Ylivieska -Kalajoki lähi alueet

  • Viestiketjun aloittaja hennis
  • Ensimmäinen viesti
Hanne harmaana
..... Täällä again! :D

Neitin tekoitkuisuus johtuki siitä että kakka oli tulossa, mikä lie teki kakkaamisen nii vaikeex.

Sartsukalle, kyseessä on kyllä semmonen asia mikä tulee julki jossain vaiheessa "koko" kansalle jos se nyt vaan toteutuu ja toivottavasti toteutuu toivon kovasti niin.

Mitäpä sitä piti muuta, ai niin Hipsukalle taas... Juoko teillä piika olleskaan vettä? Oon kuullu että monille pienille yritetään kovasti juottaa vettä jos on vatta kovalla.

Ei nyt vissiin tähän hätään ollukaan muuta, palataanpa taas...

:wave: :wave:
 
Hanne harmaana
..... Täällä again! :D

Neitin tekoitkuisuus johtuki siitä että kakka oli tulossa, mikä lie teki kakkaamisen nii vaikeex.

Sartsukalle, kyseessä on kyllä semmonen asia mikä tulee julki jossain vaiheessa "koko" kansalle jos se nyt vaan toteutuu ja toivottavasti toteutuu toivon kovasti niin.

Mitäpä sitä piti muuta, ai niin Hipsukalle taas... Juoko teillä piika olleskaan vettä? Oon kuullu että monille pienille yritetään kovasti juottaa vettä jos on vatta kovalla.

Ei nyt vissiin tähän hätään ollukaan muuta, palataanpa taas...

:wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2005 klo 18:45 Hanne harmaana kirjoitti:
..... Täällä again! :D

Neitin tekoitkuisuus johtuki siitä että kakka oli tulossa, mikä lie teki kakkaamisen nii vaikeex.

Sartsukalle, kyseessä on kyllä semmonen asia mikä tulee julki jossain vaiheessa "koko" kansalle jos se nyt vaan toteutuu ja toivottavasti toteutuu toivon kovasti niin.

Mitäpä sitä piti muuta, ai niin Hipsukalle taas... Juoko teillä piika olleskaan vettä? Oon kuullu että monille pienille yritetään kovasti juottaa vettä jos on vatta kovalla.

Ei nyt vissiin tähän hätään ollukaan muuta, palataanpa taas...

:wave: :wave:
juo tyty vettä joka päivä, ruuan päälle ja muulloinkin jos kiukututtaa jne, ja olen ihan yrittänyt juottaa sille jos sekin auttasi tuohon mahaan mutta en osaa kyllä määriä sanoa että mitä menee mahaan, puseron rinnuksilla sitä kuiten on paljon :whistle:
 
Viveca harmaana
Huomenta! Kerrankin aamun ensimmäisenä täällä, tadaa! Johtuupi siitä että olis äitiysneuvola tunnin päästä... Jänskättää taas hieman. Iltapäivällä tuleepi sitten hoitolapsia... ;) On siis edes jotain vaihtelua tänään!

Se on hyvä että on jutut pidentyny, kyllä mun olotilaa ainakin kuvastaa paljon se, että kuinka paljon jaksan raapustaa. Mitä enemmän sen parempi yleensä! Ei siis anneta syysväsymyksen/masennuksen yllättää tästä eteenpäinkään!!!! :hug:

Oikein kivaa perjantaita koko porukalle! :flower: Nyt aamupalalle! MOIX! :wave:
 
emppuliina
Heissuli!
Juu,täällä vielä ollaan yhtenä,eilen lääkärit päättivät että vauveli tulee maailmaan sektiolla :eek: heti siinä alkoi sydän lyödä tyhjää pari kertaa..kun paino-arvioita annettiin niin se siinä 5kg paikkeilla on,mutta nehän ovat vain arvioita :whistle:
Eli ensi keskiviikkona ois varattu aika sektioon.Mutta jos nyt jo aiemmin syntyy niin se tehdään sitte aiemmin.

Neitillä huomenna 4v juhlat,mummut ja papat kutsuttu semmoisessa pienessä piirissä vietellään nyt kun ei lähdön hetkeä voi varmaksi sanoa..
Minä sitten keittelen teille kahveja kun vauveli on syntynyt,ok? =) niin näette sitten tämän meidänki torpan
:LOL:
Hipsukka&Viveca muistan kun minäkin haeskelin noita tapetteja.Ja toinen silloin päänvaivaa aihettanut oli laattojen valinta.

Meillä isukki pitää parin viikon isyysloman,kyllähän siinä budjetti kärsii,mutta tarvitsen nyt ylimääräisiä käsiä tähän alkurytinään.

