Yrityksen syksyllä tai talvella aloittavia:)

Tervehdys pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille :)
Pari viikkoa on mennyt melkein kokonaan reissatessa. Ensin olin viikon sukuloimassa ja sitten muutaman päivän Virossa. Nyt tuntuu hyvältä olla kotona. Ja pestä pyykkiä.

Joku kirjoittelikin, että yrittää hommailla nyt kaikenlaista, ettei ajatukset pyörisi vain kuumeilussa. Samaan tässä pyritään. Tosin vähän tässä on ollut antaa mennä -asennetta ilmassa. Ja samalla järki sanoo, että malta vielä hetki tai siis noin kolme kuukautta. Sekin aika tuntuu varsin pitkältä.
Metsätähtis kyseli jussin vietosta. Me ollaan menossa tuohon naapuriin saunomaan ja grillailemaan. Mahdollisesti sitten kokkoa katsomaan jos jaksetaan.

Parempia ilmoja odotellen Hopeasydän =)

En ole jaksanut paljon kirjoitella tänne :ashamed: Työ ja remontti vie kyllä tehokkaasti aikaa ja olen ihan itkuinen tuon remontin kanssa. Pitäisi päästä muuttamaan elokuun alussa ja varmasti päästäänkin, mutta olohuone ja keittiö ovat sitten ihan kesken :( ei siitä nyt kuitenkaan enempää. Kovasti olen yrittänyt lukea muiden kirjoituksia ja ensinnäkin tervetuloa kaikki uudet Mukavasti alkaa porukkaa tänne kertymään =) Minulla tämä vauvakuume vaihtelee kovasti. Innolla odotan kyllä lokakuuta, mutta joitain pilviäkin näkyy traivaalla. Epäilen, että tämä monivuotinen ylipaino tai sitten joku tulehdus tms. on saanut aikaan kuukautisten pahanpuoleista epäsäännöllisyyttä ja välivuotoja. Keskenmenohan minulla oli joulukuussa ja sen jälkeen kierrot ovat olleet 32, 29, 47 ja 24. Nyt on kp 32 ja luulin että kuukautiset alkoivatkin reilu viikko sitten kun tuli vähän vuotoa, mutta eipä niin ollutkaan. Niukka ja vain paperissa näkyvä vuoto kesti kolme päivää. Eikä ollut kunnon veristä vaan lähinnä valkovuodon seassa oli veriviiruja tai sitten ruskeaa :$ anteeksi jos ällöttää :ashamed: Tuo vuoto alkoi yhdynnän jälkeen ja olen lukenut ties mitä tietoa asiasta. Voi johtua tulehduksesta, pco:sta, ylipainosta, huonosti tasapainossa olevasta sairaudesta esim. diapetes jne. Tai sitten syytä ei ole ja kaikki on kunnossa, mutta eihän sellainen ole minun tuuriani. Seurailen tilannetta vielä heinäkuun ja tilaan sitten ajan gynekologille jos ongelmat jatkuvat (siis lähinnä nuo välivuodot). Mitään kipuja ei ole ja papa otettu maaliskuussa ja oli puhdas. Mitään luokkaa ei vastauksessa kerrottu mutta luki, että mitään merkkejä kohdunkaulan syövästä tai sen esiasteesta ei ole...

Ilmoittaudun mukaan tuohon elämäntavat remontiin ennen vauvaa juttuun. Keskiviikkona olisi eka punnituspäivä. Nyt keskiviikkona vaaka näytti 95 kg. Siis järkyttävää :eek: pituutta löytyy vaivaset 159 cm. Painoindeksi on jotain 37,6. Ihan kauheaa ja vielä omaa syytä. Monet varmasti ajattelevat, että miten joku edes haaveilee vauvasta tuossa kunnossa mutta niin vain on. Katsotaan nyt miten käy. Reilu ylipaino jo itsessään saattaa aiheuttaa esim. ovuloimattomuutta ja en todella odota että heti tärppäisi ja jo ihan oman hyvinvoinnin ja jaksamisen takiakin yritän pudottaa painoa. Pelottaa miten tässä käy. Anteeksi tällainen ruikutus. Olikos täällä muita reilusti ylipainoisia kuumeilijoita pinossa?? Olen seuraillut tuota great girls pinoa ahkerasti ja sinnekin varmasti liityn sitten lokakuussa.

Eipä nyt muuta tällä kertaa. Seuraavaksi lupaan palata positiivisemmalla mielellä tai sitten jään mörköilemään itsekseni :wave:

adama

Tervehdys!

