YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

Viveca harmaana
Hei tytöt!

Vai oli kivaa ja hampurilaiset tulisia, hih! Harmittaa kun en päässyt mukaan... Poika onneksi tervehtyi, omituista kyllä samantien kun olin soittanut terveyskeskukseen, että pitäisikö tulla näytille. No, ei me sitten menty. Tänään oltiinkin jo poitsun serkkutytön ristiäisissä, olipas niin liikkistä...

Ehdottomasti lisää tapaamisia vaan! Jospa meillekin joku eksyisi ensiviikolla "Vink Vink"...???

Terkkuja kaikille! T. Viveca

 
Heipsallansa!

No nyt on rauha maassa... Esittelijä pääs lähteen vasta tuossa pikkasta vaille kaheksan, oli näitä liivien ihastelijoita sen verta monta. Tilasin parit liivit ittelle ja sen korsetin tilaan myöhemmin kun rahaa liikenee, oli se vaan niin ihana.. :p

Kiitos vaan Hipsukka ja Hennis käynnistä ja tilauksista!!

On melko väsy olo, ei kai tässä auta ku laittaa pikkasen kämppää aisoihin ja lähtee nukkumaan, isäntäki kömyää jossain vaiheessa yötä viekkuun... :whistle: :whistle: :whistle:

Palataanpas juttuihin ja HIPSUKKAA komennan nyt lähtemään sinne synnärille, ens yötä pitempään ei saa kotona kärvistellä!!! \|O *heristää sormea*
 
hennis
Sama PÄÄ kesät talvet Hpsukka unohtu se ystävänpäivä juttu antaa sulle äääh \|O :kieh: No tuon sitte kun tuun seuraavan kerran kylään tai viimestään vaavia kattoon. =) =) Niin huomenta vaan mammat! Viveca tullaan joku päivä kylään ilmottelen sitte. =) =)
 
Hipsukka harmaana
huomenta vaan mammat! :wave:

Täällä edelleenkin, nyt on kaikki konstit käytetty 4xS ja vauvaakin sylissä pidetty mutta eipä meidän vauva mitään kiirettä pidä... :( no, isäntä tuossa lohdutteli että huomenna sen syntyy kun hän on sen "tilannu" sille päivälle. Toisaalta niin tuli esikkokin, pe oli laskettu niin ti hän syntyi ;) NO katellaan...

Hyvä Viveca että poitsu parani, on niin inhottava kun pieni on sairaana eikä oikein missään ole hyvä olla... MUtta katotaan jospa tulisin käymään Henniksen kanssa sun luona tässä joku päivä. Mutta sitten viimeistään nähdään kun vaukki syntyy ja tuutte katsomaan, eikö? :wave:

Hannee, pääsikö isäntä ehjänä kotio? Toivottavasti...

hennis, mutta nähellään tässä viikon aikana jos ei tuu sitä lähtöä. VOi että mua "raivostuttaa" tämä kun ei voi mitään suunnitella ja ajatella valmiiksi kun jos ja jos tulee lähtö :ashamed:

Eilen sitten pojalla napsahti pylly parkettiin niin että tuntui. SIllä on ollut viime päivinä uutena "villityksenä" se että ottaa vauhtia ja liukuu tai mitä nyt tekeekin parkettia pitkin ja me ollaan isännä kanssa kuorossa huudettu \|O että kohta nasahtaa jos et ajoissa lopeta. No, eilen sitten nasahti :whistle: Tulin isolla pojalla iso itku ja äiti kerkis jo säikähtää että nyt meni häntäluu poikki vähintää kun ei käveleen ekaksi päässyt makas vaan ja itki laattialla, mutta kyllä se sitten vähän ajan päästä pysty jo käveleen.. mutta tuskinpa ihan heti on taas tempuilemassa, luulen?!? :/

Mutta sellaista, minä lähden aamukaffille (toiselle kupilliselle) ja sitten alan ihmetteleen että mitä tehtäis kun isäntä on koko viikon isyyslomalla.. :D
 
hennis harmaana
Juu Hipsukka katellaan tässä miten se vaavi päättää syntyä mä voisin huomenna mennä käymään siellä vivecalla jos vivecalle sopii... mutta katellaan pääset hipsukka kyytiin jos oot vielä kokonaisena. =) =) Hannee pääsikö isäntä ehjänä kotia =) muista pitää isukkia hyvänä hih ;) ;) =)
 
Huomenta mammat!

Heti tähän alkuun täytyy sanoa ettei isäntä päässy kotio, aamulla kuuden kieppeillä tuli viesti että olivat vasta rantaan päässeet, että menee tuonne iltapäivään tai iltaan ennenku on kotona. Hullu mies sanon minä!!! Ei auta vaikka kuinka sanoo että nukkuis ensin ennenku lähtee ajaa, mutta ei ku pakko päästä pian kotio ja ajaa sitte väsyneenä. Sanoinki sille että sitte jos oikeen väsyttää niin ajaa P-paikalle ja nukkuu jonku tovin ja jatkaa sitte matkaa.

