Ystävällismielisiä kysymyksiä mies1:lle

No niin. Keskity. Hengittele syvään.
Sä ET saa puhua naisista nyt sanaakaan. Mä tiedän että sä pystyt siihen, sä pystyt siihen!

Kategoriselle miehelle eri kategorioita, ole hyvä:

Autot
1. Mikä on paras automerkki ja malli sun mielestä?
2. Oletko ajanut automaattivaihteisella, kumpikohan olisi parempi, automaatti vai manuaali? Mun pitäisi nimittäin joskus testata automaattivaihteista.

Urheilu
3. Käytkö harrastamassa jotain urheilulajia?
4. Entä seuraatko telkusta jotain urheilulajia, onko sulla jokin joukkue jota kannatat?

Politiikka
5. Olisiko sulla jotain viisasten kiveä Ukrainan kriisiin?
6. Pitäisikö Suomen liittyä Natoon?
7. Mitä mieltä viimeviikkoisesta kehysriihestä, oliko siinä huonoja leikkauksia?

Asuminen
8. Minkälaisessa talossa haluaisit asua?

Nyt en keksi enempää ja nämäkin oli jo laajoja kysymyksiä.

fghj
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee se häippäs jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

[QUOTE="vieras.";29737147]Onkohan sullla nyt "pieni" pakkomielle kehittymässä..? Ihan oikeasti.[/QUOTE]

Mä uskon että mies1 ei ole parantumaton, että vielä on toivoa. Mut toivo alkaa hiipua...

[QUOTE="vieras.";29737181]Ja sinä haluaisit eheyttää siitä jonkun renkaisiin kuseskelevan rasvapenan? Jos toinen haluaa olla joku kynäniska internets-ritari, niin anna olla, ei se ketään netissä voi satuttaa. Kaikille meille riittää täällä tilaa.[/QUOTE]

Sanotaan näin että olen myös utelias. Kun on melkein tohtoristason mies jolla riittää viisauksia naisten ja filosofian suhteen, niin onko hänellä patenttia vaikka Nato-kysymykseen?
...Ja miettiikö hän mitään muuta kuin naisia?

nohh
Sanotaan näin että olen myös utelias. Kun on melkein tohtoristason mies jolla riittää viisauksia naisten ja filosofian suhteen, niin onko hänellä patenttia vaikka Nato-kysymykseen?
Eipä tuo mies1 taida olla se sama "mies", joka puhuu oikeasti filosofisia. :) Tämä mies1 vaikuttaa lähinnä provolta.

• Tykkää
Reactions: Echo
"vieras."
No eikö sen pitäis just olla terveen miehen merkki sun mielestä, että naiset on koko ajan mielessä.

Kyllä, satuin ikäväkseni lukemaan huonona päivänä vertauksesi homoista viemärin ja vessanpytyn nuolijoina. Miten helvetissä sä kehtaat puhua ihmisistä noin. Sun homofobinen käytös ja puheet on miljoona kertaa loukkaavampia ja vahingollisempia, kuin jonkun, kieltämättä koomisen, miehen nettiheruttaminen ja oman naismakunsa jankuttaminen mammapalstalla. Yritä ihmistyä.

• Tykkää
Reactions: Io
[QUOTE="vieras.";29737252]No eikö sen pitäis just olla terveen miehen merkki sun mielestä, että naiset on koko ajan mielessä.

Kyllä, satuin ikäväkseni lukemaan huonona päivänä vertauksesi homoista viemärin ja vessanpytyn nuolijoina. Miten helvetissä sä kehtaat puhua ihmisistä noin. Sun homofobinen käytös ja puheet on miljoona kertaa loukkaavampia ja vahingollisempia, kuin jonkun, kieltämättä koomisen, miehen nettiheruttaminen ja oman naismakunsa jankuttaminen mammapalstalla. Yritä ihmistyä.[/QUOTE]

Mun kriittisyys homouden harjoittamiseen (mitään fobiaa ei ole) on eri ketjun aihe kuin mies1:n lähmäviestit. Jos haluat puida mun sanomisiani niin avaa niille erikseen oma ketju, voin tulla sinne vastaamaan (joskin aiheesta olen kirjoittanut sivutolkulla eli linkittäisin sulle vain vanhoja homoketjuja).

