Tervetuloa, Sokruli ja jos oli muitakin välissä :flower:
Varpunen, taitaapi R86 olla nyt siellä rippileirien pidossa ja muuten, että ymmärsin että hänellä aika huonosti onnistuu tietokoneen käyttö. Joten voipi olla, että hän on takaisin maisemissa vasta syksyllä.
Lista kyllä sopii minulle, mutta en tosiaan osaa niitä kyllä tehdä, että jos joku haluaa tehdä, niin ok. En noista riveistä niin hienosti osaa, mutta eka ois meillä toiveissa ja yritys alkanee näillä näkymin 04/10 eli joo.. Huomasin just, että oonpa sitkeesti sinnitellyt =) Muistan, kun taisin liittyä kaksplussalle joskus ehkä helmi/maaliskuussa. Ja muistan ku aajatelin, että yli vuosi vielä reippaasti. Ja isllon oli jo se pahin vaihe, että on tässä vauvakuumeiltu sitten ties kuinka kauan ennen tänne liittymistä. Mulle se ainakin tuli loppupeleissä aika yllättäin silloin..en muista millon
Noh, nyt ois enää sitten vähemmän aikaa. Ja häihinkin on taas sen verran vähä aikaa, et oikeesti...
Lupaan siis viikonlopun aikana katsella hääkorttimalleja
Tässäpä meikäläisen lupaukset.
Harmittaa, kun en saa mistään kesätöitä. Ja opintotuenkin kesäsaannit viivästyvät, ilmeisesti puuttu joku lappu ja nehän ropsahtavat "tilille" vasta syksyllä osa noista mun jutuista, että en tiiä tulevatko vasta sitten. Ja mulle kelpais kyllä opiskelijana vaikka ne siivoushommat, mutta kun en saa niitä enää tehdä. Harmittaa hirveesti, koska siinä nyt ois niin helppo tulonlähde kuitenkin, tai siis sanotaanko et helposti saisiin siitä töitä. Täällä meillä päin on kova kilpailu kesätyöpaikoista, pitäisi olla jo kokemusta vaikkapa myyjän hommista jos meinaa sinne mennä. Tosiaan harmittaa, koska hyvin voisin noita siivoushommia tehdä kesän ja syksylläkin (tai tekisinkin nyt itseasiassa), mutta tuo käsi ei kestä enää yhtään sitä kiertoliikettä mopin kera. No, ei auta kun taas laittaa miljoona hakemusta ja soitella perään.
Sokruli, ikäviä nuo keskenmenot. Varsinkin kun ne tuntuvat aika tabuaiheilta jostain syystä, ei noista hirveästi puhuta ainakaan face-to-face. Täällä onneksi on paljon noista juttua, itse kun en ollut tiennyt, että ne ovat itseasiassa aika yleisiä. Ja jopa niin, että moni voi olla tietämättään hetken raskaanakin (kemiallinen). Pakko sanoa, että täältä olen kyllä paljon oppinut kaikenlaista. Sitä kun on oikeasti ihan pihalla asioista ja olenkin miettinyt, että mitähän kaikkea läsähtää naamalle sitten, kun on oikeastikki yrittämässä..ja raskaana ehkäpä ja sitten kun on se lapsi. Ehkä näistä ikävistä puolista ei niin kehdata tai haluta puhua, koska positiiviset puolet taitaa lyödä laudalta ikävät. Toivottavasti olet Sokruli toipunut noista, ainakin tiedetään, että sulla hedelmöityminen onnistuu =) Mulle itelle se on ainakin ihan epätiedossa. Oliskin kiva saada se kristallipallo, niin tietäisi joko kannattaisi aloittaa yritys vai voiko sen "huoletta" jättää vajaan vuoden päähän.
Mitenkäs te kohta yrittämään alkavat tai yrittävät saatte stressin pidettyä pois? Tai Haylina taisi jo sanoakin, että nyt sitä stressiä ei ole, koska oikeestikki hommat on käynnissä. Mua itteä kiinnostais ne ovistikut ja muut (oon tämmönen utelias ihminen), mutta en taida nitä uskaltaa ainakaan ekaan puoleen vuoteen hankkia..epäilen, että niistä tulee meikäläiselle harmaita hiuksia. Muutenkin pitää varmaan siihen sitten keksiä jokin puuha, koska epäilen tosiaan stressaavani. En itse yritystä, vaan varmaankin sitä, että tapahtuuko ees mitään ja sit sitä ku pitää odottaa niin pitkään että voi testata. Noh, onneksi siihen on aikaa, että varmaan pääsen silloin tekemään ehkäpä oman alan töitä tai työharjottelut on käynnissä..joten ajatukset ovat luultavasti aika lailla noissa asioissa. Jotain hyvää siis =)
Mitäs teille kuuluu? Meillä alkaa asunto olemaan järjestyksessä, pari sisustusjuttua pitäisi vielä hankkia..sellainen kangas mm. seinälle laitetaan. Näin kodin1sessä hienosti lamppuosastolla somisteluna semmoset, niin pitihän sitä sit innostua
Pitäs vaan kangas löytää.
-Metsätähtis