N Nala78 Jäsen 10.01.2005 350 1 16 03.10.2007 #1 Poika nappasi kolme minisunia, niin tietääkö kukaan onko vaarallista??
M mii Vieras 03.10.2007 #3 Nyky suosituksen mukaan niitä otetaan kaksi kerrallaan, sanottiin apteekissa. Jätä huomenna toinen antamatta.
Nyky suosituksen mukaan niitä otetaan kaksi kerrallaan, sanottiin apteekissa. Jätä huomenna toinen antamatta.
N Nala78 Jäsen 10.01.2005 350 1 16 03.10.2007 #5 Soitin. Kolme päivää paussia. Voi tulla ripulia tai ilmavaivoja... Huh huh!
nibbler Aktiivinen jäsen 21.03.2007 17 292 1 36 03.10.2007 #6 aikanaan kun pikkuveli oli 2kaikkea voi maistaa, ainaki kerran" vaiheessa niin aina sai olla soittamassa myrkytyskeskukseen, laitoin sitte sen numeron kännykä muistiin ja ei oo koskaan enää tarvinu nykyään se on jääkaapin ovessa.
aikanaan kun pikkuveli oli 2kaikkea voi maistaa, ainaki kerran" vaiheessa niin aina sai olla soittamassa myrkytyskeskukseen, laitoin sitte sen numeron kännykä muistiin ja ei oo koskaan enää tarvinu nykyään se on jääkaapin ovessa.