Sikiön syke laskenut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jonteri

Jäsen
01.10.2006
303
0
16
eli mulla nyt vkoja 40+1 ja tänään oli vauvan syke neuvolassa 125-129... viime viikolla ( ja muutenkin tän odotuksen aikana) sykkeet ollu n 150 tai vähän alle. muutenkin vauva ollu tosi hiljainen eilen ja tänään, ja tosi laiskasti viitsii vastata mun "tönimisiin". Mietin tässä vaan että onko muilla ollu tällasta sykkeen laskua näillä' viikoilla, ja onko kenties enteilly synnytystä? Kunhan saan isosiskot nukkumaan koitan laskea rauhassa noita vauvan liikkeitä, että tiedän pitääkö soittaa polille vaikka varmuuden vuoksi...

Ihan normaalit sykkeet nuo on kuitenkin. Mulla oli koko raskauden siinä 120-130 pinnassa, kunnes lopussa tippui niin, että oli n. 100. Käsittääkseni aika yleistä, että sykkeet alkaa laskea siinä loppuvaiheissa. Mutta soita toki polille, ei vara venettä kaada... Mieluummin turhaan vaikka näytillekin, jos huolettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan normaalit sykkeet nuo on kuitenkin. Mulla oli koko raskauden siinä 120-130 pinnassa, kunnes lopussa tippui niin, että oli n. 100. Käsittääkseni aika yleistä, että sykkeet alkaa laskea siinä loppuvaiheissa. Mutta soita toki polille, ei vara venettä kaada... Mieluummin turhaan vaikka näytillekin, jos huolettaa.

Lähinnä siitä oon "huolissani" kun laskivat niin selkeesti tosta keskiarvosta, vaikka ovatkin viel 120-160 skaalalla.. ja se että liikkeet on niin olemattomia, ja vauva vaikuttaa jotenkin olevan "horroksessa" tms... Täällä on arkisin virka-aikaan poli, muuten pitää lähtee naapurikaupunkiin, joten sen takia aattelin että ootan nyt iltaan asti ja kuulostelen tilannetta...

Yhteistyössä