).( Mulla oli paras juhannus ikinä... :heart:
Oltiin anopin luona maalla, ja miehen kanssa saatiin oikeen kunnolla juteltua kaikesta meijän suhteeseen liittyvästä. Selvisi, että mies haluaa toista lasta ihan yhtä paljon kuin mäkin ja lyötiin nyt "lukkoon" että ihan varmasti pillerit jätetään ensi talvena pois. :heart:
Oli ihana jutella asiasta, eikä vain omassa mielessään suunnitella ja pohtia asiaa.
Nyt ei vaan malttais odottaa enää yhtään, mutta äkkiäkös nuo kuukaudet tuosta vierii..
Ja kivaa nauttia kesästä nyt. Kyllä väkisinkin attelin, että niinköhän ensi juhannuksena on masussani vauva aluillaan...No, aika näyttää! :heart:

Heippa kaikille =) !

Mahtuisikos joukkoonne vielä yksi kuumeilija :) ? Tää meidän kuumeilu on vielä vähän vaiheessa, mutta toivon vauvayrityksen alkavan jo syksyllä! Käymme tästä varmasti vielä muutamia keskusteluja miehen kanssa ;) :D

Voisin vähän kertoa itsestäni, eli olen 35-v ison perheen äiti ja mieheni on muutaman vuoden minua vanhempi. Yhdessä olemme olleet 14v :heart: Lapsia olemme saaneet kuusi :heart: Heidän ikähaarukkansa on 2-13v, yksi poika ja viisi tyttöä. Vielä toivoisimme yhtä pientä tuhisijaa perheeseemme, tai jos tulee tuplat, niin se passaa toki myös :) Meillä on nimittäin jo yhdet kaksoset :D

Kesälomani alkaa elokuussa, siihen asti siis aherran töissä. Siitä jäänkin sitten suoraan hoitovapaalle, ihanaa! Töihin palaan sitten takaisin keväällä 2010 ja toivottavasti masun kera!

Ehdin lukea muutamia juttujanne, perehdyn niihin hetimiten tarkemmin :) Yhden tutun nimen tunnistin, mennis, sinun kanssa ollaan oltu samassa pinossa aiemminkin :) :hug: En tiedä tunnistatko minua, koska nikki on nyt eri, kuin viimeksi... En saanut sitä vanhaa toimimaan, niin tein uuden :)

Ihanaa ja aurinkoista uutta viikkoa teille kaikille :wave: Kiva jos pääsen mukaanne haaveilemaan :)

Tervetuloa vaan Leah! :wave:
Meitähän alkaa olla jo ihan mukavasti...
Mietin, että pitäiskös meidän laittaa etusivulle jo vähän alustavaa listaa meistä ja milloin kelläkin alkaa vauvelin yritys?
Ihanaa vihdoin saatiin aurinkoa Suomeen!

Moikka ja tervetuloa kaikille! :flower:

Täällä on muuttohommat takanapäin ja reissattiinkin pohjosessa yli viikon. Nyt taas kotona mansikkasiiderin äärellä B)

Mulle sopii PikkuVarpusen ehdottama lista, vaikka minut voi sinne laittaa..mikäs se sitten ois. Taustailijat ei ehkä sopis, mut voishan siinä olla oma vaikka "kuumeilijat" (alkaa jo naurattaa nämä termit). Meillä kun tuo yritys alkaa vasta ens vuonna B) En viittis pinoakaan vaihtaa, kun tämä on niin sopivan aktiivinen ja mukavaa porukkaa =)

Kävin katsastamassa veljenpojan ja voi sitä söpöyttä :heart: 3vko "vanha" poju ja ei herttinen sentään. Siis ku en ole nähnyt noin pieniä vauvoja ja muutenkaan pitänyt sylissä ku viimeksi joskus penikkana..niin voi että toinen oli niin pieni ja söpö ja ihana ja kaikkea. Voi että. Jotenkin vähän samanlainen olo tuli kun piti joskus omia koiranpenikoita sylissä. Ei tietysti ihan samallainen, mutta osaltaan voi sitä tunnetta siinä että toinen on niin pieni elämä ja nätti ku mikä B) Oon vaan aivan ihastunut veljen vauveliin.

Täällä kans kuntokuureilua, vaikka ylipainoa ei olekaan. Mutta nuo sairastelut kyläl teki aika paljon. Eipä tässä, hyvät ilmat, niin kiva ulkoilla ym. Ja mökillä jostain syystä ei juur ruoka maita, se on jopa ihan huono puoli mökkeilyssä. Jotenki ku siellä on sitä tekemistä, veden ja puun kantoa ja tämmöttistä.

Mitäs kesäsuunnitelmia? Mun pitäis kaiketi ystävien kans ens pohjosen reissulal tehdä hääkutsukortit.

-Metsätähtis

Metsätähtis tietenkään et vaihda ketjua! Meilläkin on tarkoitus ensivuoden puolella helmikuussa alottaa pikkukakkosen yritys. :wave:

Onko niin että jos halutaan etusivulle se lista, niin ketjun alottajan pitäisi se tehdä?Vai voiko joku muukin tehdä? Neuvokaa viisaampina.

