YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

Heipä hei kaikki mammat!! :wave: :wave: Ei sitten jatkunut mitaliputki Suomella alkaa lajit käymään kohta vähiin..... :/ leivoin sit lapsien ja isännän iloksi mokkapaloja ja tiikerikakkua.Pitäiss miettii vielä isännälle joy´tain hyvää iltapalaa,kun tulee töistä! :p Ja siivoilla noita muksujen sotkuja pois!! ;) ;)

hennis
Huomenta! kirpakka pakkas aamu täällä -21 nyt enää-19 kun aurinko paistaa.Kyllä se vaan tuo aurinko jo lämmittää iltapäivällä ei varmaan ole kun -10 enää pakkasta mutta kiva että on kunnon talvi keliä. Juu Hipsukka ookko vielä kokonaisena? Tuun hakemaan sitte yhentoista maissa. Jep mutta eipä tässä Hannee ootko jumpailusta selvinny? ei ole vielä kipiä mutta varmaan huomenna on jo paikat hellänä no tietääpä jotaki tehneensä. Juu palataan juttuun taas . =) =) B)

Viveca harmaana
Moi! Hennis kävi kyläilemässä =) vaan Hipsukka jäi kotiin, vai joko lähdit synnärille??? EIkös oo Hennis meillä "ihana" koira kun jaksoi kitistä koko ajan kylppärissä? :/ Mitäs sitä loppupäivän tekis? Tai no, mies tulee reilun 2 tunnin päästä töistä, saapahan ainaski tapella sen kaa sitte, hih... Mitäs muiden tiistaihin kuuluu?

Palaillaan....

hennis
Viveca kiva oli kylässä käyvä =) Noo eise mitään vaikka koira vähä kitisiki. Neiti muuten nukahti autoon melkein saman tien. =) Mutta eipä tässä mä lähen jotaki leipoon äkkiä enenku se pappa tulee. =) =) Palataan taas juttuloiseen! =) :wave:

Tervehdys kuin tuulahdus! :)

Isäntä tuossa lähti velipoikansa kanssa pilkille, ottivat tuon poikain mönkijän mukaan... Hubanen näky varmaan ku kaks isoa äijän körilästä istuttaa takapuolensa lasten mönkijän kyytiin ja päristelee sillä niin lujaa ku pääsee. :LOL: :LOL: Nää veljekset on identtiset kaksoset, jotenki niitä on vaan niin hauska aina seurata ku ovat niin samanlaisia muutenki ku ulkonäöltään.

Tätä meijän tyttöä ku ootettiin niin salaa haaveilin kaksosista, ei mikään mahottomuus ois ollu oottaa kaksosia kun isä on kaksonen ja mun puolen suvussakin on muistaakseni kahet kaksoset. Mutta eipä tullu kun yksi lapsi ja onnellinen saa olla kyllä tästäkin, tyttöä molemmat ootettiin ja se me sitten saatiinkin. Isäntä oli jotenki niin hyvä sillon ku raskausaikana käytiin ultrassa ja lääkäri totesi masuasukin olevan neiti-immeisiä niin isäntä oikeen höristi korviaan, että mitä tyttökö tulee ja tuumasi perään että meillä molemmilla onkin poika jo entuudestaan. Meijän isäntä oli siinä vaiheessa ihan myyty ja vielä enempi on ollu nyt ku tyttö on syntyny ja saa ihastella sen tekemisiä ja olemisia.

Kylläpä taas tulee asiaa, välillä näinkin kun eilen tuntu ettei pääkopassa oo ainuttakaan ajatusta. :D

Käytiin tosiaan eilen Henniksen kans jumpassa. Hävetti mennä ku olin vartin myöhässä sieltä, muut sielä jo pakersi "hiki hatussa". Harmittaa vietävästi kun ei joka vko pääse jumppaileen kun isäntä on kotona vaan joka toinen vko ja meillä ei lapsenvahtia oo näin kun uudella paikkakunnalla asutaan (tai siis onhan me jo vuosi tässä asuttu, mutta...).

