Ystävä oli tehnyt perunamuusin pakasteperunasta, myönnetään olen vanhingoniloinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä pettymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus tulee ostettua pakaste-perunamuussia johon tarvitsee vain lisätä vesi ja maito. Joskus laiskottaa ja joskus on kiire eikä jaksa kuoria, keittää ja muussata. :)

Mä teen aina Felixin pussimuussia :D En mä jaksa keittää ja kuoria. Ja jos keitänkin niin syödään tavallisina perunoina kastikkeen kanssa.
Ja se on niin hyvä pikaruoka.

Kerran olen kokeillut Sitä valmista pakasteperunamuusia mikä on siinä vihreässä pikarissa (oisko apetit?). Oli kyllä todella pahaa, suorastaan liisterimäistä ja maistui lähinnä tärkkelykselle. Teen jatkossa alusta asti itse. Ois kyllä ollu kätevä tuote kiireeseen, jos vain ois maistunut hyvälle.

Jos sä ap haet pizzeriasta lätyn, niin voimme päätellä ettet itse osaa pizzaa tehdä?

Ja jos ruuan vika on mauttomuus, niin kokille kannattaa kertoa mausteista ja niiden käytöstä -niitä voi lisätä JOPA valmiisiin ja puolivalmiisiin ruokiin!

[QUOTE="huoh";23126154]Joo on kai jos se on pelkkää perunaa. Viikon vinkki: Siihen voi itse lisätä mausteita.[/QUOTE]

a) Olen kyllä lisännyt
b) Koostumus on silti ällö ja maku pakastemainen

Vähän off topic jotain mitä mietin tänään:
Milloin olette viimeksi keittäneet perunoita kuorineen? Vai oletteko koskaan?

Muistan että kun olin lapsi olen niin kotona kuin koulussakin kuorinut pottuja lautaselle, mutta omassa huushollissa tainnut "aina" kuoria valmiiksi... Milloinkohan tuo asia vaihtui?

Kyllä meilläkin keitetään perunoita viikoittain kuorineen - maistuvat musta paremmilta niin. Mies on nyt kyllä ruvennut keittämään kuorittuja perunoita, sillä kaupan perunat ovat olleet kovin huonolaatuisia, on jopa puolet saanut heittää pois. Ootteko te muut huomanneet samaa.

Muussi tehdään kyllä meillä aina alusta asti itse. Oolannin pakastemuussia olen joskus kokeillut ja se on minusta kyllä ihan hyvää. Niitä perunamuussipusseja en käytä kuin leivontaa - tai olen joskus kokeillut mimmoisia perunarieskoja niistä esim. tulee.

Vähän off topic jotain mitä mietin tänään:
Milloin olette viimeksi keittäneet perunoita kuorineen? Vai oletteko koskaan?

Muistan että kun olin lapsi olen niin kotona kuin koulussakin kuorinut pottuja lautaselle, mutta omassa huushollissa tainnut "aina" kuoria valmiiksi... Milloinkohan tuo asia vaihtui?

Jos tarkootus ei ole tehdä muusia, niin todellakin keitän perunat kuorineen.

Yhteistyössä