Ylimääräiset pois ennen raskautumista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumo

Aktiivinen jäsen
01.04.2008
1 069
1
36
Tänne siis keskustelemaan ja jakamaan kokemuksia/vinkkejä kaikki, joilla tavoittena saada painoa pois ennen raskautumista :xmas:

Omaa napaa:
Itsellä ylimääräistä n. 20 kg ja lokakuuhun mennessä olisi tavoitteena ainakin suurin osa saada pois jos 0,5-1 kg/vko vauhdilla mentäisiin :p Karkeista ja muista nameista olen jo vko sitten luopunut ja tilalle ostanut paprikat, kurkut, omenat sun muut naposteltaviksi. Kaikki ruoat olen pyrkinyt tekemään itse (ei enää eineksiä!) ja uinnin aloitan kunhan valmistujaiskiireiltäni ehdin.

Vauvalle ja itsellekin on varmasti parempi kun äidillä ei ole liikaa vararenkaita ympärillään :( Ja odottaessa olisi ainakin omasta mielestäni ihanaa että se vatta sitten kanssa näyttäisi vauvamassulta eikä siltä että on lihonnut vain lisää :D

Mulla kanssa vauvahaave motivoi laihduttamaan,viimeksi en tosiaan ollut kaunis pienen mahani kanssa. 12kg lähtenyt tammikuusta,painoa nyt 76-77kg,pituutta 153cm. Ei aleta ehkä vielä tehtailemaan jos saan elokuussa alkavan työn,muuten kyllä, ehkä (epäröi). Mutta siis joo,viime synnytyksessä tuli ilkeä kommentti leikkaussalissa niin tahtoisin olla suht normaali synnyttäjä vielä.
Herkut pois,tarkkailee syömisiä->vaihda kevyttuotteisiin...sillä alotin,töissä Nutrilet-kanakeittopussi...

Aika kivasti olet saanut 12 kiloa pois! :wave: Lisää taas omaakin motivaatiota... Ihanko vain herkut jättämällä lähti? Itsellä vauvakuume pukkaa välillä niin kovaa päälle että haluttaisi aloittaa se yrityskin jo :ashamed:

Juu minäkin haluaisin olla hoikempi ennen seuraavaa muksua,mulle jäi mieleen ikävä muisto lääkäristä joka loppuraskuden ultrassa ähisi ja puhisi kun tutki ja taisi mainita liian paksusta rasvapeitteestä kun ei saa tutkittua :/ Silloin teki kyllä mieli ärjäistä sille tätille et meeppä kattomaan peilistä itseäsi :kieh:

Nii no toi oli sillon ihan loppuraskaudesta lähtihän siinä pelkästään synnytyksen yhteydessä n10kg sairaalassa pois ja sit ku päästiin kotiin imettäessä tuntui että melkein kuihduin kun paino hurahti valtavasti taas alas. Tuli niitä kyllä hiukka takaisinkin,nyt vasta oon jotenkin tyytyväinen itseeni vaikka mahassa näkyykin pari makkaraa vielä :D

Moi Lumo!

Tuu ihmeessä tonne meijän pinoon N. 10kg pudotus, jos tää sun alottama pino ei ota tuulta.

Ite oon sielä jo tiputtanut melkein 7kg, ja toiset samanaiset ois vielä tavotteena tonne joulukuuhun mennessä. Tavotteena myös saada kuntoa paremmaksi koska ensimmäinen rarskaus oli minun kohdalla aika vaikea, enkä haluaisi olla jo valmiiksi heikossa kunnossa jos samat ongelmat uusiutuisi toisessa raskaudessa (jos sellanen lapsi ihme meille toisen kerran suotaisiin..)

Ja itselläni myös pitäis pitää vauvakuume kurissa sinne joulukuulle tms. asti. Seura ois siinä asiassa erittäin toivottavaa :wave:

T: Ina

Kevyttuotteet otin juu käyttöön ja kalorilaskuri.fi:ssä lasken syömiset. Liikun vaan n.1h/arkipäivä rattaiden kanssa. Tammi-maaliskuun aikan lähti 10kg,ja huhtikuu meni pipariksi. Nyt yritän jaksaa vaikka paino samassa koko ajan,tai kilon heitolla. Sain sen työn joten aikasintaan elokuussa alkaa yritys :heart: Jos saisi edes tasan 70kiloon lukemat.

Yhteistyössä