Iltaa tytsit!
Tänää en sit kerinnytkään töissä linjoille, ku oli kiirusta.. Että mennää vähän ristiin, Molly.

Mölkky on kyllä ihan ykköspeli, sitä varmasti tullaan pelaamaan jussina.
Manna, voihan pska sentään.

Ei tässä kyllä voi muuta sanoa, ku et tiedän tunteen. Tosiaan sitä kävi jo viime juhannuksena mielessä, että vuoden päästä meitä on sit jo kolme. Eipä ollut ei. No, mut noi kaverijutut on kyllä vähän hankalia. Itse en kyllä ole juurikaan aiheesta puhunut ""siviilissä"" (kyllä mein yrityksestä jo aika moni tietää, mutta en halua/viitsi siitä kenellekään oikeen puhua) ja eipä kyllä noita lapsellisia kavereitakaan ole nii kovin montaa.
Äsken muuten kävi hassu juttu. Kävin optikolla väännyttämässä sankoja ja osu sitten siihen sellanen työntekijä, joka on monesti ollu meitä palvelees (miehellä myös silmälasit). Istahdin sit sitä vastapäätä ja istuin vissiin sitten tapani mukaan tosi ryhdikkäästi, kun se nainen onnitteli mua. Mää olin että häh? Ja se totes et ai, eks sä ole raskaana.. Nojuu en. Vähäks se oli nolo. Mua lähinnä nauratti. Pitää näemmä vetää optikollakin mahaa sisään, ettei kukaan kuvittele liikoja.
Terttu, tervetuloa linjoille! Kerropa tosiaan vähän taustoja, niitä on aina mukava kuulla. Me ollaan 29/30, esikoista yritetään, multa leikattu kysta vas. munasarjasta, putket tsiigattu, ja verikokeet ok (sprog oli viimeks vähä alhainen, mutta epäilen väärää ajankohtaa), miehen sperma suht' ok (määrä ja liikkuvuus bueno, laatu ei nii hyvä). Täällä seuraavaks clomit ja tikut käyttöön. Ja syyskuussa 2004 alkoi yritys.
Lotta, tsemppiä treffeille!

G: Valitettavasti en tiiä ketää sopivaa isäehdokasta...
Juhannuksena taitaa sitten metsiköissä vähän rapista, kun täällä on ainakin kolme ovistelijaa silloin..

Olikos vielä muita ku Molly, Kaisla ja Kalat?? Peppi ja Pellakin taitaa olla melko samoissa? Nasupilla kans vähän ennen (jos on tullakseen). Hassua, kun on välillä nii hiljaista jännäyspuolella, ja sit kerralla onki aika rysäys.. Käsittääkseni tässä mun ja Mannan välissä ei ole ketään, meikäläinenkin jännää sit vasta juhannuksen jälkeen. Tilanne kp21/30(?) tänään. Ei oo kyl fiiliksii muutaku negan suuntaan..
Mut nyt viikonlopun viettoon!