V
v
Vieras
Jos tarkootus ei ole tehdä muusia, niin todellakin keitän perunat kuorineen.
Peesiii
Jos syödään perunoita sellaisenaan niin kyllä saa ihmiset luvan kuoria.
Keittoihin tai muussiin sit kuorii.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos tarkootus ei ole tehdä muusia, niin todellakin keitän perunat kuorineen.
Ihan kamalaa ja mautonta se pakastemuusi.
Mutta mä voin myöntää että keittoja tehdessä käytän niitä pakastealtaan keittoperunoita.
Mitä?! Onks sellasiakin?? Kaikki nämä vuodet sormet verillä kuorimista!!! :'(
Vähän off topic jotain mitä mietin tänään:
Milloin olette viimeksi keittäneet perunoita kuorineen? Vai oletteko koskaan?
Muistan että kun olin lapsi olen niin kotona kuin koulussakin kuorinut pottuja lautaselle, mutta omassa huushollissa tainnut "aina" kuoria valmiiksi... Milloinkohan tuo asia vaihtui?
=X, todellakin kammottavaa.
En käytä ikinä jauheita enkä pakasteita muusia tehdessäni, ei tule mieleenkään. Muusin tekeminen ihan perunasta, voista ja maidosta on niin helppoa sekin. Ja maussa on eroa kuin yössä ja päivässä.
Meillä syödään perunoita äärimmäisen harvoin, oikeastaan vain metsäsienikastikkeen kanssa, mutta keitän kyllä aina kuorineen.Vähän off topic jotain mitä mietin tänään:
Muistan että kun olin lapsi olen niin kotona kuin koulussakin kuorinut pottuja lautaselle, mutta omassa huushollissa tainnut "aina" kuoria valmiiksi... Milloinkohan tuo asia vaihtui?
Vähän off topic jotain mitä mietin tänään:
Onko puolivuotta säilötty laariperuna niin eri makuista kuin pakastealtaan peruna (100% peruna) En toki ymmärrä, miksi joku jotain jauhetta käyttäisi, kun perunaakin sieltä altaasta saa.
a) Olen kyllä lisännyt
b) Koostumus on silti ällö ja maku pakastemainen