Ois tänä sunnuntaina siskon pojan ristiäisiin meno, saas vaan nähä pääseekö isäntä mukaan ku ei vielä tiiä joutuuko jo sunnuntaina lähtemään etelään.

Isännän työkaveri on vaimonsa kanssa etelän lämmössä lomalla tai tulevat tänään kotiin. Ite kadena aatellu kuin ne on saanu olla siellä lämpimässä köllimässä, mua itteeni ku ei lentokoneeseen saa... :(

Käytiin siinä pankissa sopimassa vähä laina-asioita ja saivat houkuteltua mut Nordean asiakkaaksi. Toisaalta ihan järkevää kun isännän raha-asiat kulkee sen kautta niin pystyypä paremmin räknäämään samasta pankista raha juttuja.

Mietin tuossa että pitäskö leipasta jotain kun tulee iltapäivällä kauempaa vieraita, niin oispa jottai tarjottavaa.

Mutta eipä se auta ku alkaa siistaamaan kämppää ja jos sitä sitte leipasiski jottai... (sori pitkä tilaa vievä viestini :ashamed: )

Palataan!! :wave: :wave: :wave: (oikeen kolmen käden heilautus)

terve vaan! :wave:

täällä ollaan edelleenkin, olo on niin \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O :snotty: :snotty: :ashamed: etten kyllä viitsi lähteä mihinkään tänään. Isäntä saa käydä pojan kanssa kauapssa ja kirjastoissa, ja minä makaan kuin valas vaan sohvalla enkä hievahdakkaan siitä \|O

Mulla on selkä aivan p...na, mutta onneksi huomenna on lääkärineuvolla niin voin sanoa sille tätille että minä haluan tämän vauvan ulos itsestäni, lupailivat jo viime kerralla että käynnistetään kun kasvaa muuten niin isoksi, mutta huomennapa lääkäri sen päättää...

Hanne, en kokeillut sitä isännän konstia synnytykseen, kehtas vielä kysyä että suoraa tuubista vai lasista? :whistle: ;) :LOL: :kieh:

no eipä tässä muuta :wave:

JA anteeksi oikeesti nää mun ruikutus ruikutus valitus ruikutus viestit taas, saisin olla onnellinen että vauva tulossa ja muutenkin asiat hyvin niin jaksan pikku asioista valittaa mutta lupaan että piristyn kun saan tän muksun syliini :ashamed:

hennis
Hipsukkalle koitahan kestää ja jaksaa kyllä se siitä! :hug: =) Toivottavasti se mun pikku paketti hiukan piristi =) =) Oli muuten mummu päässy mies ystävän kanssa jo kotia viimeyönä sieltä Kanarialta =) Jeps jeee SUOMI 4 yhistetyssä mäkiosuuden jälkeen!!! Otavat pojat mitallin vielä ei muutako jännätään hiihtoa sitte jonku ajan päästä! palataan juttuun taas! =) B)

Niin siinä sitten kävi.Ei tule veljeksille vauvaa samalla vuodelle.Kesken meni kaimani raskaus.Ja Joensuuhun päästään lähteen sillä soitin vielä Sarille itselleen ja kysyin mitä mieltä hän on että uskalletaanko me tehdä reisu joka oltiin suunniteltu vai jäädääkö kotiin.Oli sitä mieltä että hän pärjää kuulemma hänen äidillä on vapaata ja voi auttaa.

Mä olen tässä koko viimeyön ja tämän päivän ollut ja itkenyt.Siis toisen ihmisen puolesta.Ei tämä minuun pitäisi näin kovasti koskea,mutta koskeepa kuitenkin.Ja Iida-Elmerikin on ihan hissukseen.Mutta nyt on taas jo jouduttava ruanlaittoon yms.

hennis harmaana
No voi surku sartsukka ei voi muutako voimia sinne sun kaimalle :hug: elämä jatkuu kuitenki kaikesta huolimatta. :) Joo mutta nyt pizzataikinan tekoon ja jännään yh-hiihtoa palataan juttuloiseen taas. =) B)

