ylipainoinen vai tupakoitsija ?

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Itse olen nyt ylipainoinen ja 4v ollut savuton.
Ärsyttää, kun joskus hoikat ihmiset minulle sanovat, miten heistä on tärkeää näyttää siltä, että pitävät itsestään huolta. Ja sitten he kuitenkin polttavat!
Onko se ihan vähäpätöinen juttu, et itse en enää polta vaikka ylipainoa onkin ??!!

mäkin olen lihonnut lopetettuani tupakoinnin mutta mielummin olen hieman ylipainoinen iloinen äiti kun röökihuulessa rattaita työntävä haiseva äiti.. en tiedä mitään sen rumempaa tai ällöttävämpää kun röökaava äiti. en ymmärrä miksei ihmiset edes lastensa vuoksi voi lopettaa!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mäkin olen lihonnut lopetettuani tupakoinnin mutta mielummin olen hieman ylipainoinen iloinen äiti kun röökihuulessa rattaita työntävä haiseva äiti.. en tiedä mitään sen rumempaa tai ällöttävämpää kun röökaava äiti. en ymmärrä miksei ihmiset edes lastensa vuoksi voi lopettaa!!!!

Sama täälä, vaikka monen mielestä hoikkuutta kannataa tavoitella hinnalla millä hyvänsä. Niin itse olen tyytyväinen kuntokin on paljon parempi vaikka päälepäin ei ehkä siltä näytä.

Juuri se mua sapettaakin, kun eräskin henkilö selitti ettei hänellä ole onneksi mitään syömisriippuvuuksia (on tosi hoikka), miten hän on himo lenkkeilijä jne. Kysyin varovasti poltatko, mihin hän vastasi kyllä. Se kuitattiin sivulauseella hyvinkin nopeaan. Ärsyttää kun joskus puhe sitten jumiutuu kiloihin ja laihduttamiseen, antavat vinkkejä miten sais kiloja pois jne, eikä koskaan siihen et "vau, olet lopettanut tupaikoinnin, kunpa mäkin pystyisin..."

Uusimmat

Yhteistyössä