Meillä oli tiskikone korjuuksilla kun siitä hajos pumppu,niin se tahtoo olla ettei nuo nykyajan vehkeet kestä kovin monta vuotta.Ennen se oli kun koneet kesti 20 vuotta,oi niitä aikoja.. ;)

täytyis kai tästä siirtyä tuohon pyykkihuoltoon ja keitellä isukille kahvit kun kohta tulee ruokatunnille. :wave: :wave: mukavaa viikonloppua!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 10:34 emppuliina kirjoitti:
Heissuli!
Juu,täällä vielä ollaan yhtenä,eilen lääkärit päättivät että vauveli tulee maailmaan sektiolla :eek: heti siinä alkoi sydän lyödä tyhjää pari kertaa..kun paino-arvioita annettiin niin se siinä 5kg paikkeilla on,mutta nehän ovat vain arvioita :whistle:
Eli ensi keskiviikkona ois varattu aika sektioon.Mutta jos nyt jo aiemmin syntyy niin se tehdään sitte aiemmin.

Neitillä huomenna 4v juhlat,mummut ja papat kutsuttu semmoisessa pienessä piirissä vietellään nyt kun ei lähdön hetkeä voi varmaksi sanoa..
Minä sitten keittelen teille kahveja kun vauveli on syntynyt,ok? =) niin näette sitten tämän meidänki torpan
:LOL:
Hipsukka&Viveca muistan kun minäkin haeskelin noita tapetteja.Ja toinen silloin päänvaivaa aihettanut oli laattojen valinta.

Meillä isukki pitää parin viikon isyysloman,kyllähän siinä budjetti kärsii,mutta tarvitsen nyt ylimääräisiä käsiä tähän alkurytinään.

Meillä oli tiskikone korjuuksilla kun siitä hajos pumppu,niin se tahtoo olla ettei nuo nykyajan vehkeet kestä kovin monta vuotta.Ennen se oli kun koneet kesti 20 vuotta,oi niitä aikoja.. ;)

täytyis kai tästä siirtyä tuohon pyykkihuoltoon ja keitellä isukille kahvit kun kohta tulee ruokatunnille. :wave: :wave: mukavaa viikonloppua!
älä huoli siitä sectiosta :hug: hyvin se menee ja kun tiedät sen jo etukäteen niin voit valmistautua siihen! =) Meidän neiti leikattiin kun ei tullut ulos, parempi se minusta on että tiedät jo synnärille mennessä että leikkaus odottaa kuin että joudut sitten siihen yhtäkkiä "kesken" alatiesynnytyksen :/ Oot tietty kipeämpi aluksi mutta kun muistat pitää haavasta huolen ja MUISTAT olla nostelematta liian painavia kamppeita niin toipuminenkin sujuu hyvin! :hug: TSEMPPIÄ! :hug: *pitää peukkuja ja jännittää täällä kaverina*
 
Hanne harmaana
Myöhäistä huomenta munkin puolesta!

Emppuliinalle kovasti tsemppiä ens viikon koitokseen, varmaan onkin parempi jos vaavi malttais pysyä masussa ens viikon suunniteltuun sektioon saakka, se on kuitenki aina varmempaa kun sektio on suunniteltu jo etukäteen! :hug:

Alottelin sitte siivouksia tänä päivänä, jos tämän yläkerran sais puunattua tänään ja loput sitte huomenissa. :/

Tuuhan Viveca sitte kertomaan neuvolakuulumiset jahka kerkeet. Niin ja muistathan kuitenkin ottaa iisisti siellä kotona vaikka teillä siellä remontin keskellä on sitä tekemistä, touhuat ihan oman kunnon ja voinnin mukaan!

Ajateltiin että huomenna mentäis kattomaan Venetsialaisiin ilotulitusta mutta saas nähä kui myöhään se on jos menee liian myöhäseksi nii täytynee ostaa muutama ilotulite ja ampua tässä kotona. Koskaan aiemmin ei oo Venetsialaisia millään muotoa "juhlistettu" mutta kun isäntäki jopa nii kovin innostu asiasta ja noista rakettihommista eritoten vaikka yleinen mielipide onkin että turhaa hommaa tuo rakettien ampuminen.

Jos joku tietää moneltako ne ampuu niitä raketteja niin tietoa otetaan vastaan!

