Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

Nappula87
AINIIN!!! Illalla kun olin jo puoli unessa niin tuntu että mulla lähtee pil... irti. Voi jee mikä viiltävä kipu kävi ehkä kolme kertaa. Jossain alamahan huudeilla. Mut en mä silti
Vieläkään usko että siellä joku ois.
 
Täällä ilmoittautuisi joukkoon uusi yrittäjä! :)

kiskisnami.........23v.........kp7/30-35........yk1.........ya2/14.........1.

Miehen kanssa 23 ja 26-vuotiaita. Yhteistä taivalta on takana kolmisen vuotta, omakotitalo ostettu, kummallakin vakituiset työpaikat ja lapsista on puhuttu pitkään. Nyt tuntuu sopivalta hetkeltä ja yritys aloitetaan. Lapsia molemmin kovasti toivotaan ja nuorena vanhemmiksi haluttaisiin. Nyt on jätetty ehkäisy (keskeytetty) ja saatellaan loppuun asti. Katsotaan miten käy, pitkä kuukausi vain tiedossa...
Kiva saada lukea täältä muiden ajatuksia, kun itselläni ei pienellä paikkakunnalla ole kavereita, joilla olisi lapsihaaveita. Tuntuu tosi orvolta yksinään käsitellä näitä tunteita ja ajatuksia. Miehelle höpöttäminen ei auta asiaa.. :D

Plussatuulia kaikille!
 
Noniin. Aivan ihanan taianomaiset häät vietetty ja ehkäisy jätetty pois. Menkat alkoi eilen. Joten siirryn tänne. Elikkä ikä: 25, kp ?? (ei vielä mitään hajua), yk 1, ya 02/14, ja ensimmäinen

Hieman vielä sekavilla tunteilla mennään. Ei ole tällä hetkellä sellaista oloa että tarvitsisi heti tärpätä. Ihan hyvin voidaan nautiskella toisistamme tämän kevään ilman masuasukkia <3 Mutta tervetullut on jos näin hyvin sattuisi käymään :) Katsotaan missä vaiheessa vauvakuume kohoaa enemmän ja tarvitseeko noihin ovulaatiotestejä tilailla :)
 
Heippa kaikille!

Jos mukaan vielä mahtuu, täälä olis yhden muksun äiti joka saanut luvan ja nyt toista pakerretaan. Tammikuun eka päivä jätettiin ehkäsy pois. Olin syönyt vasta 3 liuskaa minipillereitä. Tyhjennysvuoto tuli kaksi viikkoa siitä ja kroppa oli muutenkin ihan sekasin. Nyt on siis menossa kp 3/27 ja yk 3.

Mulla ei oikeen oo ketään kelle puhua tästä vauva asiasta, vasta muutettiin uudelle paikkakunnalle, enkä tunne täältä oikeen ketään. Miehelle tietenkin asiasta hössötän ja hän on kyllä ihan samallalailla hössissään mukana :heart: Mukava kuitenkin kun on tälläinen keskustelupalsta mihin voi tuntojaan purkaa ja limojen koostumusta vertailla :LOL:

Oon kirjotellut tuolla toinen lapsi 2014 palstalla, mutta saa nähä onnituuko sellanen, vai meneekö jo 2015 puolelle :( Kova on kuume päällä, vaikka epätoivo välillä valtaa mielen. Eihän tässä kauaa ole edes yritetty, mutta eka sai alkunsa parista pillerin unohduksesta, niin tuntuu että tämä kestää :D
 
Miten voi päivät mennä näin hitaasti. Tulis jo se ovulaatio!!! Varattiin syyskuulle lomamatka ja toivon että sillon ei ois alkuraskaus, paras ois jos nyt kolmen kuun sisään onnistuis.

Tervetuloa uusille :)
 
Tervetuloa uusille miunkin puolesta! :)
Täällä odotetaan kuumeisesti ovulaatiota..haluja on ja kosteuden tunnetta alhaalla vaikka mittään limoja ei oo tullut. Mutta talletellaan varmaan tänään ja toivottavasti huomenna jajaja ;)
 
Täällä on ihan hirveä kaaos! Kaikki hääkrääsä on pusseissa ja joka nurkka täynnä. Matkalaukut odottaa purkamista. Kaikki tavarat pitäisi lajitella ja laitella myyntiin ja keksiä niille väliaikainen sijoituspaikka. Itselläni nyt ihan hirveä päänsärky. Nämä kovat päänsäryt menkkojen aikana alkoi sen jälkeen kun aloin käyttämään e-pillereitä. Sama jatkui kun vaihdoin renkaisiin. Odotan että jäisivät nyt pois kun ehkäsystä on luovuttu. Mitenköhän sitä tottuu että menkat tulee joka kuukausi kun ennen tuli vain kerran kahdessa kuukaudessa :D No joo siis voihan olla ettei tuu ollenkaan mutta en halua elätellä turhia toiveita :D

Tänään yövuoroon. Onkin sitten vain enää kaksi vapaapäivää ennen meidän matkalle lähtöä. Ensi viikon vkl:na lähdetään siis häämatkalle :) Mies on muuten kuumeessa nyt tietty joten hänestä ei ole apua :D
 
mymosa
Tänään tuli sairaalalta epikriisi.. päin ***** kirjotettuna.. sekin tuntui jo pahalle, etteivät ole sen vertaa viittinyt kuunnella. Okei, tiedän, että niillä on paljon noita ja ehkä kiireessä kirjoittavat, mutta silti. Onneks on tuttu gyne kontrolliultrassa, joten ei tarvii tota sen enempää alkaa korjailemaan.

mm. mulle oli laitettu 4.2 mitattu hcg mitatuksi 31.1, kotiutettu oli 8.2, joilloin siis vasta menin sairaalaan. Lisäksi siihen oli laitettu viikot, vaikka sanoin monesti ettei niistä ole mitään tietoa.

Ilmeisesti silloin 8.2 mun hcg oli ollut 1797, kun 4pvää aiemmin 1071 eli vissiin hyvin alkanut tippua.. kun ois pitänyt olla reilusti yli 4000.
 

Yhteistyössä