D-tipat ja RELA-tipat vauvalle? Voiko niitä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poju2vkoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poju2vkoa

Vieras
siis molempia antaa ne 5 tippaa?
kun siinä relassahan on auringonkukkaöljyä, niin onko siinä d-vitamiinia?
ettei vaan tule mitään yliannostus,myrkytystä :/
 
Olen antanut,terveenä pysynyt uskon että johtuu relatipoista.Ei korvatulehduksia,eikä vatsatautia.Joskus ollut pientä flunssan poikasta.
Tyttö on saanut lisäsi parikuisesta teelusikallisen eyeq kalaöljyä päivässä.
 

Yhteistyössä