Yllättävän usein perheen kolmas lapsi on vahinko

  • Viestiketjun aloittaja ootteko muut huomanneet?
  • Ensimmäinen viesti
vieras
jos totta puhutaan niin mä tiedän lukuisia perheitä joissa 3+ lapsia ja tiedän VAIN 1 perheen jossa kolmas lapsi vahinko. tämä perhe onkin sitten asia erikseen, nimittäin äiti on kertonut kaikkien kolmen olleen vahinkoja.
 
vieras
mä toivoisin että meille sattuisi tuollainen vahinko. ;) kolmas lapsi on kyllä suunnitteilla mutta sitten JOSKUS kun on mun opiskelut ohi. mies on sitä mieltä ja niinhän se nyt tietysti järkevää onkin. järki ja vauvakuume ei vaan ole ihan samaa mieltä. :( toisaalta, olisiko se nyt niin eri juttu opiskella kolmen pienen kuin kahden pienen kanssa...en tiedä.

jos meille nyt tulisi vauva yllättäen, niin se asettuisi kategoriaan "erittäin toivottu vahinko". :D
 
Mun mahdollinen kolmonen tulee olemaan suunniteltu. On siis sitä jo nyt, vaikkei ole vielä edes varsinaisesti toiveissa :D. Kakkonen oli se ns. vahinko, eli yllätysraskaus mutta toivottu lapsi.

Vauvakamat olen tottakai jo myynyt pois, ja myyn ne loputkin vähät mitä vielä jäljellä on. Haluan kolmannelle kaiken uutena B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ootteko muut huomanneet?:
Ja kuvaan kuuluu vielä sekin, että kaikki vauvatavarat on jo myyty pois.
En tiedä. Mutta jotain samaa olen huomannut, että moni kolmilapsinen perhe ei ole lapsirakkaita kuten suurperheet. vaan y ritetään vähän päästä toisten kustannuksella.
Eli "kun meillä on peräti kolme lasta" te saatte kuskata meidän lapset ja meidän lapset pitää kaikki kutsua teille juhllinn (Mutta itse ei kutsuta vastavuoroisesti molempia lapsia meiltä) ym ym ym ym
 
hui
iik. Jos meille tulee niin se on kyllä vahinko. Ajattelen vähän samalla tavalla itekkin.
Mut ehkä se ei niin haittais kuitenkaan.. vauvakamat jo myyty, mut ehkäisyä ei ole, joten katsotaan miten käy!
 
vieras
joko vahinko tai sitä kadutaan, vaikka ei olisi ollutkaan. paljon katkeria ihmisiä 3-lapsisissa.

suurperheet taas sitten ihan vaan lapsirakkaita, kuten aurinkokunta täällä.
 

Yhteistyössä