yliannostus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nala78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aikanaan kun pikkuveli oli 2kaikkea voi maistaa, ainaki kerran" vaiheessa niin aina sai olla soittamassa myrkytyskeskukseen, laitoin sitte sen numeron kännykä muistiin ja ei oo koskaan enää tarvinu :) nykyään se on jääkaapin ovessa.
 

Yhteistyössä