YLIVIESKA, KALAJOKI -LÄHIALUEITTEN PINO

eipäs ole vivecasta kuulunut mittään!

Otto työnteli kävelytuoliaan ja laatikkoa ja otti 4askelta tukien kunnes pyllähti ja tuota jatkui melkein puolituntia kunnes pyllähti niin pahasti että kolahti pää lattiaan!
 
Huomenta vaan! :wave:

Nyt ehdin lukemaan teidän viime päivien viestit, taitaa olla oikea tautien talvi menossa, kun tuntuu että joka paikassa ollaan jollainlailla kipeänä :( mutta sellaista sen on pienten ja vähän isompienkin lasten kanssa, suunta on ylöspäin kun ikää kertyy..*luulisin* meillä poika lähti tarhaan nyt eka päivää tälle viikolle, eilen oli jo leikkimässä ulkona. Joten eiköhän tämä tästä helpotu.. =)

Mulle tuli tänään eka äitiyspäiväraha :D * laulelen täällä että tili tuli tili meni kuka välistä sen veti* :whistle: joo eipä pääse kyllä näillä tuloilla ostamisen hurmaa ja shoppaamisen iloa ihan heti kokemaan :snotty: No, jospa tämäkin tästä helpoittuis, vaihdettiin sitä vakuutusyhtiötä marraskuussa niin nyt tulee sellaisia 400 ? vakuutusmaksuja ja auton vakuutuksen kaikki ryppäänä... :/ noooo. se on maallista B)

Mutta joo, Hennis jos me poijan kanssa päästäis sun kyytis huomenna ? *olen menettänyt jo toivoni että olisin synnyttämässä* ja sunnuntaina tulen myös hannelle mutta tuun teidän kautta niin osan perille? vai? :wave:

Eipä ole Vivecasta kuulunut? Toivottavasti hän on kanssa tulossa huomenna?

Siitä se Sarsukka, pojalla kävely lähtee, kohta se viipottaa menemään sellaista tahtia että heikompaa hirvittää B)

Mutta eipä tässä, taidan kömpiä peiton alle takas vähäksi aikaa, kun vielä voin nauttia näistä rauhallisista aamuista :saint:
 
hennis
Huomenta vaan! Kokeesta selvitty kunnialla jee! Hipsukka pääsettä mun kyytissä kun yksin ajelen. =) Jep mutta ilmottelen sitte niin tiiättä olla valmiina heh ;) Juup mutta eipä tässä palaamme juttuloiseen huomenissa ainaski. =) ;)
 
Hyvää huomenta vaan kaikille!!! =) Täällä esikko lähti taas kouluun,ei oikein voi kotonakaan pitää,kun ei kuumetta ole. :/ Saas nähdä jaksaako olla,aika pahoja yskän puuskia saa välillä ja kurkku tuntu vieläkin vähän kipee olevan.Mulla sama homma,kokoajan pitää "hoitaa"kurkkua jollain tavalla niin pärjää,onneks viimeyön kaikki muksut nukkuivat yskimättä ja kitisemättä,sai itsekin ruhtinaalliset kuuden tunnin yö unet yhteen putkeen!! =) =) =) =)
 
hipsukka harmaana
\|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: :snotty: \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O
ANTEEKSEI MULLA ON VAAN TUKALA OLO!! :ashamed: EI VIITSI OIKEESTI HUUTAA MUTTA JONNEKIN ON PAKKO PURKAA \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O

en tiedä mikä on mutta oon ihan räjähtämispisteessä niin pään sisältä kuin muutenkin, mikään asento ei ole hyvä joka paikkaa särkee ja hengitys on on vaikeaa muuten kuin istuen jne jne jne \|O \|O \|O \|O :ashamed:

ANTEEKSI VIELÄ KERRAN :ashamed:
 
hennis harmaana
Ei se mitään Hipsukka jospa se kohta alkais vaavi syntymään. =) :hug: Koitahan jaksaa. :flower: =) Kyllä se siitä helpottuu olo kun vaavi syntyy.Vaikka helpohan se on sanoa kun itellä ei oo isoa mahaa mutta siitä huolimatta muistuu mieleen kun ite olin raskaana. Voimia sinne!! :hug: =)
 
Viveca harmaana
Olen tulossa huomenna syömään! Itseasiassa kävin Pedrinaksessa juuri tänään... :ashamed: Meillä oli sellanen "Heinämammat" -tapaaminen, eka Kärkkäisellä ja sit meillä. Kivaa oli muuten paitsi Micolle nousi 38,6 kuume...toivottavasti johtuu VAIN hampaista!

Anteeksi, etten ole kirjoitellut. Ollut kaikennäköistä "pientä"...

Hanne: Valitettavasti en pääse sunnuntaina teille, meillä kun on tiedossa ristiäiset... Hipsukka: kiitos kyytitarjouksesta!

Moneltako se oli huomenna???

Pitää viihdyttää poitsua, moimoi!


 
PamBoo

Hei meidänkin iltahulinoista!