"vieras."
Mun kriittisyys homouden harjoittamiseen (mitään fobiaa ei ole) on eri ketjun aihe kuin mies1:n lähmäviestit. Jos haluat puida mun sanomisiani niin avaa niille erikseen oma ketju, voin tulla sinne vastaamaan (joskin aiheesta olen kirjoittanut sivutolkulla eli linkittäisin sulle vain vanhoja homoketjuja).
Mulla ei ole mitään mielenkiintoa yllyttää sua levittämään tuota paskapropagandaa ja pahaa fiilistä yhtään tämän enempää, koska aina on se vaara, että se tavoittaa jonkun, joka on jo muutenkin herkillä.

"Heh"
känny klassinnen ihastunut on palavasti mies1.
kysymys autoista hällä knoppi tietäen et rakkauden siivet vievät taivaaseen ja ei ole väliä enään mikä romu alla.
Urheilu kysymys oli echolta seksuaalinen pystyykö mies1 tuntemaan luolamiestunteita silloin tällöin
Asunto oli ihan peruskyssäri olisko se prinsessan unelmien täyttymys ja toteutuisiko se myöskin käytänössä eikä vain juhla puheissa.
politiikka kysmykset ol itärkeät echolle koska echo tykkää jankkaamisesta joka sytyttää.

minnee
Vaikka tajuan kyllä sen, että haluat nähdä mies1:en käsittelevän muitakin aiheita, kuin vain sitä lempiaihettaan, niin silti... Miksi autot, urheilu ja politiikka? Miksi mies1:llä pitäisi juuri niistä olla sen kummempaa sanottavaa? Ja kaikista mies1:en teksteistä ja pohdinnoista päätellen hänen alansa (jos sellainen todella on) on jossain humanististen tieteiden paikkeilla. Jos hänellä olisikin väitöskirja tekeillä, miksi hänellä tulisi olla vastaus vaikka Nato-kysymykseen? Ei kai fysiikasta tai biologiasta tai vaikka kasvatustieteistäkään väitelleillä (tai näiden tieteiden jatko-opiskelijoilla) tarvitse olla patenttia tai viisaudenkiveä mihinkään?

Vaikka tajuan kyllä sen, että haluat nähdä mies1:en käsittelevän muitakin aiheita, kuin vain sitä lempiaihettaan, niin silti... Miksi autot, urheilu ja politiikka? Miksi mies1:llä pitäisi juuri niistä olla sen kummempaa sanottavaa? Ja kaikista mies1:en teksteistä ja pohdinnoista päätellen hänen alansa (jos sellainen todella on) on jossain humanististen tieteiden paikkeilla. Jos hänellä olisikin väitöskirja tekeillä, miksi hänellä tulisi olla vastaus vaikka Nato-kysymykseen? Ei kai fysiikasta tai biologiasta tai vaikka kasvatustieteistäkään väitelleillä (tai näiden tieteiden jatko-opiskelijoilla) tarvitse olla patenttia tai viisaudenkiveä mihinkään?
Juu en mä tarkoittanut että jos on vaikka etnologi niin sit pitäis tietää IT-alastakin kaikki. Mutta yleensä miehet täällä on kiinnostuneita muistakin aiheista kuin yhdestä ja mä en voi käsittää miten ei voi edes YKSI muun aiheinen ketju kiinnostaa mies1:stä.

Mutta kuten hän itsekin on sanonut niin hän kirjoittaa provosoivasti, joten mitäpä tuommoisen puoliprovon kanssa vänkäämään.

minnee
[QUOTE="vieras.";29737352]Koska kaikki ovat varmoja siitä että mies1 on oikeasti nainen. Ja vieläpä niin mielikuvitukseton aspergeri että ei osaa vastata uskottavasti Echon kysymyksiin.[/QUOTE]

Eli jos häntä ei kiinnosta autot, urheilu tai politiikka, se todistaa että hän ei ole mies? :LOL: Mulla nousee niskavillat pystyyn monista hänen kirjoituksistaan, mutta en minä niistä saa aihetta epäillä sitä, onko hän mies vai ei.

Ken guru
Eli jos häntä ei kiinnosta autot, urheilu tai politiikka, se todistaa että hän ei ole mies? :LOL: Mulla nousee niskavillat pystyyn monista hänen kirjoituksistaan, mutta en minä niistä saa aihetta epäillä sitä, onko hän mies vai ei.
Myös minä uskon että hän on nainen. Sama tyyppi joka kirjoitti Sinisulkana kenties. Kunhan pitää hauskaa täällä palstalla kaikkien kustannuksella.

Yhteistyössä