zumba fitness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laihuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja höps:
Mulla se Core Rhythms -dvd, joka vastaavanlainen kuin toi ja kyllä mulla kapeni vyötärö neljässä viikossa 15cm. Eli eiköhän toimi, jos tekee 3-4 kertaa viikossa ohjelman läpi.

Juu, näin on. Ilman muuta. Mulla lähti pelkällä lukemisella kaikki rasvat niin, että soitan kevätjuhlassa kylkiluilla suvivirren. :laugh:

Itse ostin tuon zumban joku aika sitten, ja voin sanoa että toimii! Hiki tulee tanssiessa ja on kyllä muokannut vartaloa paljon! :) Sehän on kuin kävisi joillain aerobic tai rankoilla tanssitunneilla, mutta itse kun tykkään mennä oman mieleni mukaan, niin on mukava kotona sit milloin haluaa/kerkeää niin reenata. :) Mutta youtubenki kautta varmaan löytää hyviä samankaltaisia videoita, mutta itse en ennen zumbaa ostaessani älynnyt katsoa youtubesta josko sieltä löytyisi videoita :D

Huomasin tuossa jokin aika sitten, että siinä mun Zumba live levyssä oli vähän jotain outoa.. Kerran kun pistin sen koneeseen, alkoi kuulua kamala hurina ja läppärissä tuntui pientä tärinää, joten otin heti levyn pois. Sitten aloin tarkastella levyä ja huomasin, että se pinta näytti niinku se olis vähän sulanut, varmaankin joku valmistusvirhe! :s Se näytti siltä kuin siinä olisi ollut pieniä kuoppia.. Kyllä se ainakin vielä toimii, mutta en sitte tiedä miten jatkossa käy.. Mutta harmittaa kun en heti zumban saatuani älynnyt katsoa sitä että onko levyt ok.. Mutta älytkää te muut sitten katsoa ne levyt ennen ni jos voitte lähettää takaisin tai jotai, etteivät pian lakkaa toimimasta sit joskus... ;o

mivä aloin käydä zumbassa, ei olisi kotona tullut tehtyä. tykkään todella paljon ja ryhmässähän se on kivempaa ja sitten kun siellä on ne ohjaajat. kyllä siinä hiki tulee, ja paino putoaa.

kuinka zumban tilaaminen on muilta sujunut?:o. Olen tän aamun aikana useita kertoja koittanut tilata zumbaa (niin tv-shopista kuin zumban sivuilta) tuloksetta. Tyssää siihen kohtaan,kun pitää laittaa henkilötunnuksen loppuosa:(. haluan sen tilata postiennakolla tai laskulla... ja luottotiedot mulla puhtaat:o

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Mulla hämää tuossa Zumba-mainoksessa tuo luvattu 1000 kalorin kulutus.. kun eihän se ole kuin 1 kilokalori ja esim. kävely kuluttaa n. 300 kilokaloria tunnissa. Eli tuossa taitanee olla virhe, jos se kerran on supertehokasta.

Eli oikein se olisi niin että Zumba kuluttaa jopa tuhat kilokaloria tunnissa.

Niin ja siis pointti oli vaan se että ärsyttää kun mainoksissa ja muissa on tuollaisia selkeitä virheitä...

Siis en nyt tiiä mistä kaloreista puhutaan mutta itse mittasin kun kävin ekalla zumba tunnilla että mun sykemittarin mukaan multa paloi tunnissa 850 kaloria. syke oli jatkuvasti 170-191 ja painoa miulla on 100 kiloa (pituus173). Ja luulisin että tuo sykemittari osaa oikein näyttää kun se on ihan laatu vehje ja siinä on oikeat arvot...

Ja tunnin jälkeen kyllä tuntui että oli jotain palanut, hiki tippui hiusten latvoista ja paita ja houset märkänä hiestä :laugh: aivan huippua!

