P
Pissakyssä
Vieras
Meillä ei oikein onnistu. Kertokaa miten onnistuu, että pissa ei mee housuille? Joskus pakkotilanteissa täytyy pissata ulkona. Poika on kohta 4v.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Meiilä tyttö pissaa hätätapauksessa niin että mä roikutan sitä kyykkyasennossa niiin että pidän käsillä kiinni povitaipeista. Hame / mekko helpottaaa toimitusta, pikkarit voi ottaa kokonaan pois siksi aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Meiilä tyttö pissaa hätätapauksessa niin että mä roikutan sitä kyykkyasennossa niiin että pidän käsillä kiinni povitaipeista. Hame / mekko helpottaaa toimitusta, pikkarit voi ottaa kokonaan pois siksi aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:missä iässä teillä on pojat oppinut pissaamaan seisaallaan ulkona? meillä poika 4v3kk pissaa vielä sylissä roikutus tyylillä.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:missä iässä teillä on pojat oppinut pissaamaan seisaallaan ulkona? meillä poika 4v3kk pissaa vielä sylissä roikutus tyylillä.
Kun sillä on housut päällä niin housuja ei saa vetää täysin alaas tai ei oikeastaan yhtään alaas vaan housujen etuosa alaas vähän ja "kaiva" pippeli esiin että saa pippelin esille ja pipoelistä kiinni ja ohjata pippeliä suoraan eteenpäin ja yks juttu myös voi auttaa sano pojallesi että pissaa jalat leveästi että pitää laittaa jalat leveään asentoon kuin oli pikkupoika koulussa vessassa niin kurkistin alle miten toiset seisoo kun ne pissaa, eriryisesti 5 luokkalaiset ja oli silloin vielä ala asteella kuudes luokkalaiset ei oo enää mutta ihmetytti miks ne "isot" "vahemmat" pojat pissaavat jalat leveillään kun mulla on itellä jalat ihan yhdessä pikkupoikana oon nyt itekkin huomannut "vahempana" että seison itekkin jalat leveinä kokeile seisoo jalat leveilläMeillä ei oikein onnistu. Kertokaa miten onnistuu, että pissa ei mee housuille? Joskus pakkotilanteissa täytyy pissata ulkona. Poika on kohta 4v.
Mä sain ruiskun peppuun 5v:nä oli pakko päästää kaki ja pisi pönttöön huusin ja kiljuin kun kaki ja pisi tuli halusin vaan aina vaippaan pissata ja kakata no sen jälkeen on pöntölle pissanut aluks istuin ja pissasin ehkä 2 kertaa mutta kahden kerran jälkeen (olin 5v) nii tuntui liian tyttömäiselta musta istua ja pissata kun tiedän että pojat seisoo ja pissaa koska pojilla on pippeli ja tytöt istuu ja pissaa koska niillä on pimppi ja halusin "olla oikea poika" joten aloin seisomaan ja pissatameillä 3v poika harjottelee seisaaltaan pissimistä, ulkona otan joko housut pois tai seison ite vieressä pitämässä housuja takana.helpointa varmaa olis opettaa toi puuhun nojaaminen..
koska teillä on pojat ruvennu käymään pöntöllä?meillä haluu aina vaa potalle..
(toki siis joskus käy pöntöllä mut kohta pikkuveli tarvis jo potan.)