Ja "Kuumeilijat" on hyvä otsikko.

Itselleni haluisin rivin esim.
Esikoistyttö 2.3.06 - Pikkukakkosen yritys alkaa 02/10

Kesäsuunnitelmista... Aika työpainoitteista TÄMÄ KESÄ...Mulla kun on tää uusi työpaikka, niin lomaa ei ole kertynyt kuin huimat 6 päivää, jotka pidän heinäkuussa. Sillon vaan olla möllötetään ja käydään ehkä Muumimaailmassa typyn kanssa. Lokakuussa pidän toisen viikon lomaa ja tarkotus olis ehkä lähteä viikoksi johonkin etelään kolmisin...

Mahtuuko joukkoonne vielä?
Eli olen 22 vuotias ja mieheni on 27v. Yritystä on ollut jo viime lokakuusta asti ja mukaan on mahtunut kaksi keskenmenoa 02/09 rv.12 ja 05/09 rv.8. Mies otti eron viimesen keskenmenon jälkeen, tahtoi selvitellä päätään, ja nyt ollaan taas palattu yhteen. Sovittiin et otetaan rauhallisesti ja ehkäsyt otin käyttöön, mutta nyt on päätetty että talvella alotetaan yritys taas.
Mun rivi olisi varmaan:
Ensimmäinen toiveissa - Km:t 02/09,05/09 - Yritys alkaa uudestaan talvella 09-10

Ihana kesäpäivä, lähdenkin tästä ottamaan aurinkoa. Hyvää päivänjatkoa teille kaikille. :)

Tervetuloa, Sokruli ja jos oli muitakin välissä :flower:

Varpunen, taitaapi R86 olla nyt siellä rippileirien pidossa ja muuten, että ymmärsin että hänellä aika huonosti onnistuu tietokoneen käyttö. Joten voipi olla, että hän on takaisin maisemissa vasta syksyllä.

Lista kyllä sopii minulle, mutta en tosiaan osaa niitä kyllä tehdä, että jos joku haluaa tehdä, niin ok. En noista riveistä niin hienosti osaa, mutta eka ois meillä toiveissa ja yritys alkanee näillä näkymin 04/10 eli joo.. Huomasin just, että oonpa sitkeesti sinnitellyt =) Muistan, kun taisin liittyä kaksplussalle joskus ehkä helmi/maaliskuussa. Ja muistan ku aajatelin, että yli vuosi vielä reippaasti. Ja isllon oli jo se pahin vaihe, että on tässä vauvakuumeiltu sitten ties kuinka kauan ennen tänne liittymistä. Mulle se ainakin tuli loppupeleissä aika yllättäin silloin..en muista millon :LOL: Noh, nyt ois enää sitten vähemmän aikaa. Ja häihinkin on taas sen verran vähä aikaa, et oikeesti...

Lupaan siis viikonlopun aikana katsella hääkorttimalleja :D Tässäpä meikäläisen lupaukset.

Harmittaa, kun en saa mistään kesätöitä. Ja opintotuenkin kesäsaannit viivästyvät, ilmeisesti puuttu joku lappu ja nehän ropsahtavat "tilille" vasta syksyllä osa noista mun jutuista, että en tiiä tulevatko vasta sitten. Ja mulle kelpais kyllä opiskelijana vaikka ne siivoushommat, mutta kun en saa niitä enää tehdä. Harmittaa hirveesti, koska siinä nyt ois niin helppo tulonlähde kuitenkin, tai siis sanotaanko et helposti saisiin siitä töitä. Täällä meillä päin on kova kilpailu kesätyöpaikoista, pitäisi olla jo kokemusta vaikkapa myyjän hommista jos meinaa sinne mennä. Tosiaan harmittaa, koska hyvin voisin noita siivoushommia tehdä kesän ja syksylläkin (tai tekisinkin nyt itseasiassa), mutta tuo käsi ei kestä enää yhtään sitä kiertoliikettä mopin kera. No, ei auta kun taas laittaa miljoona hakemusta ja soitella perään.

Sokruli, ikäviä nuo keskenmenot. Varsinkin kun ne tuntuvat aika tabuaiheilta jostain syystä, ei noista hirveästi puhuta ainakaan face-to-face. Täällä onneksi on paljon noista juttua, itse kun en ollut tiennyt, että ne ovat itseasiassa aika yleisiä. Ja jopa niin, että moni voi olla tietämättään hetken raskaanakin (kemiallinen). Pakko sanoa, että täältä olen kyllä paljon oppinut kaikenlaista. Sitä kun on oikeasti ihan pihalla asioista ja olenkin miettinyt, että mitähän kaikkea läsähtää naamalle sitten, kun on oikeastikki yrittämässä..ja raskaana ehkäpä ja sitten kun on se lapsi. Ehkä näistä ikävistä puolista ei niin kehdata tai haluta puhua, koska positiiviset puolet taitaa lyödä laudalta ikävät. Toivottavasti olet Sokruli toipunut noista, ainakin tiedetään, että sulla hedelmöityminen onnistuu =) Mulle itelle se on ainakin ihan epätiedossa. Oliskin kiva saada se kristallipallo, niin tietäisi joko kannattaisi aloittaa yritys vai voiko sen "huoletta" jättää vajaan vuoden päähän.

