zumba fitness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei siihen mitään zumbaa tarvita. se on vaan markkinointia jolla yritetään saada teiltä tyhmiltä ihmisiltä rahat pois. jos tunnin "zumbaat" ja toisen tunnin hypit ja heilut kuin päätön apina, tulos on aivan sama. eli laittakaa jotain aivan omaa musiikkianne ja tanssikaa sen tahtiin. ilmaista ja samat hyödyt.

Kyllä se Zumba oikeasti on tehokasta, kun liikkeet tekee oikein, sillä se kehittää keskivartaloa ja tukikorsettia. Tavallinen hyppiminen ja heiluminen ei sitä tee. Tiedän tämän tasan tarkkaan, koska olen lattaritanssija.

Tää olis ainaki yks lisää joka o hurahtanu ZUMBAAN!!!!!

Suosittelen ehdottomasti ainaki kokeilemaan ennenku tyrmää koko lajin.

Mä en oo ainakaa löytäny toista yhtä kivaa liikuntalajia johon olisin ollu tyytyväinen.
Käyn tunneilla ja on myös levyt kotona.

Tää olis ainaki yks lisää joka o hurahtanu ZUMBAAN!!!!!

Suosittelen ehdottomasti ainaki kokeilemaan ennenku tyrmää koko lajin.

Mä en oo ainakaa löytäny toista yhtä kivaa liikuntalajia johon olisin ollu tyytyväinen.
Käyn tunneilla ja on myös levyt kotona.

minä käyn zumpassa ja se on kivaa ryhmässä ei sitä vedä kotona samaan tyyliin ja niin et vesi valuu päästä,paita märkänä . mulla 76 kg kuluu enerkiaa 760 kcal ja vettöä kuluu litra

Mä olen nyt zumbannut joulusta asti ja kyllähän se näkyy vyötäröstä. Paino tosin ei ole tippunut, mutta lihakset kehittynyt. Siinä zumba fitness videossa on flat abs yhtenä tapana zumbata, joka kestää 20 min ja keskittyy vain keskivartaloon ja sitten siellä on niitä perus puolitoista tuntia kestäviä zumba ohjelmia missä todellakin tulee hiki. Suosittelen.

Zumba on mahtava ihana liikuntamuoto. Vatsa, pakarat, reidet ja alaselkä vahvisuvat huomaamatta tanssin pyörteissä. Tietysti kuntokin kohaa kohisten, joten suosittelen kaikille tannsimisesta pitäville persoonille!

Miten niin itse käyn tunneilla ja ei se kyllä huputusta oo jos et usko tuu kattoon mun lihaksia kyllä se on ihan itsestä kiinni jos sitä teet todellakin niinku mun ope 8 krt viikko niin tasan tapahtuu jotain ja kunnolla eli joka päivä kandee treenata sitä itse ylistän sitä zumba fitnessiä se on ollu vain hyödyksi meinaan on kivaa kun osaa kaikki lattarit ihan reggaeton tanssia myöten. Siteeraan ystävääni joka on kunto ohjaaja kaikki liikunta tehoaa kun jaksaa harrastaa sitä joka päivä, mutta pitää muistaa myös että jos liikkuu enempi ku kuluttaa se laihduttaa ja se mitä syö ratakasee myös paljon oon ite testasin siinä zumbassa todellakin kuluu 1500 kcal ei ole mitään humpuukia jos osaa tehä kaikki hyvin niin varmaan enempikin voi kulua.