Ystävällismielisiä kysymyksiä mies1:lle

minnee
[QUOTE="vieras.";29737399]Jokaisella on jonkinlainen mielipide aiheista joten vastaaminen ei pitäisi olla vaikeaa.[/QUOTE]

Ei mulla ainakaan ole mielipidettä jokaikisestä asiasta, vaikka siltä saattais välillä vaikuttaa. Tiedän myös sen, milloin mulla ei ole riittävästi tietoa jostain asiasta voidakseni esiintyä niin, että mulla olisi siitä mitään mielipidettä. Esim. autoista mulla ei ole minkään luokan mielipidettä, muttei se johdu siitä, että olen nainen. Samoin en oleta, että jolla kulla tulisi olla mielipide autoista vain sen takia, että on mies.

Ajoin takaa vain sitä, että ap:n agenda saattaa olla osoittaa, että mies1 ei ole joko mies ollenkaan tai sitten on jotenkin liian naismainen ollakseen mies. Tai sitten haluaa saada mies1:en esittämään mielipiteitä joistain asioista, ja valitsi yllämainitut, koska kuvittelee niiden kiinnostavan jokaista miestä. Jos tosiaan ajattelee sillä tavalla, on itse pikkaisen jäävi vetelemään herneitä nenään mies1 naiskäsityksistä koska sortuu itse täysin vastaaviin sukupuolistereotypioihin.

"vieras."
Ei mulla ainakaan ole mielipidettä jokaikisestä asiasta, vaikka siltä saattais välillä vaikuttaa. Tiedän myös sen, milloin mulla ei ole riittävästi tietoa jostain asiasta voidakseni esiintyä niin, että mulla olisi siitä mitään mielipidettä. Esim. autoista mulla ei ole minkään luokan mielipidettä, muttei se johdu siitä, että olen nainen. Samoin en oleta, että jolla kulla tulisi olla mielipide autoista vain sen takia, että on mies.
Jaha, mies1 päätti osallistua mutta vaihteeksi naishahmon muodossa.

tosi
Omalla antifeministisellä sukupuolistereotypiapaapatuksellaan se on ainakin onnistunut paljastamaan sukupuolistereotypiat joidenkin toisten palstalaisten (harmaiden ja mustien) ajatusmaailmasta.
sanottu lisäksi avannut sitäkin maailmaa kuinka koville hupsut joutuvat kun heti alkaa haukkuminen olet tyhmä jnee.. esim se pilkan määrä hg taksi hommassa, toki myös näytettä antanut miten "massaa" ohjaillaan jos huvittaa.

Ajoin takaa vain sitä, että ap:n agenda saattaa olla osoittaa, että mies1 ei ole joko mies ollenkaan tai sitten on jotenkin liian naismainen ollakseen mies. Tai sitten haluaa saada mies1:en esittämään mielipiteitä joistain asioista, ja valitsi yllämainitut, koska kuvittelee niiden kiinnostavan jokaista miestä. Jos tosiaan ajattelee sillä tavalla, on itse pikkaisen jäävi vetelemään herneitä nenään mies1 naiskäsityksistä koska sortuu itse täysin vastaaviin sukupuolistereotypioihin.
Mulla on ajatus siitä että jos mies1 kirjoittaa edes puoliksi totta, niin hänellä on pakkomielle. Täällä on muutama muukin jotka kirjoittavat ehkä 2-3 aiheesta mutta sekin on enemmän kuin yksi aihe, eli naiset. Mulle tulee olo että me ei olla hänelle ihmisiä vaan vain oman agendan kohteita, tai sit provosoinnin kohteita.
No, yhden viestin hän kerran kirjoitti lastenkasvatuksesta, mutta sekin oli mun julmistelun jälkeen.

Viimeksi muokattu:
toki
tuonnut sen esille takaporttien kautta miten epäluuloista sakki on erilaisuutta kohtaan. kutsumem sitä auktoriteetti uskovaisuudeksi ilman korttia pätevyydestä et ole minkään arvoinen :D

minnee
Mulla on ajatus siitä että jos mies1 kirjoittaa edes puoliksi totta, niin hänellä on pakkomielle. Täällä on muutama muukin jotka kirjoittavat ehkä 2-3 aiheesta mutta sekin on enemmän kuin yksi aihe, eli naiset. Mulle tulee olo että me ei olla hänelle ihmisiä vaan vain oman agendan kohteita, tai sit provosoinnin kohteita.
No, yhden viestin hän kerran kirjoitti lastenkasvatuksesta, mutta sekin oli mun julmistelun jälkeen.
Ei se mun mielestä naisista kirjoita vaan itsestään. ;) Naiset ja naiseus on keppihevonen hänelle, että pääsee puhumaan omasta pakkomielteestään, eli omasta navastaan. :) Ei sieltä vastakaikua tule.

Hämmästelen kyllä tätä saamani kiinnostuksen määrää, ja tottahan se vähän imarteleekin :) Mukavaa myös jos saan ihmiset ajattelemaan hieman.

En kuitenkaan voi jakaa liikaa tietoja itsestäni täällä, arvostan niin yksityisyyttä. Mutta eiköhän multa ihan munat löydy ;)

Hämmästelen kyllä tätä saamani kiinnostuksen määrää, ja tottahan se vähän imarteleekin :) Mukavaa myös jos saan ihmiset ajattelemaan hieman.

En kuitenkaan voi jakaa liikaa tietoja itsestäni täällä, arvostan niin yksityisyyttä. Mutta eiköhän multa ihan munat löydy ;)
No sovitaan niin että jos harrastat sumatralaista telinevoimistelua jota harrastaa 0-1 henkilöä Suomessa niin sun ei tartte sitä paljastaa täällä. Lenkkeily? Uinti?

Viimeksi muokattu:
minnee
[QUOTE="vieras.";29737602]Autistisesta kirjoitustyylistä ja vakavasta suhtautumisesta kyseiseen täysin naurettavaan hahmoon.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

En mies1:een suhtaudu vakavasti, mutta sukupuolistereotypioiden lateluun kyllä. Ja jos jokin on naurettavaa, niin sun teoriasi näistä monista persoonista. En tarkoita sitä, etteikö yksi kirjoittaja voi palstalla kirjoittaa useammalla nimimerkillä. Mutta voin vakuuttaa, että en ole sama henkilö joka on mies1:n kirjoitusten takana.

Autistinen kirjoitustyyli? Ihan oikeasti, mitä se on?

minnee

Kiinnostuksen määrä, joo, mutta entäs se laatu? Sain tuossa nimittäin maistiaiset siitä huomion laadusta. Mitä imartelevaa tässä on, oikeasti? Vai onko niin, että kaikki huomio on hyvää huomiota? Ja joo, saathan sinä varmaan ajatusta jos toistakin liikkeelle. Vaan kuka sut saa ajattelemaan?

Yhteistyössä