Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
:headwall: Joo ei ois ikinä pitänyt sotkeentua noihin testeihin. Menee hermo. Miulla on näyttänyt hyvin haaleita viivoja tässä ja nyt eilen vahvistu selvästi ja tänään entisestään. Tuossa kuvassa on vielä haaleempi kuin livenä. Sitten tuossa clear bluessa kun siinähän on kanssa noi viivat niin siinä oli ihan todella säälittävän haalean vaalean viiva. Noo... eiköhän se ovis kuitenkin joko ollut jo tai sitten tulossa, koska selvästi viiva kuitenkin vahvistunut. Pupuiltu on onneksi tällä viikolla joka toinen päivä, joten ei sen suhteen pitäisi olla hätää ;)
 
mymosa
Vahvistuminen voi viitata, että ovis vasta tulossa :) Mutta mä en oo kuin 2krt saanut digiä hymyilemään.. mutta olen myös kuullut, että siihen pitää olla aika räjäyttävät hormonit.. että hitaasti tuleva hormoni ei välttämättä kerkee testiaikaan.

Mulla on tuolla kaksi ovistestiä.. teen kohta yhen ja huomenaamuna viimesen.. sitten ollaan tiistain varassa.. pelottaa.. :(
 
Omanapaahdistustilannepäivitys:

Nyt se on sitte todistettu ihan labrassa etten ole raskaana. :( Ensi viikon olen reissussa ja sitten vappuviikolla koitan saada lääkäriajan että pääsee tekemään toimintasuunnitelmaa jatkoa varten. Nyt ens kuussa tulee myös takaraja vastaan, että pitää tehdä lapsettomuustutkimussuunnitelmat. Kuulostaa niin masentavalta...
 
Kp 37 ja Davidin testi näyttää puhtaasti vain negatiivista. Ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Syvä huokaisu ainakin on päässyt useampaan kertaan... miksi pitää olla näin pitkät kierrot? Miksei voi olla kellon tarkalleen 28pv??
No jos jotain hyvää niin mä korkkaan saunan jälkeen hyvällä omallatunnolla kylmän siiderin! :)
 
Ja päätin, että kaikki testit joutaa tästä talosta jorpakkoon! Irrotkoon munasolut milloin haluaa ja hormonit saa veivata omaa rataansa mun puolesta kuinka tahtovat! Voi olla, että käyn gynellä kuitenkin ruikuttamassa venyvistä kierroista ensi viikon aikana.
 
Dpo 10, eikä viivasta varjoakaan :( Lämmöt laskeneet 36.8 -> 36.4, joten en edes odota tärppiä enää :( Itkukin vähän pääsi, mutta ei kai tässä auta kuin odotella sitten menkkoja alkavaksi maanantaina. Huoh :'( Ja lisätä tän kierron oireet sinne mun "älä usko näihin oireisiin" -listan jatkoksi...

Katey :hug: Sun tilanteeseen todella toivon ratkaisua! Oot jo niin kauan kärsiny noista megakierroista, että joku selvyys pitäis saada.
kiskisnami, voi kun itekin osais heittää tikut nurkkaan ja rentoutua, mutta kontrollifriikki-perfektionisti ei onnistu moisessa.

Plääh.
 
Katey oikein paljon tsemppiä sulle ja toivottavasti saat apua pian noihin pitkiin kiertoihin! Toi jos joku stressaa ihmistä, joka vauva yrittää. :( :hug:

Kiskisnami itse olen miettinyt aivan samaa ja mies sanoi tossa muutama päivä sitten, että "kyllä se tärppi tulee, kun ei stressaa ja mieti asiaa, niin paljon." Helpommin kyllä sanottu kuin tehty. :/

Niuski mä osaan kuvitella sun pahanmielen tällä hetkellä. Toivotaan kuitenkin, että menkat eivät ala! Oikein paljon tsemppiä ja hali :hug: .

