Ei sun tarvitse aina olla läski, kun jatkat mitä olet aloittanut, olet jo hyvää vauhtia matkalla normaalipainoon. Sitä paitsi me kaikki tarvitaan sua tänne kärvistelemään meidän kanssa, niin jaksetaan paremmin jatkaa!Huono olo Nyt en yksinkertasesti PYSTY syömään mitään. Mikä pahus mulle nyt on iskenyt?? Nyt tsempatkaa mua ihan tosissaan? Ekaa kertaa on sellanen olo, että vois heittää hanskat tiskiin... Kun on läski, niin on läski. Mitä tuota tappelemaan vastaan. Kauanhan mä taas jaksoinki :'( No, nyt sinne kuoroon. Toivotaan, että illalla on parempi olo (ja mieli)
Toivottavasti kuoro auttoi nostamaan mielialaa, ja jos ei auttanut, niin kyllä se vielä nousee. Näitä päiviä tulee ihan varmasti kaikille, mutta kun ne on ohi, mieliala nousee entisestään kun huomaa, että selvisi niistä eikä antanut itsensä luovuttaa. Hanskojen tiskiin lyöminen ei ainakaan pitemmän päälle auta yhtään, vituttaa vaan entistä enemmän aloittaa laihis joskus taas uudestaan, mahdollisesti vielä jokunen kilo tätä alkua painavampana. Ota vaikka seuraava päivä vähän rennommin, jos tuntuu ettei jaksa ihan täysillä suorittaa.