Tässä nyt nähdään että me ihmiset ollaan niin erilaisia. Joillekin oikean ruokamäärän syöminen on helppoa, toiselle vaikeaa, joillekin tupakka ei ole ongelma, toisille taas pahakin.... Ja suomalaisena typpillisenä ongelmana muuten alkoholi vielä, jonka kohtuukäyttö on monelle ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja -:Elintapojen muuttaminen oli vaikeaa, lopulta olin vain tosi kypsä olooni ja ulkomuotooni, että opiskelin uudet elämäntavat (käytin tähän paljon aikaa, kuukausia kypsyttelin päätöstä). Samoin tupakoinnin lopettaminen oli todella vaikeaa, tästä seurasi myös voimakkaat fyysiset vieroitusoireet (tärinä, päänsärky, oksentelu, unettomus) ja riesana on vielä vuoden jälkeen mieliteko tupakkaan.. Yritin lopettaa tupakointia ja laihduttaa monesti aiemmin, mutta ei se onnistunut millään ennen suurta tietomäärää, vertaistukea ja asennetta. En olisi onnistunut ilman sen myöntämistä, että mulla on isoja ongelmia noiden asioiden kanssa ja suhteeni ruokaan on vähän epäterve. Nykyään tosin olen sokerikoukussa sitten ..
Minulle tupakoinnin lopettaminen oli helppoa, alkoholia voin juoda kohtuudella tai olla ihan ilman, ei ongelmia senkään suhteen... mutta sen oikean ruokamäärän löytäminen on ihan tosi vaikeaa. Jollakulla muulla sitten asiat on ihan toisin päin...