Ystävänpäivädraamoista kyse

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mr. Valentine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mr. Valentine

Vieras
Kertokaahan mieleenpaimuvimmat kokemuksenne ystävänpäivän unohtamisesta. Millaisia draamoja ystävänpäivän unohtaminen on aiheuttanut suhteissanne? Onko ollut itkua ja hammastenkiristelyä? Entä mykkäkoulua, pihtausta tai erolla uhkailua? Entä peräti pettämistä, kun kumppani ei olekaan saanut vaatimaansa huomiota?

Minkäikäinen olet? Ei ole tullut mieleen, että aikaihmisen pitäisi puolisoaan jotenkin lahjoa ystävänpäivänä. Mukava pitäolen jokseenkin joka päivä ja annan ja otan seksiä. Mutta että ystävänpäivälahja! Olen kuvitellut, että se on teinien juttu. Ehkä olen ollut väärässä...

Sori ap, nyt menee asian viereen. Tämä vaan on pakko kertoa, kun ystävänpäivästä tuli juttua. Minulla oli joitakin vuosia sitten monen vuoden ajan erittäin läheinen mieskaveri. Ei salarakas, koska mieheni tiesi asiasta ja hyväksyi sen, mutta sinne päin. Tarina päättyi, kun hän kuoli auto-onnettomuudessa. Olen vuosien mittaan nähnyt känestä pari kertaa sellaista unta kuin hän olisi käynyt luonani ... No tänään sain kännyyni seitsemän kertaa saman lemmenlurituksen, joiden allekirjoittajana oli tämän kaverin nimi. En tunne ketään muuta samannimistä. Viestit tulivat taatusti väärään osoitteeseen. Ajattelin, että se on just hänen huumorintajuaan sieltä pilvenreunalta...

Varsinaiseen kysymykseesi: ei ole parisuhdedraamoja ystävänpäivästä. Ei sen puoleen lahjojakaan.

Koko ystävänpäivähömpötys on niin amerikkalainen juttu, ettei sitä Suomessa kovin paljon edes noteerata vielä tänäkään päivänä. Ihan sama, vaikkei koko päivää olisikaan. Ei aiheuta mitään toimia minun tuttavapiirissäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Mr. Valentine:
Kertokaahan mieleenpaimuvimmat kokemuksenne ystävänpäivän unohtamisesta. Millaisia draamoja ystävänpäivän unohtaminen on aiheuttanut suhteissanne? Onko ollut itkua ja hammastenkiristelyä? Entä mykkäkoulua, pihtausta tai erolla uhkailua? Entä peräti pettämistä, kun kumppani ei olekaan saanut vaatimaansa huomiota?

En ole itkenyt, pitänyt mykkäkoulua tai pihtaillut vaikka naiseni ei ole minua ystävänpäivänä lahjonut. Erolla en ole koskaan uhannut. Sellainen on alhaista. Jos mitta täyttyy, niin erotaan - ilman mitään ehdollisia vaatimuksia.

Mies ei koskaan anna ystävänpäivälahjoja. Tosin eilen hän antoi, joten olin tosi yllättynyt. Jos itselleni ystävänpäivälahjan antaminen olisi Must-juttu, niin sitten sanoisin siitä miehelle. Itse tykkään ostella yllätyksiä sitä mukaan, kun jotain kivaa tulee vastaan, joten joka viikko annan jotain (yleensä jotakin syötävää). Kiitokseksi yllätyksestä annoin miehelle kunnon halaukset ja pusut. Enemmänkin olisin antanut, mutta mies oli niin väsynyt, että nukahti sohvalle.

Yhteistyössä