zumba

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zumbaa kun sitä kehutaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zumbaa kun sitä kehutaan

Vieras
ilmoittauduin zumba-kurssille ja nyt mietin et miten hyvin pääsee jyvälle liikkeistä? Joskus olen airobikkiä kokeillut ja silloin oli jo vaikeuksia pysyä perässä, en siis ole mikään tanssin taitaja! Katsotaanko tämmöstä pökkelöä pahalla silmällä kun sinne menee ja ei osaa mitään?

Zumbasta en tiedä, mutta meninpä kesällä elämäni ensimmäistä kertaa oman koirani kanssa täysin kokemattomana koiranäyttelyyn, niin tunne oli samanmoinen!
Vähän kennelliiton sivuilla asiaan perehdyin ja aivan liian vähän koiran kanssa treenasin. Tyhmiä kysymyksiä jouduin kehätoimitsijoilta kysymään ja varmaan ihan ällitälleinä pitivät. Mutta vaikka esitys ei mennyt ihan nappiin, niin hyvä lopputulos oli!

Elikä ihan reilusti vaan mukaan, siellä sitä oppii ja ajatelkoot muut mitä haluaa!

Ei katsota pahalla silmällä. Pitää vaan olla miettimättä, miltä näyttää ja antaa mennä, niin se on tosi kivaa. Jos on hirveän itsetietoinen eikä ole ihan latinon pepun sheikkaustaidot, niin sitten se ei ole kivaa.

aerobikki on pientä verrattuna zumbaan.. meinasi pumppu leikata kii,se oli ihan hirveää,lopuksi ihanaa ja samalla tehokasta!!

KÄVELIN 2 VIIKKOA ALKU JA LOPPUVENYTYKSISTÄ HUOLIMATTA ONTUEN,JOKA AINOA LIHAS MITÄ JALOISTA LÖYTYI OLI KIPEÄNÄ! PORTAATKI PITI KÄVELLÄ POIKITTAIN KU REISILIHAKSET OLI NII KIPEÄT ETTEI PYSTYNY KUNNOLLA ASKELTAMAAN!!

Mulla on kans ollut aina ongelmia vaikeissa askelsarjoissa mitä aerobickissä on ollut :( ja on siis harmittanut kun jää jälkeen, eikä vain opi.
Zumbassa on se hyvä puoli että siinä oppii pikkuhiljaa, ja eikä haittaa vaikka ei osaisi, pääasia on että on kivaa :)
nyt oon puoli vuotta zumbannu, ja vakio-ohjaajan kaikkien zumbakappaleiden liikkeet osaan. Vaikka aluksi saikin nauraa kun putos kärryiltä :D
Suosittelen siis sullekin zumbaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mipsu:
Mulla on kans ollut aina ongelmia vaikeissa askelsarjoissa mitä aerobickissä on ollut :( ja on siis harmittanut kun jää jälkeen, eikä vain opi.
Zumbassa on se hyvä puoli että siinä oppii pikkuhiljaa, ja eikä haittaa vaikka ei osaisi, pääasia on että on kivaa :)
nyt oon puoli vuotta zumbannu, ja vakio-ohjaajan kaikkien zumbakappaleiden liikkeet osaan. Vaikka aluksi saikin nauraa kun putos kärryiltä :D
Suosittelen siis sullekin zumbaa!!!

Toivoa siis on että minäkin pökkelö liikkeet oppisin!
Miten monta kertaa viikossa käyt zumbaamassa? toi kurssi on kerran viikkoon ja mietin et ostaskohan kotiin ne zumba dvd lisäksi.....

Minä olen tänään menossa ensimmäiselle Zumbatunnille ja haluaisinkin tietää mitä sinne "pitää" ottaa mukaan. Hikipyyhe? Vesipullo? Minkälaiset vaatteet ovat parhaimmat?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä olen tänään menossa ensimmäiselle Zumbatunnille ja haluaisinkin tietää mitä sinne "pitää" ottaa mukaan. Hikipyyhe? Vesipullo? Minkälaiset vaatteet ovat parhaimmat?

Kurssin ohjelmaselostuksessa luki että joustavat vaatteet, juomapullo ja pieni pyyhe mukaan. En sitte tiedä käytännössä et millaiset vaatteet on paremmat kun sitä kokemusta ei vielä ole.

Jotkut vaatteet, jotka ei kiristä eikä purista, kun siellä heilutaan aivan joka suuntaan :D

Zumba on helppoa, eikä siellä ole ns. oikeaa tapaa heilua. Kaikki tavat ovat oikeita :)

Yhteistyössä