Heips, pitkästä aikaa!
Olin ajatellut että kirjoitan sit kun olen lukenut koko ketjun läpi, mutta jotenkin en vain ole onnistunut siinä
Edelleen on tuota vauvakuumetta, ei sellasena pakottavan kaipuun tunteena, mutta kuitenkin silleen että oishan se lapsenteko vain hyvä aloittaa, miksi pitäisi jäädä odottamaan?
Joulu tuli ja meni, itse en siitä hirveämmin piittaa nyt kun itse en ole lapsi ja itsellä ei ole lapsia, tuntuu vähän turhalta. Mutta mukavasti oli vapaapäiviä.
Itse ehkä vähän masistelen, kaikki (työ, koulu, taloprojekti, jopa suhde) maistuu vähän puulta tällä hetkellä, tekisi vain mieli nukkua, nukkua ja nukkua. Päästä pois tästä kaikesta. Mutta kaipa tuo tuosta muuttuu sit ku alkaa vähän valoisammat ajat.
Jei! Alle 80 päivää niin voi alkaa yrittämään
Tietenkään nuo laskelmat ei oo kovinkaan varmoja, sillä jos heti tärppää ja lapsi syntyy etuajassa, niin kyllähän se vielä vuodelle -14 ehtii. Mutta vois kuvitella että jos pillerit
lopettaa maaliskuun loppupuolella, niin ei pitäis olla suurta riskiä joulukuun lapselle. Tosin sekä äippä että sisko ovat olleet sellasia että ovat heti raskautuneet jos ovat edes katsoneet miestä päin kun ehkäisy on lopetettu, niin vähän jännittää miten omalla kohdalla menee
Hyvää alkanutta vuotta kaikille :heart: =)