Yliaikaisuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Mä luulin, että uudelleensynnyttäjäkin pääsee siihen yliaikaistarkastukseen kun on mennyt 10 päivää lasketusta ajasta, mutta tänään th sanoi, että se on 12 päivää. Sitten vielä vinkkas, et jos haluaa aikaisemmin, niin soittaa ä-polille ja sanoo, että on tuntenut huonosti liikkeitä. :o :D Enpä olis uskonut, että th antaa tuollaisen "huijausvinkin".
Siis eihän mulla mikään kiire ole, laskettu aika oli vasta eilen ja ihan rauhassa tässä odotellaan. Kunhan tuli tänään neuvolassa puheeksi.

Se kai vaihtelee paikkakunnan mukaan? Oon kuullut että jossain annetaan mennä ylikin 2viikkoa yli.
En kyllä olis jaksanut odottaa,mulla kumpikin käynnistetty,40+4 ja 38+3 syntyneet.

Aika jännä kyllä että th neuvoo noin huijaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Se kai vaihtelee paikkakunnan mukaan? Oon kuullut että jossain annetaan mennä ylikin 2viikkoa yli.
En kyllä olis jaksanut odottaa,mulla kumpikin käynnistetty,40+4 ja 38+3 syntyneet.

Aika jännä kyllä että th neuvoo noin huijaamaan.

Joo, siis se kontrolli 12 päivää lasketusta ajasta ja silloin katsotaan käynnistetäänkö synnytys heti ja odotetaanko vielä.

Mä kyllä pääsin toisessakin raskaudessa. 9pvä yli lasketun menin oman kaupungin ä.polille, 11pvä yli synnytyssairaalaan ja sitten 14 pvä yli käynnistykseen.

Yhteistyössä