Ystävä valehteli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onni

Vieras
Rakastuin ihanaan naiseen joku aika sitten, hän oli
eronnut ja kertoi oleensa vain kahden miehen kanssa,
joten olin onnellinen, mutta nyt onkin käynyt ilmi että
niitä onkin ollut peräti kymmenen, mitä teen? Olen
hämmentynyt, miksi piti valehdella? Olisi ollut parempi
kertoa heti alussa!

Oliko hän siis kortonut olleensa vain kahden miehensä kanssa, mutta olikin ollut kymmenen kanssa? Vai oliko eronnut kahden sijaan kymmenestä miehestä?

Miksi olit niin onnellinen niistä kahdesta miehestä? Tunsitko heidät vai onko luku kaksi jotenkin muita lukuja parempi?

Saisinko selvennystä kun tämä juttu niin kiinnostaa?

Nainen vähän liioitteli valkoista valhettaan, koska kysyttäessä moista oikea vastaus on aina kolme. Siis kolme, riippumatta onko suhteita ollut nolla vai sata.

Nainen ilmiselvästi vaistosi itsetunnottoman kiinnostutksesi hänen seksuaalihistoriaansa kohtaan. Jos hän olisi kertonut heti alussa, niin miten olisit reagoinut? Jatkanut neitsyen jahtaamista?

Kuulepas onni.
Jos se sinun tyttökaverisi ei kuitenkaan ole mikään munahaukka, ja tykkää sinusta, niin joko et kysele liikoja, tai sitten hyväksyt hänen menneisyytensä.

MInustakin on kurjaa valehdella miehelle.
Siksi olen itsekin sortunut siihen, että ekan kysymyksen hämmentämänä sanon että olen hirvittävän viaton neitsyt.

Sitten se kuitenkin painaa, ja möläytän myöhemmin vähän lisää, että ei se nyt niin tahraton ole minun menneisyys.

Mikän ei ole kamalampaa ja ärsyttävämpää, kuin katsella sitä miehen riutumista, kun se lähtee keskellä yötä vaeltelemaan yhteisestä pedistä, kun ei kestä kuulla vastausta johonkin kysymykseen.

Varo vain, jos suutut, niin se tyttösi ei kerro kohta sulle mitään, ja vielä valehtelee saavansa orgasmin, ja alkaa pitämään sinua jonakin isukkina tai pappina, jolle ei voi kertoa mitään, tai tuomio tulee ja rangaistus!!

Ja minä ainakin, kun olen tavannut oikean miehen, haluaisin hävittää planeetalta jokaisen turhan ukon, joka tullut päästettyä sänkyyn. Kyllä se tykkääminen ei vähene entisien takia, ja muistot haalistuu päivä päivältä.
Joku kokemus, jota olisin pitänyt suurenakin maanjäristyksenä pentuvuosina, on hyvin nopeasti kalvennut kun nykyinen mies meloo menemään. En osaisi edes mielessäni mitata ex- mulkkujen kokoja vertailun vuoksi, nykyinen on kaikkein suurin.

Sitä neitsyyttä vain EI SAA TAKAISIN itkemälläkään, ja mitä vanhemmaksi tulet, sitä enemmän siippoja ja niiden mulkkuja on kokeiltuna niillä naisilla , joita tapaat.
Eli koita saada asia mielestäsi jollain konstilla.

Juuri tämän takia nainen valehteli. Nyt ollaan sitten hämmentyneitä ilman mitään syytä. Jostain syystä miehet eivät kestä sitä että nainen on ollut useamman miehen kanssa. 10 ei kuitenkaan ole edes paljon. Miehet oma-aloitteisesti laittavat naisen valehtelemaan tästä aiheesta kun eivät totuutta kuitenkaan kestä.

Miksi miehillä saa olla seksipartnereita pilvin pimein ja jos naisella on ollut kymmenen niin kauhea haloo. Kaksi tai kymmenen..tai kolmetoista..ihan sama. Ystävättärelläni on ollut vissiin yli 30 mieskumppania , kunnes löysi nykyisensä. Totta se ottaa miehellä itsetunnolle tai jotain, jos muija on"" kokeneempi"" .
Ja mitä sillä on väliä mitä on menneisyydessä tapahtunut?
Nyt on nyt.