Yllätin miehen, nyt olo ja loputkin itsetunnosta aivan romuna.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 40
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 40

Vieras
Joo,viimeisiä viikkoja viedään joten ei tarvitse tulla muistuttamaan että kuka nyt möhömahaa haluaisi. Siis heräsin tuossa kun se piti itsensä kanssa kivaa.. EI siinä, ymmärtäisin jos pihtaisin ja kunnolla. Mutta se on ollut aikalailla mies tässä loppuraskaudessa jota ei tunnu enään kiinnostavan. :( Minä olisin oikeasti todella halukas, tykkäisin jopa parikin kertaa päivässä.. Olin ennen raskautta hoikka, eikä nytkään kiloja ole tullut muualle kroppaan kun tottakai maha kasvanut ja valitettavasti lantiosta pari raskausarpea löytyy. Olen kumminkin pyrkinyt itseni kunnossa vieläkin pitämään, syömällä terveellisesti ja liikkumalla.

Sopeutuminen tähän vartalooni on ollut muutenkin aika kova paikka, silti olen koittanut olla itsevarma ja ylpeä mahastani, tai siis siitä mitä ihanaa sisälläni kasvaakaan. Ensiksi ajattelin, että jos nyt vaan toisella sattuu olemaan kausi milloin ei oikeen kiinnosta, olen kyllä välillä koittanut hienovaraisesti vihjailla ja kysellä miksei seksiä enää ole ja kun yritän tehdä aloitetta mies niinkun vetäytyy.. Ja nyt ainakin selvisi, että haluja hällä on muttein nähtävästi minun kanssa. :(

En pystynyt jatkaa enää unia, yritin kysellä koska olin melkeen varma että hän on hereillä.. Koitin kysyä suoraan muttei vastannut mtn. Itkettää ja kuvottaa katsoa itseäni peilistä. Ja tunnen vaan sääliä lasta kohtaan joka tälläisen paskamutsin itselleen saa.. Mutta tottapuhuen haluaisin vaan tällä hetkellä peittää itseni ettei kukaan nää muotojani ja kaivautua johonkin koloon. Koko raskausaikani on ollut aikalailla elämässä alamäkeä ja täynnä hankaluuksia. Olen ollut kamalan masentunut mutta koittanut jaksaa asiat hoitaa ja tehdä ihan vaan lapsen takia. Tuntuu että olen vaan niin henkisesti jo romuna ja väsynyt. :( Ajatus vaan tästä lapsesta saa jaksamaan.

Teen varmaan kärpäsestä härkäsen, mutta pakko päästä johonkin purkautumaan.. Enkä koita tehdä tästä mtn miehen haukkumisketjua, mutta väsyttää jo niin pitää kaikki ajatukset sisällään eikä tälläisistä asioista tunnu luontevalle purkeutua tutuille, eikä minulla ole kylläkään ketään kelle puhuisi mistään asioista.

Höh...

Kerro miehelle että on tullut paha mieli, varmasti ymmärtää. Muista kuitenkin ettet ole pysyvässä tilassa, kuitenkin ennen raskauden tätä loppuvaihetta teillä on seksiä ollut? :)

Mun mielestä aika usein vielä kuulee sellaistakin että mies pelkää sitä jostain syystä. Satuttaa teitä tms.

Mä voin kertoa, että kaikki miehet runkkaa. Aina. Lähes päivittäin. Ne jotka ei myönnä sitä, tekevät sen salassa. Ei se runkkaus aina miehille ole omien himojen tyydyttämistä, vaan se on vaan murrosikäisenä opittu tapa. Ja olen tästä usean kanssa keskustellut ja kaikki sellaisetkin miehet, jotka eivät ulkoisesti ole "runkkareita" runkkaavat. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan. Ei siitä kannata herneitä nenään vetää.

Ensinnäkin, se että mies pitää omaa kivaa, ei tarkoita etteikö hän haluaisi seksiä kanssasi.

Se ettei, mies halua seksiä raskaana olevan vaimon kanssa on melko yleistä. Kyse ei ole siitä, etteikö mies rakastaisi ja pitäisi puolisoaan viehättävänä. Vaan aika usein miehet pelkäävät satuttavansa vauvaa. Eivätkä sen vuoksi kykene yhdyntään, vaikka haluaisivatkin.

Ap. Sinä olet viehättävä raskaana oleva nainen, jolla on aivan varmasti kaunis vauva vatsa!

Mun mies ainakin sanoi suoraan että ällöttää sekstailla kun ajatus että muna jytkyttää vauvan päähän. erehdyin miehen ottamaan mukaan lääkärineuvolaan jossa lääkäri sanoi kuinka pää oli alhaalla... eiköhän samat syyt ole miehelläsi.