Alkuperäinen kirjoittaja säynä:
kuinka zumban tilaaminen on muilta sujunut?:o. Olen tän aamun aikana useita kertoja koittanut tilata zumbaa (niin tv-shopista kuin zumban sivuilta) tuloksetta. Tyssää siihen kohtaan,kun pitää laittaa henkilötunnuksen loppuosa:(. haluan sen tilata postiennakolla tai laskulla... ja luottotiedot mulla puhtaat:o

sun pitää laittaa siihen loppuosaan mukaan myös se väliviiva. Taistelin saman asian kanssa kunnes luovutin ja tilasin Visalla. Ja nyt kun menin uudestaan katsomaan, huomasin siinä ohjeessakin olevan kaksi viivaa peräkkäin. Eli niiden laatikoiden välissä olevat viivat ja sitte vikassa kohdassa siinä mallissa on kaks viivaa, se laatikonväliviiva ja sotun loppuosan viiva. Hieman epäselvä mun mielestä, yleensä kun ei tarvii muuta ku ne numerot ja kirjaimet.

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja säynä:

sun pitää laittaa siihen loppuosaan mukaan myös se väliviiva. Taistelin saman asian kanssa kunnes luovutin ja tilasin Visalla. Ja nyt kun menin uudestaan katsomaan, huomasin siinä ohjeessakin olevan kaksi viivaa peräkkäin. Eli niiden laatikoiden välissä olevat viivat ja sitte vikassa kohdassa siinä mallissa on kaks viivaa, se laatikonväliviiva ja sotun loppuosan viiva. Hieman epäselvä mun mielestä, yleensä kun ei tarvii muuta ku ne numerot ja kirjaimet.

Kiitos logotar!! Sain laitettua ansiostasi zumban tilaukseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Alkuperäinen kirjoittaja höps:
Mulla se Core Rhythms -dvd, joka vastaavanlainen kuin toi ja kyllä mulla kapeni vyötärö neljässä viikossa 15cm. Eli eiköhän toimi, jos tekee 3-4 kertaa viikossa ohjelman läpi.

Juu, näin on. Ilman muuta. Mulla lähti pelkällä lukemisella kaikki rasvat niin, että soitan kevätjuhlassa kylkiluilla suvivirren. :laugh:

Minusta sinä olet erittäin tyypillinen lääketiedeläinen, toisin sanoen hyvin veemäinen ihminen. Lähtötilanteestahan en maininnut mitään viestissäni. Minulla oli 30kg ylipainoa, niistä ruokavalion ja tuon lattaritanssijumpan avulla sain kuukaudessa 10kg pois ja vyötärö kapeni tuon 15cm. Läskivastaisena luulisi sinun olevan iloinen tuloksistani, eipä tarvitse olla sinunkaan ammattikuntasi riippakivenä, vaikka ei kyllä ole tarvinnut olla tähänkään mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja PYSTYPEUKALO:
Älä helevitissä vastaa mihinkään "Zumbaan" liittyvään juttuun. Koko idioottimainen maailmanlaajuinen huiputus on rahanahneiden roistojen hölmöjen huiputusta. Älä ole hölmö!

Heippa kaikki! olen turusta, 19.v tytsy :) ja ite aloitin zumban muutama viikko sitten. Zumba on tosi hauskaa, ja niin ku mainoksessa sanotaan se eo tunnun kuntoilulta todellakaan. Ja lainatakseni tota ylimpää teksti, ei taida olla tyyppi itse ollenkaan kokeillu juttua, eikä siihen rahaa tarvitse, kun sen voi netistä ladata, eikä se maksa mitään. Ärsyttää tämmänen kun joku tulee kysymään onko joko kokellut lajia niin tänne tullaan sössöttämään että se on surkeeta ja blaa blaa blaa. suut suppuun jos ette ole kokeillut ollenkaan .