Mutta nyt alan puunaamaan tätä yläkertaa, joten :wave: vaan!!!
 
hennis
Täällä minä ei oo ollu öklö oloa onneksi tänään. =) =) eilen kuulin niin IHANIA UUTISIA ETTÄ OON IHAN TÄPPINÖISSÄÄN vieläki.Hanne jo tietääki mutta kerron muille sitte nokikkain en viitti täällä kirjottaa mitään. =) =) =) Jeps mutta illalla kattoon JeanS merisärkälle jeee jeeee!!! joten hauskaa viikonloppua mammat!! B) =) =)
 
Vai on kaikilla kaikkea kivaa viikonloppuna tiedosa ja minä täällä odotan että koska pääsi kaupunkiin ruokavarastoa,vaippa ja korvike varastoa täyttämään.Tänään piti mennä,mutta kun ei sade tullukaan niin nyt sitten pyykinpesukone laulaa koska joudun Otto pitää ilman vaippaa jotta saisin edes yöksi vaipat riittämään.Kohta loppuu huuhteluainekin joten pelkällä pyykinpesuaineella kone sitten pyörii.Olen tänään jo kaksi koneellista kusipyykkiä pessyt ja loppua ei tule.Pottaan ei sitten millään kuset osu vaikka kuinka yritän pottaa esillä pitää.Vaan ihan menee leikkimiseksi se koko pottatouhu.Enkä mä joka välisi kyttäämäänkään pysty kun Urhoakin pitää välilla huoltaa kun on molemmat pojat vielä räkäisiäkin.Hitto jos ei pääse vasta kuin ensiviikolla sunnuntaisin kun kaupat ei kerran ole enään auki paitsi siwat mutta niissä on meidän kannalta aika puutteellinen valikoima.Siia vaippoja ja nannia ajatellen.
Harmittaa mua sekin kun täällä kaikenmaailman salaisuuksi jotka kuulee kasvotusten.Eli minen siis niitä kuule.No ei maha mitään.Pitää siis vain osaansa tyytyä kun ei muutakaan voi.
 
KIITOS Viveca hoidosta :flower: kovasti oli tyttö tyytyväinen kun nukahti kotimatkalla kaukaloon.. =) ja poitsusta oli parasta se teijän koira *yllätys yllätys*

Sartsukka, ei me nähdäkään kasvotusten vaan minäkin oon niin utelias että heti kyselin tekstiviestillä jos joku kertoo että on salaisuuksia
:ashamed: :D itse olen kyllä ainakin niin varovainen kaikessa mitä tänne nettiin kirjoitan koska nämäkin jutut voi kuka tahansa käydä lukemassa, en siis kirjoita mitään vähänkään sellaista mistä vois olla "haitta" tai pitäsi miettiä että mitä jos tuon asian käy joku lukemassa, eli kirjoittelen vain kaikkea jokpäiväistä höpötystä :whistle: :ashamed: ;)

Hennis; ihania uutisia :heart: :hug:
 
Niinpä no kyselkööt tekstiviestillä.Se on hyvä jos on kauhean monen puhelinnumerot.Olen jo monesta yhteisöstä lähtenyt koska olen täysin ulkopuolinen joten kai mun pitää lopetella pikkuhiljaa tämäkin paikka.Eihän mulla aikaakaan olisi joten saispahan aikaa jollekin muulle.Vaikka siivoomiselle tai jotain.Mukavaa viikonloppua kaikille ja oikein hauskaa.Pitäkäähän munkin puolesta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 17:13 sartsukka kirjoitti:
Niinpä no kyselkööt tekstiviestillä.Se on hyvä jos on kauhean monen puhelinnumerot.Olen jo monesta yhteisöstä lähtenyt koska olen täysin ulkopuolinen joten kai mun pitää lopetella pikkuhiljaa tämäkin paikka.Eihän mulla aikaakaan olisi joten saispahan aikaa jollekin muulle.Vaikka siivoomiselle tai jotain.Mukavaa viikonloppua kaikille ja oikein hauskaa.Pitäkäähän munkin puolesta!
Älä nyt pois lähde mutta se täytyy meidän jokaisen muistaa niin netissä kuin oikeassa elämässä että ystävyys ja kaveruus tarkoittaa vastavuoroisuutta, ei voi olettaa että muut ihmiset jaksaa aina kantaa toisenkin murheita kun meillä jokaisella on niitä omastakin takaa, kenellä isompia ja kenellä pienempiä jos ei itse anna kavereille tukea vaikeina hetkinä niin ei minusta voi sitä odottaa itselleenkään koko aikaa :flower: ja kun olen itsekin yrittänyt antaa sulle apua ja neuvoja niin kuin itse parhaaksi näen niin sinä vaan suutut ja vedet herneet nenää. Jos elämä on vaikeaa niin silloin sille pitää tehdä jotain eikö? Ja kyllä minä tiedän mitä on olla yksinhuoltaja, kirjaimellisesti. Lapsen kanssa yksin viikkoja, ja rahasta oli aivan h'elvetin tiukka kun olin vielä opiskelija mutta siitäkin selvittiin. Jokainenhan tässä on oman onnensa seppä, ei kukaan tule ketään kotoa hakemaan ja pistä elämää järjestykseen, päättäväisyyttä kehiin ja usko huomiseen :hug:
 