Mitenkäs te kohta yrittämään alkavat tai yrittävät saatte stressin pidettyä pois? Tai Haylina taisi jo sanoakin, että nyt sitä stressiä ei ole, koska oikeestikki hommat on käynnissä. Mua itteä kiinnostais ne ovistikut ja muut (oon tämmönen utelias ihminen), mutta en taida nitä uskaltaa ainakaan ekaan puoleen vuoteen hankkia..epäilen, että niistä tulee meikäläiselle harmaita hiuksia. Muutenkin pitää varmaan siihen sitten keksiä jokin puuha, koska epäilen tosiaan stressaavani. En itse yritystä, vaan varmaankin sitä, että tapahtuuko ees mitään ja sit sitä ku pitää odottaa niin pitkään että voi testata. Noh, onneksi siihen on aikaa, että varmaan pääsen silloin tekemään ehkäpä oman alan töitä tai työharjottelut on käynnissä..joten ajatukset ovat luultavasti aika lailla noissa asioissa. Jotain hyvää siis =)

Mitäs teille kuuluu? Meillä alkaa asunto olemaan järjestyksessä, pari sisustusjuttua pitäisi vielä hankkia..sellainen kangas mm. seinälle laitetaan. Näin kodin1sessä hienosti lamppuosastolla somisteluna semmoset, niin pitihän sitä sit innostua :D Pitäs vaan kangas löytää.

-Metsätähtis

Unohdin osan kommentoida..

Alkuperäinen kirjoittaja adama:
Tuo vuoto alkoi yhdynnän jälkeen ja olen lukenut ties mitä tietoa asiasta. Voi johtua tulehduksesta, pco:sta, ylipainosta, huonosti tasapainossa olevasta sairaudesta esim. diapetes jne. Tai sitten syytä ei ole ja kaikki on kunnossa, mutta eihän sellainen ole minun tuuriani. Seurailen tilannetta vielä heinäkuun ja tilaan sitten ajan gynekologille jos ongelmat jatkuvat (siis lähinnä nuo välivuodot). Mitään kipuja ei ole ja papa otettu maaliskuussa ja oli puhdas. Mitään luokkaa ei vastauksessa kerrottu mutta luki, että mitään merkkejä kohdunkaulan syövästä tai sen esiasteesta ei ole...
Minä kans soittelisin lääkärille..vaikka siinä ei sen kummempia olisi, niin oikeasti se oma mielenrauha on tärkeää! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa, voihan se vaan olla, että jostain syystä paikat vähän "hajoaa" jos lakanoiden heiluttelujen jälkeen tulee. Joillakinhan voi vaikka pilleritkin kuivatella paikkoja, että pitää vaihtaa johonkin toisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja adama:
Ilmoittaudun mukaan tuohon elämäntavat remontiin ennen vauvaa juttuun.
Tervetuloa remonttiin =) Mulla taitais eka tavoite olla varmaan kahvinjuonnin vähentäminen :D Itse en ylipainoinen ole, mutta sairastellessa oikeasti tuli kiloja sen verran, että saa vitosen tiputtaa nyt ainaski. Tai no ei se kilomäärä oikeastaan, vana peili ja mittanauha. Ne kertovat eniten. Nyt on hieman turvotusta mökkireissulta, vaikka alkoholia meni vähän, mutta tuli syötyä enemmän hiilaripitoista..makkaroita ja pari siideriäkin otin. (Puolustaudun sillä, että olivat uutuuksia :saint: ).

Moikka taas pitkästä aikaa!

Täällä on nyt taas vähä lomailtu, kun on pitempi vapaa töistä. :) Ihanat ilmat kyllä ollu nyt, nii on voinutki vaan rannalla löhöillä ja ottaa loman kannalta. Ainut et meinaa tuo flunssa vähä vaivata. :snotty:

Tervetuloa kaikille uusille! :hug: sokrulille km:istä. On varmasti todella raskasta pettyä moneen kertaan ja taas uudestaan kerätä itsensä uuteen yritykseenkin sitten. Tauko varmasti vähän auttaakin nyt välissä ja mukava et ootte miehen kanssa palanneet yhteen.

