Ärsyttää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wieras

Vieras
Olen itse vasta siirtynyt hoitovapaalta työttömäksi (työkuvioiden selvittelyt kesken) joten rahatilanteeni on nyt tiukilla. Ensimmäinen päivärahahakemus on liiton käsittelyssä, mutta koska lienee päätös tulee. Siihen mennessä ainoa raha mikä mulle tulee on lapsilisät...

No, tästä miehen kanssa juttelimme, että pitää olla tarkkana koska tosiaan tiukkaa tulee olemaan kuukausi kaksi. Eilen mies sitten ilmoitti ilmottautuneensa maaliskuun alussa jollekin (harrastus)kurssille 500 kilometrin päähän viikonlopuksi ja tuo kurssi yksistään maksaa 1200 euroa. Siihen vielä matkat ja majoitus... Että tiukkaa rahasta. Niin ehkä mulla. Ja taas sitten menee niin, että kun joudun pyytämään mieheltä rahaa ruokaan, hän nurisee että kun on NIIIIN tiukkaa ja rahat vähissä...

No onneksi laskujen (omien) eräpäiviä voi sopia, ainoa mikä pitää maksaa on opintolainanlyhennys...

Meillä myös omat rahat, eikä miehelläni ole juurikaan käsitystä mitä lapsi maksaa. Minulle siis tulee äippärahan lisäksi lapsilisä, ja niillä maksan oman osuuden asuntolainasta, ja kaikki lapsen kulut. No, eihän imetysikäinen syö muuta kun maitoa, mutta esimerkiksi rota-rokote makso melkein 200 euroa, eli kahden kuun lapsilisän. Varmasti ajattelee, että jos jään hoitovapaalle, niin saan pärjätä niilläkin rahoilla yksin, tai sitten menen töihin... miehet...

Yhteistyössä