Ytk:n jäsenmaksua ei varmaan voi maksaa erissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rääpäle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rääpäle

Vieras
Helvettiläinen, ottaa aivoon kun pitää olla rahasta niin tiukkaa, että pitää säästää, että voi tuohonkaan liittyä. Arrgh, miksi pitää olla niin köyhimys, että 67 euroakin on ylisuuri summa!!! V#!*u!!!

Juu en oo kehdannu sieltä kysyä, kun on aika itsestäänselvää, että tuollainen "pikkuraha" pitäis pystyä maksaan silmää räpäyttämättä. Sehän tässä niin rasittaakin, että tuonkin maksaminen vaatii budjetin pienentämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No ei se nyt niin itsestäänselvää ole. Itsekin siirsin eräpäivää viime maksusta, mulle kun tuo lähes seitsemänkymppiä on paljon rahaa.

No ei siis ole itsestäänselvää mullekaan, mutta aika monelle on ja siks arvasinkin, että turha sitä on erissä yrittää maksaa

Alkuperäinen kirjoittaja rääpäle:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
No ei se nyt niin itsestäänselvää ole. Itsekin siirsin eräpäivää viime maksusta, mulle kun tuo lähes seitsemänkymppiä on paljon rahaa.

No ei siis ole itsestäänselvää mullekaan, mutta aika monelle on ja siks arvasinkin, että turha sitä on erissä yrittää maksaa

Kysyitkö sä?

Onko sinulle tullut jo uusi lasku? Minulle tulee aina vasta keväällä.. Jos sinulla ei ole eräpäivä lähellä niin laita joka kuukausi vähän jemmaan?

Muoks. Se eräpäivähän taitaa muokkaantua siitä koska on liittynyt jäseneksi.

Vielä kalliimmaksi saattaa tulla se, ettei liity, kassaan kuulumisen kuukausia pitää kuitenkin olla 10 takana, että saa ansiosidonnaista korvausta. Itse maksaisin jäsenmaksun ja yrittäisin venyttää kaikkea muuta penniä.

Yhteistyössä