Me sitä pamautettiin juhannuksena kihloihin. :D Oli kyllä nii ihana yllätys, kun mies polvistu ja kosi, et en kyllä osannut oottaa ollenkaan semmosta. Oli ostanut sormuksenkin miulle valmiiksi. :) Oon kyllä aika onnesta soikeena edelleenki ja nyt kovasti häitä suunnittelen jo. :D

Metsätähtis siitä stressaamisesta kyseli. En mie sillain ehkä stressaa tuosta yrittämisestä tai ainakaan sitä sillain tiedosta. Kyllähän sitä kovasti koko ajan omaa kroppaansa tarkkailee ja miettii varsinkin nyt kun ei pillereiden pois jätön jälkeen vielä tunnista esim. ovista, nii kovasti et onkohan se nyt tai nyt. Sitten vaan yrittää aina ajatella et se on sitten kun on, enkä mie siihen voi ite mitenkään vaikuttaa. :) Toivoo vaan et se tärppi sitten kävis kun on käydäkseen. Jotenki sitä on muutenki asennoitunu siihen et siinä menee aikaa et tärppää, kun me kerittiin sillon viime vuoden puolellakin jo 5 kuukautta yritellä ennen taukoa, eikä sillon tärppiä näkyny.

Tämä tyttöpä läksii tästä nyt ulos lenkille. Miekin oon nyt päättäny osallistua kuntoremonttiin ja saada kroppani kuntoon sitten vaikka sitä hääpukua varten, jos se vaikka nyt vähän motivoisi paremmin. :D

Leah,
taisin tunnistaa. ;) Sua onkin kaipailtu tuolla meidän taapero-kerhossa. :)

Oltiin juhannuksenalusviikko reissussa. Ikaalisten kylpylä + Ti-Ti Nalle talo, Ähtärin eläinpuisto, Tuuri, Lapua ja Alajärvi tuli kierrettyä. Juhannuksena oltiin Tampereella ja lauantaina mentiin mökille Tuulokseen. Huh huh, johan siinä riitti. Kaksi-vuotias oli onneksi kiltisti autossa koko ajan. Maanantaina alkoi työt ja heti olikin ke, to vapaata, mutta luonnollisesti iski kamala kesäflunssa. Tytön olin luvannut viedä Korkeasaareen, joten ei muutakuin sinne väenpaljouteen kamalassa flunssassa. Helteessä oleminen ei ollut ehkä järkevin vaihtoehto.Tänään ois pitänyt töihin mennä, mutta ei vieläkään ole kyllä työkuntoa. Jos huomenna sitten kykenisi. Katsotaan...

Vauvarintamalla ei uutta, paitsi saattaa olla että kierukka lähtee jo lokakuussa... :whistle:

Onnea, HayLina :heart: Millos teilä on häitä suunniteltu?

Muistin juuri, että lupasin että viikonloppuna katselen korttimalleja. Kkääk! Noh, pitäis varmaa..tosin päivä se on huomennakin :saint:

Lähdetään varmaan heinäkuun loppupuolella taas mökille ja muuta, niin korttien väkerrykset ajottuisivat kyläl tuohon.

Pitää tästä lähteä aamupalalle, vähän liiankin kuuma ilma. Ite kuulun siihen tyyppiin, joka ei juurikaan rusketu ja palan vain. Päh. Eli auringosta ei oo mulle muuta ku mielen virkistystä ja se riittäis siinä +20 asteessa. Sen yli on mulle jo too much :D

-Metsätähtis

Heippa kaikille! Ihanaa, että olette pitäny palstaa yllä:) Olen käynyt kesän aikana nyt pari kertaa kotona ja palstalla, mutta uuden läppärin käyttö on vielä vähän hakusessa niin oon pari kertaa onnistunu deletoimaan mun kirjotukset... :kieh:

Kesä tuntuu menevän ihan tosi vauhdilla - hyvä vaan sillä vauvakuume yltyy :) Kavereitten heinävauvat syntyy ihan kohta ja yhdelle toukovauvalle kävin jo ostamassa minni- ja pluto-bodyt cittarin alesta...:)

Vapaa-aika sitten muuten on mennyt sisustaessa. Päivitettiin meidän olohuone tälle vuosituhannelle ja ostettiiin uusi hyllystö, verhot, matot ym pientä. Jotenki huone on nyt ihan erilainen :heart:

Mut heräsin siihen todellisuuteen, että mun pitää kohta varata lääkäriaika alkusyksylle. Kyselen vähän noita raskautumiseen liittyviä juttuja. Esim kuin kauan pitää käyttää sukelluspukuja pillereitten jälkeen, et voi alkaa yrittää ilman pelkoa sikikön vaurioitumisesta. Ja voinko syödä lääkkeitäni lasta yrittäessä tai plussattua. Mulla on paniikkihäiriö ja siihen syön mietoja lääkkeitä, mutta ilman niitä en pärjää. Kokeiltu on.