Onko miehellä muita homoseksuaalisia piirteitä? Monella miehellä raskaus laukaisee julkisen homoseksuaalisuuden, kun ei voi kuvitella raskaana olevaa naista hoikaksi kundiksi. Silloin masturbointi on ensi merkki että jotain on vialla. Ota asia rohkeasti puheeksi ja kysy miehen homokiinnostuksesta. Valheessa ei tarvitse kenenkään elää!

Mun oma mies ei halunnut seksiä, kun olin raskaana. Itsellä hormonit hyrräsi ja halut oli katossa. Puhuimme asiasta ja myönsi rehellisesti, että häntä häritsee vauvamaha ja se, että sielä on elävä ihminen ja me vaan paneskellaan. Jotenkin sen päässä vaan oli ajatus, että tökkii vehkeellään vauvaa... hehehhe. Tiesi itsekkin, että se on tyhmä ajatus, muttei se sieltä päästä siltikään mihinkään hävinnyt.
Toiseksi, runkkaaminen on ihan eri asia, kuin seksin harrastaminen. Älä vertaa niitä keskenään.
Sulla on vaan itsetunto alhaalla ja muutenkin hormonit hyrrää. Uskoisin, että teet kärpäsestä härkäsen. Tilanne saattaa muuttua, kun vauva syntyy. Sinä koet olevasi vain imettävä äiti, ja miehesi kinuaa seksiä taukoamatta:)
Kyllä tä tästä... älä huoli!

Miesten oma kiva kuuluu niihin asioihin, jotka kannattaa vaan hyväksyä. Tykkäsit siitä tai et, niin mies tekee sitä joka tapauksessa. Ja asiahan ei liity mitenkään sinun kiloihisi, se pitää omaa kivaa vaikka oisit 40 kilonen.

[QUOTE="kerttuli";28510470]Mä voin kertoa, että kaikki miehet runkkaa. Aina. Lähes päivittäin. Ne jotka ei myönnä sitä, tekevät sen salassa. Ei se runkkaus aina miehille ole omien himojen tyydyttämistä, vaan se on vaan murrosikäisenä opittu tapa. Ja olen tästä usean kanssa keskustellut ja kaikki sellaisetkin miehet, jotka eivät ulkoisesti ole "runkkareita" runkkaavat. Näin on aina ollut ja näin tulee aina olemaan. Ei siitä kannata herneitä nenään vetää.[/QUOTE]

Mieheni potenssi on sitten todella huikea, koska useampi kerta päivässä kanssani säännöllisesti ei tee mitenkään tiukkaa, vaikka hänkin palstan mukaan hoitelee itsekin itseään tuossa sivussa.

Miehelle voisit sanoa, aapee, että koska hän ei halua sinua nyt, niin tämä episodi voi vaikuttaa sinun haluihisi synnytyksen jälkeen. Sanoisin ihan suoraan, että tunnen itseni epävarmaksi ja että epävarmuus ei mitenkään lisää intohimoa tai sitä tunnetta, että on seksikäs. Että ei voi vaan toinen laittaa tuollai stoppia ja sanoa mitä haluaa, odottaa että kumppani kestää puutteen raskauden ajan ja sitten pitäisi kuitenkin olla kuten normaalisti, kun kroppa on palautunut?! Missä on se ehdoton rakkaus?

Moni mies ei halua raskaana olevaa naista. Se on vain hyväksyttävä. Silti ne halut eivät häviä mihinkään, eikä ole mikään synti miehen masturboida vaikkei seksi raskaana olevan vaimon kanssa kiinnostaisikaan.

En ole kuullut miehestä joka raskauden takia taukoa yhdynnässä pitävänä ei kiinnostuisi seksistä uudelleen synnytyksen jälkeen. Varmasti sitten maistuu taas.

Naisen on vain hyväksyttävä tosiasia että miehelläkin saattaa olla syitä (kuten yleensä naisillakin) jolloin hetkellisesti ei seksi/yhdyntä kiinnosta.

Miehelle voisit sanoa, aapee, että koska hän ei halua sinua nyt, niin tämä episodi voi vaikuttaa sinun haluihisi synnytyksen jälkeen. Sanoisin ihan suoraan, että tunnen itseni epävarmaksi ja että epävarmuus ei mitenkään lisää intohimoa tai sitä tunnetta, että on seksikäs. Että ei voi vaan toinen laittaa tuollai stoppia ja sanoa mitä haluaa, odottaa että kumppani kestää puutteen raskauden ajan ja sitten pitäisi kuitenkin olla kuten normaalisti, kun kroppa on palautunut?! Missä on se ehdoton rakkaus?

