Hei taas kaikille,
Sorry olen käynyt lukemassa teidät kuulumiset, mutta en muka ole ehtinyt itse kirjoittamaan mitään. Oodikas, toivon todella puolestasi että kaikki hyvin. Ja yhdyn tuohon Milkin kommenttiin raskaustestin suuremmista lukemista, se on ainakin positiivinen asia. Jos vain pystyt yritä olla huolehtimatta. Täältä myös virtuaalisia voimahaleja sinulle:hug:
Milk, kiitos listan päivityksistä. Ja huomasin, että olet eilen saavuttanut lasketun ajan maagisen rajan. Toivottavasti vointisi on edelleen hyvä. Molemmat edelliset raskauteni ovat menneet yli ja muistan etenkin ensimmäisen raskauden osalta, että oli se vaan jotenkin niin piinallista kun laskettu aika tuli ja meni eikä merkkiäkään, että vauva syntyisi. Ei edes yhtään supistusta. Mutta siitä se vain synnytys sitten spontaanisti käynnistyi heti ensimmäisestä todella rajausta supistuksesta rv. 40+6 ja vauva tulikin pikavauhtia maailmaan.
Omaa napaa. Täällä olen nukkunut todella huonosti tällä viikolla. No viime yö oli onneksi taas parempi, mutta pääasiallisesti öisin on tullut valvottua aika paljon ja unet jääneet vähille. Ja joku hormonaalinen juttu se on, sillä en kuitenkaan päivällä ole ollut mitenkään aivan kuollut verrattuna kuin vähän on tullut nukuttua. Muutoin vointi on ollut ihan hyvä. Kävelylenkit onnistuvat edelleen, tosin tänään vatsa tuntuu kipeälle, vaikka varsinaisia supistuksia ei kyllä tunnu. Viikolla säikähdin aika tavalla, kun nostin nelivuotiaan pikkupoikani syliini ja sitten selässä tuntui tosi ikävä vihlaisu. Selkä oli koko illan kipeä ja ajattelin, että siitä ne nyt taas alkoivat ne helkutin liitoskivut, joista kärsin toisen lapsen syntymänkin jälkeen. Mutta olin todella helpottunut, kun selkäkivut olivatkin kadonneet yön nukuttuani, eikä niitä ole sen jälkeen esiintynyt. Nyt varon sitten nostelemasta isompia sisaruksia.
Mukavaa, että täällä on nyt useampikin maaliskuu-huhtikuun vaihteen odottaja eli meitä on montakin jo melkein viimemetreillä menijää. Blancita, kiva ajatus tuo ulkomainen vauva lehti. En ollut edes tullut ajatelleeksi moista.
Maanantaina on rv 38 täynnä ja synnytystapa arvio, sitä tässä nyt odottelen. Nyt pitää laittaa lapsukaiset nukkumaan.
Mesimarjaan rv. 37+5