Oon käynyt nyt Zumba tunneilla 2 kertaa viikossa 3 viikon ajan. (Imatralla 6h viikossa Zumbaa, kaikki aina täysiä ja lisää on tunteja tulossa) Erittäin hauskaa, tehokasta (hien määrästä päätellen :)) ja mukaansa tempaavaa. Ei todellakaan tarvitse kantaa huolta osaako askeleet, ne oppii luonnastaan. Ei muuta kun kunnon draivi päälle ja lantio pyörimään :) Kun kunnolla draivaa niin sykemittarin kalorilukema näyttää keskimäärin 850 kaloria/h. (163cm/53kg)
ENSIMMÄINEN TANSSITUNTI JOHON TÄLLÄNEN PUUPÄÄ JOKA EI KESTÄ ASKELEISPERÄSSÄ ON USKELTANUT MENNÄ JA KANNATTI :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumihelmi:
Jos zumba kiinnostaa, niin kannattaa kattoo sportis.fi sivut netistä. Ne tarjoaa zumbaa Espoossa, Helsingissä ja Vantaalla ja hinnat on aika edulliset jos vaikka vertaa näihin pakkojäsenyyssaleihin.

Itse kävin sörnäisissä, yksi opettaja meikkasi nurkassa, toinen esitteli mitä itse osaa edessä, Vantaalta tuli vähän samaa viestiä. Halpaahan tämä on mutta itse päädyin kalliimpaan vaihtoehtoon Hesassa.

painoa miulla on 100 kiloa (pituus173). Ja luulisin että tuo sykemittari osaa oikein näyttää kun se on ihan laatu vehje ja siinä on oikeat arvot...

Ja tunnin jälkeen kyllä tuntui että oli jotain palanut, hiki tippui hiusten latvoista ja paita ja houset märkänä hiestä :laugh: aivan huippua!

http://www.analitica.com/mujeranalitica/imagenes/7752262.jpg

hyi vittu. syö vähemmän, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiis.

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä just:
Kannattaa muuten mainostaa täällä latailevansa piratebaysta kamaa, sehän on niin superlaillista toimintaa...

Laitonta kyllä joo, mutta lataaminen ei ole rangaistavaa. Jakaminen taas on rangaistavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nörtti :
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä just:
Kannattaa muuten mainostaa täällä latailevansa piratebaysta kamaa, sehän on niin superlaillista toimintaa...

Laitonta kyllä joo, mutta lataaminen ei ole rangaistavaa. Jakaminen taas on rangaistavaa.
Nörtti tietää, koska on perusmuro :)

Aika pieni raha tuo on siihen verrattuna että kuljin toiselle paikkakunnalle joka viikko latinos -tunneille, kun matkustaminen ja tunnit maksaa. Nyt voin rauhassa päivisin zumbailla kotona ja lapsetki tykkää zumbailla. Toki se etu on itsellä että melko monta liikettä opetettiin latinos tunneilla, joten ei itelle oo vaikeita nuo liikkeet vaikka muuten tumpelo oonkin ja kaks vasenta jalkaa omistan, mutta loppupeleissä ihan sama se on miten ketkuu kun se liikunta kuitenkin aina auttaa jos vaan sitä jaksaa / viittii harrastaa :D Mutta kyllä siis tanssimalla palaa rasvaa, ryhti paranee, keskivarstalo pienenee, selkä- ja niska-/hartiakivut häviää :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja epäpnnistunut:
latasin pirate baystä zumban fitnessin sen 20 minuuttia kestävän kun aloin katsoa sitä ei näkynyt kuvaa pelkät puheet ja musii kit mitä pitäisi tehdä?

mullakaan ei aluks toiminu ku latasin koneel noi kaikki ohjelmat mut vaihdoin soitinta koska wmp (windows media player) ei toiminu ei näyttäny kuvaaa vaa äänet.. niin vaihdoin GOM playerii...

Alkuperäinen kirjoittaja minävain:
juuri kuulin että tuttu oli puottanu painoaan tammikuun alusta tähän päivään mennessä zumbaamalla ja ruokavaliota pikkuisen muuttamalla
siis oli puottanu seitsemän kiloa. viesti karkas hanskasta...