[QUOTE="vieras.";29737399]Jokaisella on jonkinlainen mielipide aiheista joten vastaaminen ei pitäisi olla vaikeaa.[/QUOTE]
Ei mulla ainakaan ole mielipidettä jokaikisestä asiasta, vaikka siltä saattais välillä vaikuttaa. Tiedän myös sen, milloin mulla ei ole riittävästi tietoa jostain asiasta voidakseni esiintyä niin, että mulla olisi siitä mitään mielipidettä. Esim. autoista mulla ei ole minkään luokan mielipidettä, muttei se johdu siitä, että olen nainen. Samoin en oleta, että jolla kulla tulisi olla mielipide autoista vain sen takia, että on mies.
Ajoin takaa vain sitä, että ap:n agenda saattaa olla osoittaa, että mies1 ei ole joko mies ollenkaan tai sitten on jotenkin liian naismainen ollakseen mies. Tai sitten haluaa saada mies1:en esittämään mielipiteitä joistain asioista, ja valitsi yllämainitut, koska kuvittelee niiden kiinnostavan jokaista miestä. Jos tosiaan ajattelee sillä tavalla, on itse pikkaisen jäävi vetelemään herneitä nenään mies1 naiskäsityksistä koska sortuu itse täysin vastaaviin sukupuolistereotypioihin.