Voi voi, minä kun olin ihan varma että Hipsukan lähtö ois tullu tänä yönä... Vai on se isukki nyt isyyslomalla, kuules, eikös ois ihan sopivaa hommaa teille molemmille jos lähtisittä sinne synnyttää?!?!? :attn: :D Voi sitä teijän vesseliä tai näitä meijän vesseleitä, ovat ihan samanlaisia, vaikka kuinka kieltää nii ei uskota ja kohta huudon kanssa tullaan äitin helmoihin.

Eikö Sartsukka oo vieläkään toipunu mahataudista?!?!

Hoksasin että narrasin näämmä pikkasen eilisiltasessa viestissä ku ostin kolmet liivit enkä kahet niinku kirjotin... :D

Ois ihan kiva tutustua Vivecan kanssaki vähä paremmin ja nähäkki vaikka joskus... :)

Neiti on vissiin jo sen verran väsy että täytyy vissiin lähtee laittaa ulos nukkuun. Mutta palataanpas asiaan! :wave:
 
Hyvää päivää!Pikaisesti luin kuulumisenne ja kiva kun tapaaminen meni hyvin.Minuu harmittaa kun en päässyt mutta minkäs teet kun tauti tuli niin tuli.Vieläkin massu ihan kummallinen ja tuskanhikeä nousee kun tekee jotain ylimääräistä eli kaikkea muuta kuin Oton syöttämistä yms.Tapanillakin tauti tuli ja nyt sitten pelkäämme että Ottollekin tauti tulee kun torstaina olisi aikomus sinne reisuun lähteä.Vieläkään ei oikein kunnolla kärsi koneella istua.Moneen otteeseen olin valmis lähteen Kokkolaan näytille tai jotain kun oksentaessa ja muulloinkin supisteli niin maan hemmetisti ja jok ikinen kerta ajattelin että äjos hipsukka ei ole vielä synnyttänyt niin nääkin supparit ilolla sinne suuntaan antaisin...Juu meen pois paha olo tuumaa tulla ja sähkäritkin vielä katsomatta.
 
hennis
Päivää mammat! Eipä tullu tosta naisten viestistäkään mitallia :/ No eiköhän yhistettyn pojat Hannun joholla ota joukkuekisassa kultaa SUOMEEN! veikkaan minä!! =) =) Juu ja onhan se vielä isomäkiki niin että Jannelle pidetään peukkuja!!yhistetyssä on sprintti kisa vielä kans jäljellä.... =) Joo että ei muutako jännäämään!! Suomi Suomi Suomi !!! =) =) :wave:
 
Tervehdys vaan!!
Ei sitä mitalia näytä tulevan tuolta hiihdon puolelta!Tai jos miehet vaikka huomenna yllättäis????? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: No siis yhdistetyn miehethän ei VOI olla ottamatta mitalia.Ainosataan joku sakasalainen huoltomieshän tietysti voi "töpätä" mäessä työtehtävissään!! :kieh: :kieh: Nähtiinhän se jo noissa edellisissä mäkikilpailuissa. :eek:
Olis muuten mahtava hiihto ilma tuolla ulkonakin,mutta onneks en omista suksia niin ei harmita ollenkaan ettei pääse(en pidä enää hiihtämisetsä):D :D :D :D
Tämä viikko taas se kiva viikko tavallaan,isäntä illassa niin saa olla "talon herrana""!! :D :D :D :whistle: :p :p
 
hennis harmaana
Joo ja sössivät ne saksalaiset sen yh-eka kisanki kun oli 2 saksalaista ja yks norjalainen jyryssä voi kökkendaali en paremmin sano!! \|O :kieh: Siinä meni Mannisen varma kulta mitalli sillon ...... mutta vielä Hannu nousee se on varma!! =) =) saksalaiset sillon saa pitää pisposta kiinni tosissaan!! ;) =)
 
Heips! Kiva kuulla, että mahdollisia kyläilijöitä olisi liikkeellä. Täytyy vaan valitettavasti oottaa tonne keskiviikkoon, kun isäntä on mahataudissa ja on huomisen vielä kotona. Eli Hennis ja Hipsukka ja miksei muutkin - keskiviikkona kylään, jookos? Hipsukalla on kyllä niin jännät paikat, koskaan ei tiedä millon vaavi päättää alkaa syntymään!

