vieras
Mitä ihmeen provoilua nääkin taas on. Eipä ollut meillä kolmas vahinko, ihan yrittämällä yritettiin. Joku ihan yrittämällä yrittää saada riitaa aikaseksi näillä aloituksilla.
Näin. Kai aikuiset tietävät mitä seksistä seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja SIIS:ei vahinkoja ole olemassakaan, KAUHEA SANA! Suunnittelemattomia lapsia kylläkin, mutta ei kukaan ole VAHINKO!
Tai sitten ne on kuvitelleet, että äitisi ei enää raskautuisi Tiedän nimittäin tällaisenkin tapauksen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä taas taisin olla erityisen suunniteltu, minua oli pitänyt jopa yrittää jonkin aikaa. Isosisko 9 ja isoveli 12 vuotta vanhempia kun minä.
No jos on ehkäisy käytössä, ja vieläpä pomminvarmaksi väitetty, niin kyllä se raskaus melkoinen vahinko oli. Ei se vahinko välttämättä tarkoita että se oli huono asia.Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Näin. Kai aikuiset tietävät mitä seksistä seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja SIIS:ei vahinkoja ole olemassakaan, KAUHEA SANA! Suunnittelemattomia lapsia kylläkin, mutta ei kukaan ole VAHINKO!
Ei sillä mulle väliä oo, mutta ei ne semmosta kuvitellut, vaan ihan lapsensaantitoivossa jättivät ehkäisyn pois. Tai niin mulle on kerrottu. Oikeasti, se tuntui hyvältä kuulla olevansa toivottu, koska aina muutoin ei elämässä ole niin saanut tuntea.Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Tai sitten ne on kuvitelleet, että äitisi ei enää raskautuisi Tiedän nimittäin tällaisenkin tapauksen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä taas taisin olla erityisen suunniteltu, minua oli pitänyt jopa yrittää jonkin aikaa. Isosisko 9 ja isoveli 12 vuotta vanhempia kun minä.
Mutta onko sillä mitään väliä, että mistä syistä on alkunsa saanut ja kuinka suurella yrityksellä? Meidänkin nuorin oli ns. vahinkoraskaus, ei ollut suunniteltu kun ehkäisykin oli käytössä. Jos kerran siitä huolimatta lapsi on tullakseen, niin kyllä se silloin on oikein tervetullutkin
Arvelisin olevan aika yleistä... Ajatellaan "järkevästi", että rahan yms kannalta kaksi on hyvä. Ja muutamaa vuotta myöhemmin kaipaillaan vielä yhtä vauvaa...Alkuperäinen kirjoittaja terkkari:eiköhän useimmin oo niin , että kaksi lasta kun on saatu, niin moni aattelee, että nämä nyt riittää meidän perheeseen. Sitten myydään kamppeet jne.. ja iskeekin jonkin ajan kuluttua kaipuu, että jos vielä yksi.