Kuka aikuinen ihminen kuvittelee, että romanttisessarakkaudessa olisi kyse ehdottomasta rakkaudesta?? :D Eikä sillä rakkauden kanssa muutenkaan ole tekemistä, että ei halua seksiä viimeisillään raskaana olevan puolison kanssa. Tuskin ulkonäölläkään. Siihen liittynee ihan toiset asiat.

[QUOTE="niin";28510554]etenkin kun AP on valittanut ettei saa mieheltään seksiä niin ton voisi tulkita v*ttuiluksi. Mutta eiköhän tarkoitus ollut korostaa että Data ei runkkaa, koska seksi aseksuaalin kanssa on niin paljon kivempaa.[/QUOTE]

Selvä vastaus kommenttiin, te vain tulkitsette sen muuksi omista syistänne.

Miksi ei voi? Minkä ihmeen takia? :O

Samaa voisi mies sanoa naiselle silloin kun nainen pihtaa, johtuu se sitten mistä tahansa.

Se ei ole rakkaudellinen asia, eikä ulkonäöllinen vaan miehen pään sisässä oleva blokki. Ihan samanlainen mitä naisillekin joskus tulee.

Siinä mennään hei parisuhteessa todella pahasti metsään jos aletaan noita sun neuvomiasi "peliliikkeitä" noudattamaan kostona siitä että miehellä on kuiva kausi menossa.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Seuraava vaaranpaikka tulee siinä kohtaa, kun vauva on syntynyt ja miehelle maittaisi taas seksi. Tuore äiti vain saattaa olla unenpuutteesta soikeana, kipeä ja hormonien takia haluton seksiin. Niitä tapauksia on moniakin, kun mies on suuttunut verisesti, kun seksiä ei irtoakaan, vaikka itse juuri pihtasi kuukausikaupalla. Sitä(kin) tilannetta ajatellen asiasta kannattaisi puhua jo nyt, eli varoittaa miestä, että näin voi käydä. Ei sitten mene vauva-aikakin aikuisten välejä harmitellessa.

Siinä samalla voi ottaa nätisti puheeksi, että onhan noita muitakin seksitapoja kuin yhdyntä, jos mies ei halua työntää kalleuttaan vauvan läheisyyteen. Ja voittehan te olla helliä toisillenne ilmankin seksiä, hellyys meinaa usein lentää ikkunasta pihalle siinä kohtaa, jos seksistä tulee arka puheenaihe.

Rohkeasti vain juttelemaan, vaikka lapulle kirjoitettujen ajat8usten kanssa, ettei mene vallan riitelyksi.

[QUOTE="niin";28510570]selvennätkö vielä, että miten AP:ta auttaa se tieto, että sinä et runkkaa, koska nussitte kuin kanit?[/QUOTE]

Tuskin nussivat kuin kanit. Yleensä sellaiset, jotka mainostavat seksielämäänsä, ovat tosipuheissa varsin köyhän seksielämän varassa ja usein myös ongelmia, esim. potenssi tai naisen kiihottuminen.

[QUOTE="niin";28510570]selvennätkö vielä, että miten AP:ta auttaa se tieto, että sinä et runkkaa, koska nussitte kuin kanit?[/QUOTE]

Se oli vastaus siihen että kaikki miehet runkkaa melkein päivittäin. Vai meinaatko että väärät tiedot auttavat ap:ta enemmän, kuten tuo homovastaus?

[QUOTE="tiina";28510623]Musta miehesi on pinnallinen jos ei mahan takia halua rakastella. Voithan vanhana lihoa,rypistyä sieltä sun täältä niin tuskin hänellä on haluja sittenkään.[/QUOTE]

Sanoiko ap, että hänellä on musta mies? Jos näin on, niin sittenhän miehen käytös voi olla kulttuurista tai uskonnosta kiinni.

[QUOTE="jep jep";28510637]Sanoiko ap, että hänellä on musta mies? Jos näin on, niin sittenhän miehen käytös voi olla kulttuurista tai uskonnosta kiinni.[/QUOTE]

HAHAHA! Tervetuloa Helsinkiin. "Musta" tarkoittaa samaa kuin "minusta".

No tuota..

Raskaana sitä ottaa kaiken ehkä vähän kovemmin kun tarttis..

Mutta, mun mies sano suoraan ettei halua seksiä koska se vauvan pää tuntuu sinne alas, ihan ymmärrettävää, ei se ajatus muakaan sytytä. Et ehkä voisit koittaa asiasta puhua jossain kohtaa..

Ja mitä siihen runkkaamiseen tulee niin ei se nyt maailmaa kaada, runkkaahan naisetkin.

Yhteistyössä