PamBoo
Siitä ilosta että ehdin tänne tänä aamuna kai ekana ja nyt luulette että oon aina hereil näin tajuttoman aikaisin :whistle:

HYVÄÄ HUOMENTA JA AURINKOISTA MATINPÄIVÄÄ B)
KAIKILLE MAMMOILLE KEN TÄÄLLÄ PISTÄYTYY!

hennis
Huomenta mammat! =) Siivousta ois ohjelmassa ja kaupassa käyntiä. Hipsukka ootko vielä kokonaisena? :) mitäs neuvolassa sanovat? Hannee tuuhan käymään jos maltat lähtä kun isäntä kotona ;) Juu mutta eipä tässä palataan juttuun taas!Pamboolle kans hauskaa päivää laitoin sulle postia tossa yhtenäpäivänä mars lukemaan! Viveca nähdäämpä taas! :wave: =) =)

Hipsukka harmaana
Huomenta vaan mammat! :wave:

Kiitos vaan pamboo matin päivän toivotuksista =)

Täällä minä kävelen ympyrää ja levottomana odotan neuvolaan lähtöä, tunnin päästä olis aika, paitsi että se lääkäri on se oulaskankaan gyne joka on säännönmukasiesti myöhässä 1-2 h.. mutta kaipa tänään saan kuiten jonkin sortin vastauksen että odotellaanko vielä vai joka aletaan starttaileen lääkkeillä vauvaa maailmaan.. mutta minäpä ilmoittelen sit kun tiiä! :wave:

Mukava ilma kun ei ole kuin 7 stetta pakkasta kun eilen oltiin pojan ja ukon kera pihalla 15 asteen pakkasessakin.. muut touhus jotain ja minä kävelin lumilapion kanssa, en mitään tehnyt sillä mutta kuhan muka yritin :whistle: ;)

niin Sartsukka, on tosi ikävää kun toivottu raskaus menee kesken, mutta yritä ajatella silleen että ehkä sillä vauvalla oli jokin hätänä eikä olis ollut terve.. Keskenmeno on luonnon tapa hoitaa vaikka ikävältä tuntuukin..

mutta sellaista.. taidan lähteä laittaan vähän ripsiväriä ja tukkaa "kiharalle" * kaikki viis senttiä mitä mullakin tätä pisimmillään on* niin olis vähän ihmismäisemmän näköinen kuin nyt..*toivon turhaan*

Mukavaa päivää vaan mammoille!! :D :hug:

hipsukka harmaana
No niin nyt on jonkinlainen aikataulu, maanantai aamuna klo 8 käynnistykseen jos sitä ennen ei tule itse.. =) pidetään nyt peukkuja että lähtis tulemaan, lääkäri kävi varmaan *kyynärpäitä * \|O myöten tuolla sisuskaluissa mutkan kun yritti härnätä synnytystä käynnistymään ja totes vaan että hyvin on tilaa "kyllä täältä mahtuu isompikin tulemaan" \|O huh, tuli vaan sellainen olo että etten minä taida halutakaan synnyttää jos pelkkä tutkimus sattuu noin paljon :$ no eipä taida olla vaihtoehtoja enään :whistle:

mutta palataanpa asiaan taas :wave:

hennis harmaana
Hipsukka no niin hieno homma =) Jospa alkais ihtekseen syntymään vaavi.¤pitää sormia ja varpaita pystyssä.¤ =) Hoh hoijaa meijän neitille pukkaa vissiin poskihampaita kun piti yöllä vähä itkiä laitettiin sitte suppo niin sai nukkua. =) Nyt on ollu ihan hyvällä päällä. Päikkärit nukku ihan hyvin 2h . =) Jep mutta piämmä Hipsukalle peukkuja palataan juttuun taas. =) :wave:

PamBoo
Viveca: voi pikkuista...korvakipu on inhottavaa...toivotaan että lääkkeet pian tehoaa (oletan että lääkkeet saitte, meil kun vain kurkunpääjuttuja niin en tiedä miten korvat parannetaan :/ )
Koita jaksaa ja pysyä terveenä itte :hug:

Yhteistyössä