Mä en vieläkään oo saanu selvää onko täällä musiikkileikkikoulutoimintaa, avoin päiväkoti -toimintaa tai mitään kivaa. Oonkohan mä jotenkin saamaton... Sitä kun on totuttanu ittensä liian hyvälle, että netistä pitäis löytää kaikki tieto, ei jaksais soitella mihkään...

Jees, kivaa päivänjatkoa! Rupeshan se aurinkokin paistamaan - just kun tultiin lenkiltä tietty!


 
hennis
Huomentaa mammat! Missä luuraatta? minä täällä yksin pijän palstaa pystyssä huhuuu.... =) Onko kaikki niin isännän kainalossa että ei malta tänne tulla kirjottaan mitään ;) Juu mutta eipä tässä sen kummempaa palataan juttuun taas. Hipsukka vieläkö oot kokonaisena? =) Huomenna olisin sinne Vivecalle menossa kylään. =) että kyytiin pääset jos vielä oot kotosalla. =) :)
 
Täälähän sitä ollaan! :wave:

Eskarilainen jälleen kerran laitettu taipaleelle ja suureksi pettymykseksi neiti päättikin nousta jo ylös joten en pääse enää nukkumaan ja mua ois NIIIIN vielä väsyttäny.

Isäntäki tuli tosiaan illalla kotiin ja meni myöhään ku käytiin läpi molempien viikon tapahtumia ja "huipennuksia", nooh ookej, siinä "hyvänä pidossa" meni sitte kans oma aikansa.. :whistle: :whistle: ;)

Mulla ei järki jotenki niinku juokse ollenkaan... Ei oo niinku minkäänlaista ajatusta mitä kirjottasin teijän luettavaksi. Ei kuulkaa auta ku lähtee syömään jottai aamupalaa ja tulla kurkkimaan onko muita eksynyt palstalle.
 
hipsukka harmaana
Huomenta vaan! :wave:

21 astetta pakkasta :xmas:

Jo kotona ollaan ja yhtenä kappaleena \|O \|O \|O \|O :whistle: no toivotaan että jotain tapahtuis kohta.. :snotty: aamulla sanoinkin isännällä että hiputti vie että minen ala kyllä mitään 4 kilosta pukkaamaan että saavat kyllä leikata! vauva se vaan tyytyväisena mahassa muljuaa ja potkii, yritin minä eilen sille selittää nahkan läpi että hei, haloo sun pitäis olla jo täällä ulkopuolella meidän kanssa eikä kölliä siellä lämpimässa :whistle: ;) ei mitäääään tehoa! :(

Niin joo voin lähteä käymään siellä vivecalla huomenna jos vain olotila sen sallii... :wave:

Mutta eipä tässä, poika on eskarissa ja iskä makaa sohvalla ja äitiä vaatuttaaa :kieh:

palataanpa jutteloiseen :wave:
 
Huomenta ,huomenta mammat!!!
Vai ei se tunnu hipsukka pääsevän laitokselle,no kunnon kauppakierros ja päälle saunaan niin eiköhän ala suppareita tulemaan,näin ainakin mulla parin kohdalla!!
Taas on siis heräilty pakkasaamuun täällä -19astetta hrr hrr :eek: Esikko kouluun pitäis heittää,muutapa ei tähän päivään oikein etukäteis suunnitelmia kuulukkaan.Niin tietysti taas jännätään hiihtäjien puolesta kuinka sprinteissä pärjäävät!!!!! =) =) =) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 08:56 hipsukka harmaana kirjoitti:
Huomenta vaan! :wave:

21 astetta pakkasta :xmas:

Jo kotona ollaan ja yhtenä kappaleena \|O \|O \|O \|O :whistle: no toivotaan että jotain tapahtuis kohta.. :snotty: aamulla sanoinkin isännällä että hiputti vie että minen ala kyllä mitään 4 kilosta pukkaamaan että saavat kyllä leikata! vauva se vaan tyytyväisena mahassa muljuaa ja potkii, yritin minä eilen sille selittää nahkan läpi että hei, haloo sun pitäis olla jo täällä ulkopuolella meidän kanssa eikä kölliä siellä lämpimässa :whistle: ;) ei mitäääään tehoa! :(

Niin joo voin lähteä käymään siellä vivecalla huomenna jos vain olotila sen sallii... :wave:

Mutta eipä tässä, poika on eskarissa ja iskä makaa sohvalla ja äitiä vaatuttaaa :kieh:

palataanpa jutteloiseen :wave:
Eikö se isäntä täksi päiväksi tilannu vauvan??? Tässähän on vielä monta tuntia aikaa jos vaava aikoo isän laskettuun aikaan syntyä ja jos haluaapiki tulla sitte rytinällä (siis ku oli se kellonaikaki määrätty).

