J
juu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et siis ole sanonut hänelle, ettet itse voi saada lapsia? Jos näin on, eihän hän voi tietää, että pitäisi olla hienovaraisempi
En ole suoraan sanonut, mutta olen kyllä jättänyt lähes systemaattisesti vastaamatta kaikkiin "lässytys/hehkutus" viesteihin tai sitten vastannut viileästi jotain ympäripyöreää tyyliin "maailman tavallisin asia, haukotus"...
Eli ystäväsi luulee, ettet ole vauvoista innostunut ja haluaa jakaa onneaan, jos se vaikka tarttuisi. Itse olet nyt sopan keittänyt, kun et suoraan puhu.
Peesi. Olen myös sitä mieltä, ettei tuo ystäväsi ole sinulle kovin tärkeä muutenkaan jos olet valmis pistämään välit poikki kertomatta toiselle mistä todella kiikastaa. Eli periaatteessa asiaa on aika turha puida sen enempää. Jos et pidä häntä ystävänä niin unohda koko juttu ja vaihda vaikka numeroa ja sähköpostia. Jos todella olet hänen ystävänsä, kerrot mistä käytöksesi johtuu ja katsotte sitten yhdessä saatteko suhteenne vielä kuntoon.