Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja höps:Mulla se Core Rhythms -dvd, joka vastaavanlainen kuin toi ja kyllä mulla kapeni vyötärö neljässä viikossa 15cm. Eli eiköhän toimi, jos tekee 3-4 kertaa viikossa ohjelman läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Mulla hämää tuossa Zumba-mainoksessa tuo luvattu 1000 kalorin kulutus.. kun eihän se ole kuin 1 kilokalori ja esim. kävely kuluttaa n. 300 kilokaloria tunnissa. Eli tuossa taitanee olla virhe, jos se kerran on supertehokasta.
Eli oikein se olisi niin että Zumba kuluttaa jopa tuhat kilokaloria tunnissa.
Niin ja siis pointti oli vaan se että ärsyttää kun mainoksissa ja muissa on tuollaisia selkeitä virheitä...
Alkuperäinen kirjoittaja säynä:kuinka zumban tilaaminen on muilta sujunut?. Olen tän aamun aikana useita kertoja koittanut tilata zumbaa (niin tv-shopista kuin zumban sivuilta) tuloksetta. Tyssää siihen kohtaan,kun pitää laittaa henkilötunnuksen loppuosa
. haluan sen tilata postiennakolla tai laskulla... ja luottotiedot mulla puhtaat
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja säynä:kuinka zumban tilaaminen on muilta sujunut?. Olen tän aamun aikana useita kertoja koittanut tilata zumbaa (niin tv-shopista kuin zumban sivuilta) tuloksetta. Tyssää siihen kohtaan,kun pitää laittaa henkilötunnuksen loppuosa
. haluan sen tilata postiennakolla tai laskulla... ja luottotiedot mulla puhtaat
![]()
sun pitää laittaa siihen loppuosaan mukaan myös se väliviiva. Taistelin saman asian kanssa kunnes luovutin ja tilasin Visalla. Ja nyt kun menin uudestaan katsomaan, huomasin siinä ohjeessakin olevan kaksi viivaa peräkkäin. Eli niiden laatikoiden välissä olevat viivat ja sitte vikassa kohdassa siinä mallissa on kaks viivaa, se laatikonväliviiva ja sotun loppuosan viiva. Hieman epäselvä mun mielestä, yleensä kun ei tarvii muuta ku ne numerot ja kirjaimet.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Alkuperäinen kirjoittaja höps:Mulla se Core Rhythms -dvd, joka vastaavanlainen kuin toi ja kyllä mulla kapeni vyötärö neljässä viikossa 15cm. Eli eiköhän toimi, jos tekee 3-4 kertaa viikossa ohjelman läpi.
Juu, näin on. Ilman muuta. Mulla lähti pelkällä lukemisella kaikki rasvat niin, että soitan kevätjuhlassa kylkiluilla suvivirren.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PYSTYPEUKALO:Älä helevitissä vastaa mihinkään "Zumbaan" liittyvään juttuun. Koko idioottimainen maailmanlaajuinen huiputus on rahanahneiden roistojen hölmöjen huiputusta. Älä ole hölmö!
Alkuperäinen kirjoittaja Lumihelmi:Jos zumba kiinnostaa, niin kannattaa kattoo sportis.fi sivut netistä. Ne tarjoaa zumbaa Espoossa, Helsingissä ja Vantaalla ja hinnat on aika edulliset jos vaikka vertaa näihin pakkojäsenyyssaleihin.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä just:Kannattaa muuten mainostaa täällä latailevansa piratebaysta kamaa, sehän on niin superlaillista toimintaa...
Nörtti tietää, koska on perusmuroAlkuperäinen kirjoittaja nörtti :Alkuperäinen kirjoittaja niinpä just:Kannattaa muuten mainostaa täällä latailevansa piratebaysta kamaa, sehän on niin superlaillista toimintaa...
Laitonta kyllä joo, mutta lataaminen ei ole rangaistavaa. Jakaminen taas on rangaistavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja epäpnnistunut:latasin pirate baystä zumban fitnessin sen 20 minuuttia kestävän kun aloin katsoa sitä ei näkynyt kuvaa pelkät puheet ja musii kit mitä pitäisi tehdä?
siis oli puottanu seitsemän kiloa. viesti karkas hanskasta...Alkuperäinen kirjoittaja minävain:juuri kuulin että tuttu oli puottanu painoaan tammikuun alusta tähän päivään mennessä zumbaamalla ja ruokavaliota pikkuisen muuttamalla