusin ja kiljuin kun kaki ja pisi tuli halusin vaan aina vaippaan pissata ja kakata no sen jälkeen on pöntölle pissanut aluks istuin ja pissasin ehkä 2 kertaa mutta kahden kerran jälkeen (olin 5v) nii tuntui liian tyttömäiselta musta istua ja pissata kun tiedän että pojat seisoo ja pissaa koska pojilla on pippeli ja tytöt istuu ja pissaa koska niillä on pimppi ja halusin "olla oikea poika" joten aloin seisomaan ja pissata

Yhteistyössä