Niinpä mutta tunnun kuitenkin olevan teidän kanssa täysin eri aaltopituudella.TE ETTE TIEDÄ MITÄ ON OLLA MASENTUNUT!Perhetyöntekijä teki mulle nimittäin masennustestin ja pistettä vaille oli että en saanu tulokseksi suositusta psykiatriselle osastolle ja siinäpä ei sitten olisi enään ongelmia rahasta ja lapsista ukoista kun on pyöreässä pehmustetutssa huoneessa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2005 klo 17:46 sartsukka kirjoitti:
Niinpä mutta tunnun kuitenkin olevan teidän kanssa täysin eri aaltopituudella.TE ETTE TIEDÄ MITÄ ON OLLA MASENTUNUT!Perhetyöntekijä teki mulle nimittäin masennustestin ja pistettä vaille oli että en saanu tulokseksi suositusta psykiatriselle osastolle ja siinäpä ei sitten olisi enään ongelmia rahasta ja lapsista ukoista kun on pyöreässä pehmustetutssa huoneessa.
mistä tiedät etten tiedä? minusta me emme ole koskaan puhuneet aiheesta ja toiseksi eikö tuo testikin jo kerro että tuossa vaiheessa elämälle tulee tehdä jotain,oikeesti ja heti
 
Kukaan ei uskalla tulla meille ja minä en pysty lähtemään mihinkään koska sitten ei pysty Tapani viemään vanhuksi lääkäreihinsä ja kun kaikenlisäksi tällä hetkellä ainoa autokin koska Tapanin veljen vaimo on hoitamassa päivät veljen lapsia.
 
Kaikille hyvää raskautta ketä on raskaana ja synnytys lähellä oleville tsemppiä synnytykseen synnytitte sitten millätavalla hyvänsä!Minun on parempi poistua seurastanne sillä en sovi joukkoonne!Kaikkea hyvää teille!Unohtakaa että mua edes koskaan on ollutkaan.Aloittakaa uusi ketju ni eipä tarvi mun viestejä lukea jos joku selaa tätä taaksepäin.Mää meen nyt rypeen itsesääliin kunnes pojat taas tarvii jotakin!

HYVÄSTI!
 
hennis
Isäntäki saapu kotia reisultaan =) :heart: ;) ihanaa päästä kattoon sitä JeanSää. =) B) Jep en tosiaan viitti omia henk koht asioita tänne kirjottaa. Sartsukalle tsempiä!koita jaksaa. =) :hug:
 
menikös tämä nyt hieman dramaatiseksi ja lapselliseksi?!? :wave: :headwall: sinä itse tiiät Sartsukka että sun menot ei tee sinusta yhtään sen huonompaa äitiä ja joka niin väittää vois itse kokeilla hetken äitinä oloa. Olen yrittänyt auttaa sua kun tuntuu että ihminen jolla on noin paha olla niin tarvii oikeesti kaikki tuen ja avun, mutta takas tulee vaan ala-asteikäisten tasoa olevaa hyvästi huutoja ja unohtaakaa minut, siis oikeesti ei aikuinen ihminen käyttäydy noin :headwall: anteeksi vaan arvon kanssa sisaret mutta minun on oikeesti aivan h'elvetin vaikeeta hyväksyä tuommoista käytöstä, sartsukan elämä on tuossa pisteessa sen takia kun se itse antaa sen olla niin, menis p'erkele ja tekis jotain elämälleen, kiloilleen ja ennen kaikkea asenteelleen!!! Siis oikeesti mun äiti on parantunut syövästä rankkojen hoitojen jälkeen ja sen ymmärrän että hän on masentunut hetkittäin mutta silti yrittää elää normaalia elämää, tekee hyväntekeväisyyttä yms ja mun ystävä sairastaa rintasyöpää josta on lääkärit sanoneet että ei parane. Tää ystävä on reilu 40 v vasta mummoksi tullut ja vieläkin täynnä elämä iloa, nauraa vaan että se mikä ei tapa niin vahvistaa!! Minä en voi sietää tyhjän ruikutusta varsinkin jos kyseinen ruikuttaja ei edes yritä tehdä asialleen mitään!"!! Anteeksi miljoonat kirjoitusvirheet mutta lähetän tän enne kuin tarkistan ja perun. Kiitos!! \|O :wave:
 

Yhteistyössä