Hipsukalle sinniä ja jaksamisia ...
:hug:

Teille onnekkaille jotka huomenna kasaannutte Pedrinaks..mikäseolikaanpaikkaan:

SYÖKÄÄS HYVIN JA NAUTTIKAA KUN PÄÄSETTE NENÄTYSTEN JUTUSTELEMAAN =) =) =) =) =) =) =) =) ...moniko lie menoskaan?

Ja meille kotona tai muualla olevaisillekin mukavaa viikonloppua, auringonpaistetta tilattuna B)
 
Huomenta!

Oon ihan hömppä ku mua meinaa vähä jänskättää tuo meijän tapaaminen...

PAMBOOLLE mukavaa kotona oleilua, nyt vaan ei sattunu sitä auringonpaistetta tulemaan, SORRY... :/

Vesi valuu kieleltä kun aatteleeki Pedrinaksen ruokia... :p :p

Aamupalan laittoon lähen tästä, nälkäisiä immeisiä kaksin kappalein tässä.

Mutta hei, pakko kertoo kuinka viime yönä sain ihanan viestin kullalta, siinä oli semmoset rakkaudenluritukset että tämä tyttö myytiin... :heart:

Nyt siis aamupalalle! :wave:
 
PamBoo aamuHarmaja
Huomenta vaan!

Harmaata on pihalla, mutta ei haittaa yhtään. Tänään on eka päivä sitten tiistain kun molemmat pikkupojat pääsevät ulos :D :D
Yskivät vielä mutta ei taida askeleita hidastaa =) =) =)

Hanne: ihmeellinen on sanojen voima pienessäkin tilassa ;) :flower:

jaahans aamupuurolle on kuulemma kiire jo! Isoveli tietää että pääsee kauppareissulle mukaan ja siitä tuntuu että voitais vaikka lähteä hetikohtaNYT !!!!

Mukavaa lauantaipäivää teille kaikille :wave:
 
Hyvää huomenta!!!!!Täällä aletaan valmistautumaan sämpylä taikinan tekoon! :p
Hanne:Mistä puusta miehesi on veistetty??? :whistle: Eihän tollainen luritus ole normaalii,jurolle suomalaiselle miehelle ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D no ei vaiteskaan,kiva et miehesi huomioi sinut. =) Meillä tuollaisesta ei ole voinut kuin haaveilla. :LOL: :LOL:
PamBoo:Hyvä kun pojat ovat tervehtyneet!! =) =) =) Meillä yskivät edelleen,esikko kävi sit joka toinen päivä viikolla koulussa. :D :D Viikonloppu vietetään edelleeen sisätiloissa ei tuonne ulos kyllä ole haluja mennäkään,lunta tuiskuaa tuulen kanssa!! :eek:

Minä täällä pakerran sakille arkista ruokaa puolenpäivän aikaan ja mielikuvituksissani ahdan teidän kanssa pihviä naamaan,jotka tänään herkuttelette!! :p :p :p :p :p :p :p Ajatelkaa sit meitä poissa olevia ja syökää meidänkin edestä!!!! :D :D :D :D :D Terveisiä kaikille,tapaamme vielä!!! :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Pikainen hei!Harmittaa vietävästi kun en pääse tapaamiseen kun iski joku tauti...kerran aamulla oksentanut ja tuskanhikeä tuppaa vaikka paikallaan makaisi.Pitäkää hauskaa.Jos sitten seuraavaan tapaamiseen miekin pääsisin...
 
hennis
Juu pidettiin hauskaa toivottaan että pääsettä ens kerralla teki viveca ja sartsukka mukaan. =) Käytiin sitte vielä Hipsukan luona kahvilla. Mutta eipä tässä innolla ootan jo seuraavaa tapaamista. =) =) palataan juttuloiseen taas. =) ;)
 
hipsukka harmaana
iltaa vaan!

Ei tehnyt se tex mex hamppari ihan sitä mitä halusin, ei ole synnytys käynnistynyt mutta vatsa toimi taas :LOL: :whistle: no, jospa se vaukki tulee sitten kun haluaa..

Oli tosi kiva kyllä nähdä kunnolla tyttöjä, ja poika kyselin jo hannen pojan perään että koska taas voivat leikkiä yhdessä.. :D

mutta sellaista, oon istunut koko illan netis. Hakemassa tietoa siihen isännä ehkä tulevaan "projektiin", tietoa löytyy tosi hyvin kyllä...

Nyt täytyy lähteä lepuuttaan silmiä tästä koneen äärestä :wave: nähelläänpä huomenna sitten niiden "hepeneiden" ääressä.. ;)
 
Iltaapa vaan tännekin!

Nyt on sitten saatu taas lapsoset unten maille ja pullat leivottu huomista varten...