Paljokohan meillä mahtaa olla tällä hetkellä pakkasta, oottakaapas niin kipasen kattomaan... just a second.... 17 sano mittari mulle.
Aivan hemasevan mahtava auringonpaiste pihalla, nyt ku sais ittensä ulos joksiki aikaa, mutta taitaa tää mamma lähtee hetkeksi pitkälleen kun saa neitin päikkäreille.

Eilen oli pojalla koulussa eskarilaisten hiihtokisat ja tuli niin tyytyväisenä kotiin ku sai ihan palkinnonki. Kysyin että monesko oli, nii viides eli viimenen näistä pojista. Mutta niihän tuo saunassa illalla meinas ettei se voitto ja palkinnon saanti oo tärkeintä vaan se kova yrittäminen, tai yhessä tuumittiin näin...

Hennis ja Hipsukka, oli tosi kiva kun pääsitte esittelyyn mutta valitettavasti tollaset tilaisuudet verottaa sitte aina sen verran ettei teijänkään kans kerenny monta sanaa vaihtaa ku oli nii paljo muitaki joittenka kans piti jorista.

Mutta eipä tässä auta ku lähtä taustaileen! :wave:
 
huomen päivät täältäkin.Olo on parempi niin minulla kuin miehelläkin.Nyt vain jännätään sitten että päästäänkö torstaina matkaan.Että tulleeko Otto.Ja reissussa sitten jännätään tulleeko tauti Ottolle.No joopa...Harmittaa vieläkin niin vietävästi se lauantai ja sunnuntai kun ei kumpaakaan päässyt.Mies on tuolla viemässä mielisaiurasta velipuoltaa neuvolaan piikille ja sen jälkeen lähetään puutavaran hakuun tosin ensin mietitään minkäkokoinen leluloota tehdään tänne olohuoneeseen jonka päällä sitten voisi istua ja edestä saisi palan pois niin ettei muksut hypi sinne pääedelle tai pois pääedelle.Ja mies tekee lisälaidat myös Oton uuteen sänkyyn joka menee vielä monta vuottaa kun ei viitsitty toista pinnistä hankkia.Olisi meillä matkasänky sitten jos Ottoa ei saada jostain syystä siihen nukkumaan.Juupa ja mulla täällä niukan rahan meno "treenit" hyvässä alussa.Maaliskuun alusta alkaa kunnolla sitten.Tai pitäiskö sanoa että huhtikuun alusta.Ja sitten varmaan kun äippäloma loppuu koitan päästä töihin ja eletään edelleen tiukoilla ja säästetään niihin unelmahäihin kun mies tuntuu niin kovasti papin aamenta haluavan....

HIPSUKALLE ooikein paljon supistussäteitä.Oikein taas tulvahti viime kesäkuu mieleen kun Otto yliajalle odoteltiin ja sanottiin rv 40 tasan että n.4200 onneksi Otto kuitenkin 41+3 olikin vain 4080g eli sitä koko luokkaa kuin molempien suvussa lapset ruukaa olla.Mutta kyllä toisinaan ajattelee että jos olisi ajallaan tullut olisi ollut alle neljäkiloinen...ja niin kun th sanoi että sokerivauva muka tulee kun paasto kerran 0,1 koholla...nyt ei ole ollut sekään ja muutenkin on olo että olen paljon pienempi kuin Otosta....tiedä sitten mihin sekin tunne perustuu kun sf-mitta oli viimeksi ihan täsmälleen sama kuin Otostakin samalla viikolla.

No nyt tuli jo paasattua vaikka mitä....Jos menisin pukemaan kun ei niillä siellä kauaa kylällä mene...
 
hipsukka harmaana
no eiköhän me HAnne eilen paikattu puhelimen välityksellä se sunnuntain "puhevajaus".. :LOL: :LOL: :LOL: ja hyvä että isäntä pääsi kotia ehjänä, ja nyt on varmaan hyvämieli teillä kummallakin

Täällä on kyllä ollut KAIKKI konstit käytös että saatais tää vauva ulos, mutta eipä ollut tehoa... :D

No, eilen kävin muuten siellä uudella kirpparilla niin oli tosi siisti ja hyvää tavaraa myynnissä.. Ja aivan ihania vauvan vaatteita, mutta EN ostanut yhtään ainutta.. HYVÄ MINÄ! :flower: pojalle löyty ja itselle löyty jotain pientä..

mutta nyt taidan lähteä siivoaan keittiötä kun isäntä menee sinne elinkeinoasiamiehelle puolilta päivin ja ajattelin tunkea itseni matkaan sinne niin vois vähän fiksata tätä kämppää ennen kuin lähetään.. :wave:

B)
 
hipsukka harmaana
joo, passaa. mullla on vaan ollut tässä melko tukala olo niin pitää kattoa mihin päin lähtee mutta pistän viestiä jos tulee lähtö.. :wave: pitäkää peukkuja!! :D
 

Yhteistyössä