Onnittelut HeyLinalle :flower: Häät on ihana juttu! Onko ajankohtaa jo mietitty?

Jaksuja myös metsätähtikselle työttömään kesään!

Niin ja miten menee elämäntaparemppa? Mä onnistuin kävelee jalat rakoille ja töissä ei kyllä pistelaskut onnistu:( Töissä en pärjää ilman evästä ja sitten meenkin ostaa karkkia, heh.. :( Leireillä on niinikään mahdotonta syödä hiilihydraattitietoisesti kun esim aamiaiset on settiä puuroa hillon kera, muroja, sämpylöitä. Päätinkin palata painonvartijapisteille kun palaan tänään takas töihin Keski-Suomeen:) Otan ja luen ne matskut uudelleen ja palauttelen mieliin niitä. Kun sais 10kg pois 3-4kk kuluessa! No alotetaan varmaan yritys jo vaikkei painoindeksi ihan alle 30 ehtisikään. Yritys voi kuitenki kestää ja jos on syöny monipuolisesti ja säännöllisesti jo 3-4kk niin se vaikuttaa hormooneihin - erityisesti jos paino on jo laskusuunnassa. Muistan, että olet mitä syöt ohjelmassa joku 22v yhen lapsen äiti laihutti 150kg -> 140kg eli 10 kg niin tuli jo siitä raskaaksi kun pikkukakkosta ei alkanu kuulua 150-kiloisena. Että ehkä meillä pienemmilläki kanssasisarilla on toivoa:)

Alkuperäinen kirjoittaja haaveilija86:
Kesä tuntuu menevän ihan tosi vauhdilla - hyvä vaan sillä vauvakuume yltyy :) Kavereitten heinävauvat syntyy ihan kohta ja yhdelle toukovauvalle kävin jo ostamassa minni- ja pluto-bodyt cittarin alesta...:)
Sama juttu. Näin kesäsin melkee hirvittää, että miten sitä jaksaa ensi kevääseen asti odotella. Toisaalta..tämä on sitä laatuaikaa vielä miehen kanssa ja sitä ei ymmärrä näin haaveillessa, että sitä ei ihan samaan tahtiin sitten olekaan enää kun eläkeiässä :D

Esim kuin kauan pitää käyttää sukelluspukuja pillereitten jälkeen, et voi alkaa yrittää ilman pelkoa sikikön vaurioitumisesta. Ja voinko syödä lääkkeitäni lasta yrittäessä tai plussattua. Mulla on paniikkihäiriö ja siihen syön mietoja lääkkeitä, mutta ilman niitä en pärjää. Kokeiltu on.
Jos puhut ehkäisypillereistä, niin käsittääkseni ei tartte odottaa yhtään. Itse olen, lääkärien jutuista toki, lukenut että on todella hyvät mahd. raskautua juuri ekassa kierrossa pillereiden jälkeen. En muista kylä perusteluja. Muista lääkkeistä sitten en tiiä, mutta ne kannattaa käydä lääkärissä kattomassa, että ovat sopivia raskauteen. Mulla myös tuttava söi paniikkihäiriöön vähän aikaa lääkkeitä, ilmeisesti auttoivat kun hän ei ole enää niitä tarvinnut. Mutta ei kyllä edelleenkään viihdy isossa väkijoukossa, vaikkei nyt kammoakaan jne. Tosin eipä kovin moni muukaan viihdy.

Jaksuja myös metsätähtikselle työttömään kesään!
Kiitos, niitä kyllä tarvitaan. Tekisi mieli koko ajan pirauttaa entiselle pomolle, että tuun hommiin, mutta sitten taas kun tiedän että oon max viikon työkykyinen ja saikulle kun käsi ei kestä. Ärsyttävää puuhaa kyllä. Huomasin, että oon unohtanut uuteen Lähi-Siwaan vielä hakea, että pitääpä laittaa sinnekkin vielä :D

Mulla on elämäntaparempat menny hyvin, pitäs vaan kuntoilla enemmän. Siis muutakin kun koirankäytöt. Ja koirankäytöt on niin minimaalisia nyt helteillä, kun eivät viihdy ollenkaan kävelylenkeillä. Partsilla vaan haluavat makoilla.

