Yllättävän usein perheen kolmas lapsi on vahinko

  • Viestiketjun aloittaja ootteko muut huomanneet?
  • Ensimmäinen viesti
Huoh
Alkuperäinen kirjoittaja ootteko muut huomanneet?:
Ja kuvaan kuuluu vielä sekin, että kaikki vauvatavarat on jo myyty pois.
Jaa no mä kyllä ajattelin myydä nuo kaikki vauvatavarat pois, ihan sen takia kun en viitsi niitä 5-7vuotta nurkissa antaa pyöriä kun kolmas on sitten vasta suunnittella. Eli meille tulossa vahinko?
 
terkkari
eiköhän useimmin oo niin , että kaksi lasta kun on saatu, niin moni aattelee, että nämä nyt riittää meidän perheeseen. Sitten myydään kamppeet jne.. ja iskeekin jonkin ajan kuluttua kaipuu, että jos vielä yksi.
 
d
Hah! Minä en ikinä tekisi ainakaan kahta lasta, joko enemmän tai vähemmän. Ällötävää keskinkertaisuutta. Kumma, että lapsimäärään kiinitetään näin paljon huomioa. Ja sitä pitää selitellä, jos se on jotain muuta, kuin 2.
 
älä kailota -kampanja
Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:
eiköhän useimmin oo niin , että kaksi lasta kun on saatu, niin moni aattelee, että nämä nyt riittää meidän perheeseen. Sitten myydään kamppeet jne.. ja iskeekin jonkin ajan kuluttua kaipuu, että jos vielä yksi.
Miksi sitten julistavat suureen ääneen tuntemattomillekin ihmisille, että tää oli kyllä vahinko?

Mulle kerran yksi kirpparimyyjäkin alkoi selitellä miten hänen odottamansa lapsi on vahinko. No kivat sille.
 

Yhteistyössä