Ystävä ei suostu siirtämään häitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei mitään rajaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sairaala on kyllä lähellä vihkipaikkaa joten jos synnytys alkaa silloin niin ehdin varmaan hyvin. Enkä ole linnoittautunut kotiin kuten joku epäili ja sanoinkin, että menen vihkitilaisuuteen jos en ole synnyttämässä. Se vain on hyvin mahdollista tuohon aikaan etten pääse menemään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sairaala on kyllä lähellä vihkipaikkaa joten jos synnytys alkaa silloin niin ehdin varmaan hyvin. Enkä ole linnoittautunut kotiin kuten joku epäili ja sanoinkin, että menen vihkitilaisuuteen jos en ole synnyttämässä. Se vain on hyvin mahdollista tuohon aikaan etten pääse menemään.

Ja yhtä hyvin on mahdollista että et ole synnyttämässä tuollon.

Niin ja voit sanoa ystävällesi, että tulet mielelläsi häihin, jos vain suinkin silloin pääset. Ethän sää voi päättää sitä, milloin vauva syntyy ja jos ystäväsi ei tätä ymmärrä, vie sille vaikka joku lisääntmisestä kertova kirja häälahjaksi.

Menet häihin jos pääset, jos et pääse niin olet synnyttämässä. Mikäs tässä on ongelma? Minä olin synnyttämässä juuri kun hyvät ystävämme menivät naimisiin (heistä tuli lapsen kummit ) eivät suuttuneet, eikä me vaadittu heidän häiden siirtämistä. Samoin meidän häistä oli ystävät pois kun nainen oli synnyttämässä :)

Pointti tässä onkin se, että ystävä tiesi lasketun aikani ja silti piti varta vasten valita vihkipäivä läheltä sitä, vaikka olisivat kuulemma periaatteessa voineet mennä vihille juhlapäivänäkin, mutta kun "kesään ajoittuva hääpäivä on romanttisempi". Heillä oli kuitenkin koko kesä aikaa avioitua niin että pistää vähän miettimään tuo toiminta.

.. jos sä olet kunnon synnyttäjä niin sä synnytät sen lapsen torstaina ja kotiudut saman tien. Lauantaina olette koko perhe niissä häissä. Itse olen saanut kaikki ns. polikliinisellä synnytyksellä.

Alkuperäinen kirjoittaja no hei...:
.. jos sä olet kunnon synnyttäjä niin sä synnytät sen lapsen torstaina ja kotiudut saman tien. Lauantaina olette koko perhe niissä häissä. Itse olen saanut kaikki ns. polikliinisellä synnytyksellä.

Täällä ei saa ensisynnyttäjät synnyttää polikliinisesti. :| Itsekin olisin heti kotiin lähtenyt, mut ei päästetty.

Yhteistyössä