Mymosa toivon kovin, että sulla oli ovulaatio!! *peukut pystyssä :)
 
Kiitos Jks14, mä en tulis toimeen ilman tätä palstaa. Mun lähipiirissä ei ole ketään kelle puhua :( Tai no mies on, mutta se ei ymmärrä mun fiiliksiä kun on itse sellainen "oh well, ens kertaan"-tyyppi ja yksi ystävä tietää meidän yrityksestä, sille taas raskautuminen on tapahtunu eteisessä kättelemällä...

En tajua miks on taas niin vaikea olla, oli niin hyvät tsempit päällä aiemmin tässä kierrossa. Ehkä oon katellu liikaa noita tilastoja, että 60% naisista plussaa jo dpo 10.
 
Niuski ei kannata kattella niitä tilastoja, tulee lisää stressiä. Joillakin ei näy plussa, vaikka olis menkat viikon-kaks myöhässä. Mulla tietää muutama kaveri kenen kanssa tekemisissä olen, että yritetään.. En kuitenkaan viitsi hirveesti "valittaa" näistä oloistani, koska he eivät pysty samaistumaan, koska eivät ole samassa tilanteessa. Tä palsta tosiaan on jotain, niin parasta! :)
Tosta, kun sanoit et "raskautunut eteisessä kättelemällä" :D, niin mä tiedän noita tyyppejä!! Silloin, kun meidän yritys alkoi, niin kyselin hiukan kavereilta, että miten heillä on tärpännyt ja kaikki sanonut, että 1 max. 2 kierrosta! :O Joillakin tosiaan käy tuuri!!
Saas nähdä kauan tässä itse joutuu oottelee. Mä Niuski toivon sulle ERITTÄIN PALJON sitä plussaa! <3
 
Jeps... alan olee kohta samaa mieltä että saa lähtee ovistikut roskiin. Ei tuo muuta kuin pahaa mieltä. Tänään ei sitten tullut mitään viivaa, joten joko sitä ovista ei ollut tai sitten se oli 16-17. Ihan sama koska täällä on pupuiltu sopivasti, joten mahikset on jos oon ovuloinut. Kohta pitäisi lähtee iltavuoroon ja kiinnostus jotenkin nolla. Univelkaa jo valmiiksi (pari yötä tullut nukuttua huonosti) ja kiukutus päällä.
 
Tsemppii Kanelille :hug: Testasitko 1vai 2 kertaa päivässä?
Mitenkähän noitten aamulämpöjen pitäisi mennä? Kun mä sain aivan selkeät plussat ti ja ke iltoina ovisliuskoihin ja ke iltana oli alavatsa vasemmalta kipeenä. Oisko silloin ollu ovis? Mut noi lämmöt on ollu ti 36.2 ke 36.4 to 36.4 ja tänään 36.6. Eiks niissä pitäis olla enemmän muutoksia? Heti herättyä oon suusta mitannut.
 
Kerran päivässä olen mitannut. Olisi kai pitänyt mitata kaksi kertaa päivässä, mutta ei nyt huvittanut siskolla koko ajan olla tikkuihin pissimässä. Voipi olla että seuraavassa kierrossa jätetään noi tikut pois.
 
No niin.. tutun tuntuiset vihlonnat oli juuri sitä mitä ajattelinkin. Ei tullut tärppiä tänne. Eli mulle voi päivittää kp 1 yk 2 , ajattelin, että olisin ollut pettynyt tosi paljon, mutta viime kuu on ollut ihan kamala.. stressi on ollut suuri joten todella huonot lähtökohdat.
 
Jks14, mulle tilastokielto :p Ja kun vaan osais olla kadehtimatta noita kerrasta onnistujia, ärrrrsyttävää!

Kaneli88, tehtäiskö ovistikuista pääsiäiskokko?

ikkuspikkus, voi harmi :( Toivottavasti stressi helpottaa! Sehän tunnetusti vaikuttaa raskauden alkamiseen.
 

Yhteistyössä