Hipsukka.. Kiva että teillä poika tykkää meijän pojun seurasta ja huomennapa näkevätki sitte toisensa jos otat teijän kossin matkaan. Vai meni sulla maha vetkuksi siitä purilaisesta, nooh jospa se mahan hyvä toiminta avittais synnytyksen alkamisessa...!!! *yrittää jatkuvasti keksiä jotain jolla saa sulle paremman mielen ja uskoa siihen että kyllä se vielä sieltä syntyy*

Ja TAPAAMISESTA, kiva oli tavata syönnin merkeissä ja ilman muuta jossain vaiheessa taas uutta tapaamista kehiin mutta toivoisin toki että muutkin pääsisivät paikalle ja saatais tutustella ihan livenäkin.

Tosi ikävää että Sartsukalle tuli nyt se mahapöpö, toivottavasti se pian menee ohi eikä vuorokausi-tolkulla kestä!! Hus pois tollaset pöpöt!!! \|O

Hennis.. Oliko siskos innostunu huomenna tulemaan hepeneitä ihastelemaan?? Näätteki huomenna sitte pikkupikku vaavan, siskon poika tulee myös äitinsä matkassa. Hipsukka VINK VINK, jos ne veet nyt lorahtais ku näät kuukauden ikäisen vaavan. :attn: :D

Smurffiinan perheelle vielä kovasti parantavia virtuaalisäteitä ~~~~, kas noin...

Pamboo, oli kuule hassu käydä pankissa kun sinä tulit mieleen, jotenki siinä tiskillä tulin muistaneeks ku mainitsit että syksyllä pitäis lähtee pankkineitiä leikkimään (olikohan se noilla sanoin, jotain sinne päin)... :LOL:

Saapas nähä mitä noista pullista tuli, taijan mennä maistamaan, nii katotaan tohtiiko niitä vieraille tarjotakaan... ;)

Palaan vielä kurkkaamaan onko kukaan juttutuulella!!! :wave: :wave:

 
hennis
Hanne kysäsen huomenna systeriltä onko tulossa unohin tänään kysästä :ashamed: Toinenki sisko ois varmaan tullu mutta ovat Vuokatissa niin ei pääse harmi. :/ Toisella kertaa sitte . Ai ihanaa näkee ihan pienen vaavin. =) Joo mutta eipä tässä taijan lähtä tonne yläkertaan kattoon töllöä isäntä kahtoo jotaki leffaa tosta dvd joka ei mua kiinnosta joten onneksi on toinen töllö. Mutta palaamme juttuloiseen taas ja huomenna nähään!! =) Hyvää yötä! =)
 
hennis
Huomenta mammat! =) isäntä lähti neitin kans ulos lumitöihin on niin tuohon autotallin eteen pakkavunu iso kinos. Tarinoin sitte myöhemin lisää taas. Nyt lähen kans pihalle joten palataan juttuloiseen taas. Hipsukka soittele sitte kun oot lähempänä Pitkäsenkylää niin neuvon perille. =) =) B)
 
PamBoo
Hyvää huomenta Team Mammat :wave:

Meillä uskomatonta kyllä miesväki vielä nukkuu, mutta tämä hullunkurinen perhe taisikin valvoa puolilleöin. Minä vaan kysyn, kuka meistä sitten syksyllä herää ja kuinka ruttusella naamalla kun koko poppoon pitää olla maailmalla jo ennen kahdeksaa :eek:

Aivan totta Henna, saanko esitellä toisillekin pamboo=pankintäti Jos teillä nyt tulee mieleen joku nipo niin se EN ole minä... Meillä tosi mukava työporukka ja jo viime vuosisadalla :LOL: opin että niin metsä vastaa kuin sinne huudellaan...eli hymyillen ne päivät kuluu paljon kepeämmin kummallakin puolen tiskiä. (onko mulla ikävä töihin vai mitä minä näist jorisen :/ )

Osa teistä pääsee tänään hypistelemään ihania hepeneitä =) ja näkemään ihanpikkuisenkin :hug: ... kuulostaa hauskalta. Tuli siitä Hipsukan vatsantoiminnasta mieleen, että minulla ainakin yksi vauvan "tahtoo ulooos"-ensireaktioista oli, että vatsa män kuralle...jospa jospa :whistle:

Saanko esitellä: meijän pojat :hug: :hug: ... kyllähän te tiedätte tommoset unenlämpöiset natiaiset joka suuntaan harottavin hiuksin ja tutisevin jaloin =) ... ja ishikin ... ei paljon poikkea edellä kuvatuista hihih

Siis päivää aloittelemaan Käykääpä palstailemassa että saan luettavaa ;) ja viettäkää mukava sunnuntaipäivä, meil pilves ja viis pakkaspoikaa mittaris mut uhvoon mennään se on varma se

Moiiiiii! :wave: :wave:
 
hennis
Moikkista! =) Nyt on hepeneitä kateltu ja ostettukki. =) ;) Hipsukka pääsikkö onnellisesti kotia? =) Ilmottele sitte kun tulee lähtö synnärille. =) Huh kyllä on jännää mua jännittää aivan hirveesti jo sun puolesta. =) =) Sartsukka joko oot parantunu taudista? Hanne mennään tosiaan jumpalle sitte tiistaina. Palataampa juttuloiseen taas! =) :wave:
 

Yhteistyössä