R86, minäkin tosiaan oisin halunnut vähän muokata nimimerkkiä koska yhdessä yritysketjussa kirjottelee melkeen samalla nikillä oleva ja aattelin vähän pidentää tuota..mutta enpä onnistunut. Ja mietinkin, että mitenkähän sen nikin saa "vaihdettua". Sinä oot vissiin onnistunut niin sit tekemään vahingossa :D

-Metsätähtis

Mitä tulee ripariin, niin muistan kun itse vapaaehtoisena kävin ja ihmettelin jo tuollon teininä, että miksi ripareilla syötetään niin epäterveellistä sapuskaa. Oli munkkia ja pullaa yhtenä välipalana! Ja leipää joka välissä ja muuta vastaavaa. Lisäksi isoset varsinkin olivat sellaisia, etteivät syöneet oikeeta ruokaa mutta sitten sitä karkkia oli valtava määrä ja pilttipurkkeja. Tosi fiksua B)

Kiitos onnitteluista! =) Häät ois suunnitelmissa ehkä tuossa kahden tai kolmen vuoden päästä. Tarkkaa päivää ei oo vielä saatu nyt sovittua.

Nimimerkkiä voi muuttaa tuolla kirjautuneena ollessaan muokkaa tietojasi kohdasta. Siihen vaan nimimerkin kohdalle kirjoittaa uuden nimimerkin ja tallentaa, niin sen pitäisi muistaakseni vaihtua. Olen kerran itsekkin sen muuttanut. Siellä on myös erikseen kohta käyttäjätunnus, joka voi sitten olla eri tai sama tieten kun nimimerkki, mutta se ei näy muille kuitenkaan. :)

Täällä päästy taas flunssasta vähän paremmin eroon ja starttailtu taas liikkumista enemmälti. Kyllä siitä tulee aina nii hyvä fiilis kun pääsee taas jumpalle tai juoksemaan, et nauttii siitä. =)

Eipäs tänne sen kummempia nyt.

Kiitos, haylina. Noinhan se tosiaan meniki, en vaan muka jostian syystä osannu vaihtaa ku vaan sitä käyttäjätunnusta :LOL: Voihan se toki olla, että sillon ku kokeilin, niin ollut jotain mätää.

Eli joo, vaihdoin tosta Metsätähtiksestä tähän, niin ei ihan niin samanlainen ole kuin tuossa yrittävissä on yhdellä. Yritin vähän haeskellaki, että onkohan nyt ihan samaa. Muuta nikkiä en keksikkään, kun mulla ei ole mielikuvitusta ja kaikki on viety :D

Noista käyttäjätunnuksista ja nimimerkeistä vielä, että ite tykkään et ovat eriparia, että ei tuu mitään väärinkäytöksiä sitten niin helposti.

-tähtis

:hug: Elämäntaparemontti sujunut ihan hyvin nyt kaksi viikkoa. Herkutellutkin olen, mutta lisännyt kasvisten ja salaatin syöntiä ja yrittänyt pienentää annoskokoja. Iltanapostelu on pysynyt kurissa jotenkuten. Siis nälkää näkemättä ja liikuntaa lisäämättä paino tippunut kahdessa viikossa 3,5 kg B) Toivottavasti saan pidettyä tämän vireen yllä. Liikuntaa en kyllä edelleen jaksa harrastaa :ashamed: mutta jospa sitäkin jaksaisin kun olo kevenee...

Viimeinen työpäivä oli eilen ja nyt heinäkuun olen siis työtön. Elokuun 3. päivä työt taas jatkuvat tuonne 31.5.2009 asti. Kauhea tavaran hävitys homma menossa. Ensi kuussa siis muutto. Ja kuulkaa tätä tavaraa on ihan älyttömästi :eek: Vaikka hävittäisin puolet mun ja lasten tavaroista ja T hävittäis puolet omistaan ni silti ei mahduta sinne 105 neliön omakotitaloon :kieh: Ihan epätoivoista. Mietin jo, että vaikuttaako tämä stressi menkkoihinkin. Nyt kun olen tämän heinäkuun kotona ni pelkään myös sortuvani herkuttelemaan. Kovana on vaan pysyttävä. Eteenpäin sanoi mummo lumessa ja niin on tehtävä :wave:

Mitä mieltä olette tämmöisestä. Eli kun tämä kuukautiskierto on ihan epäsäännöllinen ja yhä useampi kierto näyttää venyvän yli 40 päivän ni ajateltiin, että aikaistetaan vauvaprojektia hieman. Syyskuussa jätettäiinkin jo ehkäisy pois. Pelko on, että menee muutenkin pitkään ennen kuin tärpää. Jos kuitenkin se ihme tapahtuisi että jään heti raskaaksi ni laskettu aika olisikin jo kesäkuussa 2010 joten joutuisin jäämään töistä pois ennen kuin työsopimus päättyy. Pomo ei varmaan kovin suopeasti asiaan suhtautuisi. Ihan sama toisaalta odottaa kuukausi pidempään, mutta eihän ne vauvat tilauksella kuitenkaan tule just silloin kun haluaa. Ja luultavasti minulle tarjotaan taas jatkoa samassa työpaikassa ensi toukokuun jälkeen. Tää on niin pähkäilyä kun ei ole vakituista työtä. Vaikeita juttuja. Mielipiteitä :attn:

Nyt yritän irroittautua koneen äärestä ja alkaa siivoamaan. Lapsille on viihdykkeenä tv ja pleikka :ashamed: :whistle:

adama

Mielestäni pitää tehdä niin kuin tuntuu parhaalta..eikä niinku pomo haluais. Eli jos tuntuu hyvältä alottaa nyt, niin mikä ettei. Ja varsinkin jos kyseessä ei ole pitkä aikaeroa. Ja mieskin on kerta sitä mieltä =)

Mulla itellä on onnekso oma kierto tosi säännöllinen, tosin nyt on minipillerit ekaa kertaa käytössä..että toivottavasti eivät sekoita. Koska eihän näiden kanssa hommat mene yhtään samalla tavalla, joten ei varmaan heti niitä lopettaessakaan ihan samanlainen ole "toipuminen".

Onpas Adamalla mennyt hyvin tiputtelut :flower: Minä en tiiä paljos on lähtenyt, nesteitä nyt ainakin varmaan 2kg. Mulla lähtee aina nesteitä se 4kg, jos oon innostunut liikaa hiilaroimaan. Oon tämmönen herkästi nestettä keräävä. Mutta tosiaan, vaaka kun on nyt vähän epäkunnossa, niin pitää varmaan tänään saada se kuntoon. En tiedä meneekö patterin vaihdolla, vai tarvitaanko järeämmät otteet. Ehkäpä. Epäilen, että se on muutossa mennyt epäkuntoon.

Mitä tulee "liikaan vapaa-aikaan" (ei sitä toki liikaa voi olla) ja syömiseen..niin siihen pitää keksiä vaan uusi tapa. Jos on esim. kova syömään suklaata tms, niin odottelee vaikkapa 1h. Jos se yhen tunnin oottelu menee, niin sit menee kyl koko päiväki syömättä ;) Monesti ku keksii jotain tekemistä. Jos tulee hirveet himot, alkaa tekeen vaikka vatsalihaksia tai nypläämään pitsiä B) Yleensä noilla uusilla tekemisillä saa sen himon siirrettyä..ja aluksihan sitä himoa pitää siirrellä. Sitten lopuksi kun sitä himoa on pari viikkoa siirrelty, niin makeanhimo katoaa..kun se sokeririippuvuus on hellittänyt. Noin itse tein virallisterveellisellä, karppauksella taas se makeanhimo jotenki katoaa heti. Mutta mun mielestä tuo makeanhimon siirtely on hyvä keino, jos se iskee. Ei sitä tartte pitkään kärsiä, varsinkin jos karsii kokonaan herkut. Siis etenkin sokeriset herkut.

Täällä taas on ongelmana kahvi. Oon juonu kaks kuppia ja kaks espressoa. Voi että, taas tekis mieli kahvia. Tosiaan jos ei juo paljon kahvia tai tekee mieli herkkuja, niin kannattaa vaihtaa johonkin tummaan paahtoon tai espressoon tms. Et ostaa siis kaappiin "herkkukahvin" ja käyttää sitä, kun himot iskee. Se voi olla myös uusi kivennäisvesi, tee tai mikä tahansa harmiton tapaus. Tai suht harmiton, kofeiini nyt ei taida olla kovin harmitonta. Ite tykkään kovasti suklaakahveista, kuhan niitä vähän blandaa tavalliseen. Ja joo, siitä ongelmasta..että ku tekis mieli kahvia, vaikka lupasin etten juo enää. Äh. Ehkä otan kupin teetä, siinä on ainakin vähemmän kofeiinia.

Moikka kaikille! :wave:
Tervetuloa taas uusille, kivaa kun porukkaa tulee lisää! ;)
HayLinalle onnittelut kihlautumisen johdosta!

Juu ei tarvitse e-pillereiden jälkeen odotella, vaan heti vaan yrittämään =)

Mä en malttais enää millään odottaa. .... :headwall: :headwall:
Mutta äkkiä nää kuukaudet täsä menee..

Palaan taas paremmalla ajalla!

Pitäisköhän mun taas laskea, että kuinka monta pillerilaattaa vielä olikaan jäljellä? B) Mun mielestä tuo oli kiva laskee oikeen tarkasti, ainoa vaan et on niin laho muisti ettei enää muistanu parin päivän päästä mikä se oli. Ku aattelin, et se ois kivempi aina aatella et "viisi enää" tai jotain tämmöstä. No ei pidä toki minulla paikkaansa :D Noh, ehkä en jaksa.

Pitäisi kait viikonloppuna käydä viihteellä. Punaviiniä ajattelin kyllä ostella, on se kuitenkin niin hyvää =) Mitkäs vklsuunnitelmat?

Yhteistyössä