Huomenta Mammat!
Smurffis
ja Hennis heittivät meille pahan huhuhuhuh... miten täs nyt ensinkään uskaltaa olla niin epäisänmaallinen :ashamed: että täytyy tunnustaa, että kisat on jääneet vähille seuraamisille. Ehkä olen niinkuin isäni, jännitän niin paljon, etten kestä katsoa. Aikanaan tykkäsin seurata taitoluistelukisoja, mutta kun ne suomalaiset aina kaatui kun olin ruudun ääres \|O niin jätin katsomatta...oottehan huomanneet että menestystä rupes tuleen B)
Mutta kyllä mä penkkiurheiljoita ymmärrän...ja kun vähääkään pääsevät mitalinsyrjästä kiinni niin arvatkaa kuka urheiluruudun ääressä istuu tippa linssis ja kasa märkiä nessuja vieressä :'( Ja toisaalta kun oon ikäni ollu surkee urheilus niin viimisten joukos lähden mollaamaan, jos eivät menesty. Niin että tytöt siitä vaan hehkuttamaan. Eihän noitten ois mitään mieltä käydä kisailemassa, jollei kotikatsomois ois teidän kaltaisia =)
Sartsukka =) tuttu näky meilläkin: tavaraa enempi kuin tilat antais myöten. Oi että toivoisin olevani sääkeri järjestelijä että ois joka romulle oma sijansa ja että muistaisin ne aina paikalleen pannakin. Kun jotenkin se on minulle lipsahtanut tuo järjestyksen pito/pitämättömyys :headwall: Hih meil ei kuitenkaan oo mummun tavaroita, päinvastoin meidän romppeita on molempien mummuloitten vintit ja varastot täynnänsä
Niin siinä käyp kun kaks aikasta muuttaa yhteen ja kumpikaan ei raski luopua mistään.
Ääääk...kuka näitä jaksaa lukea... sori kun rupesin jaaritteleen Alunperin kun oli vain tarkoitus toivotella
aurinkoisen mukavaa sunnuntaipäivää kaikille!