YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO

Moikka!
Mukavaa,että saan liittyä mukaan joukkoonne.
Oma napa:kp15/28 ja suunnattu on tammivauvaan toiveet eli huhtikuun ovista odotellaan,mutta ennen sitä tätiä kylään ensin,että päästään tammivauvaa yrittämään alulle.

Mukavaa alkavaa viikkoa teille kaikille :wave:
 
Uusille tervetuloa mukaan pinoon!

Karpalo67 Toivottavasti vielä kuitenkin saamme pääsi käännettyä ja pysyt mukana. Elämä täynnä yllätyksiä ja koskaan ei tiedä mitä tai mikä kulman takana odottaa. En ole kyllä paras ihminen tätä sanomaan, mutta taas kerran olen sen itse huomannut.

Joulukuussa heitin "pyyhkeen kehään" tämän lapsettomuus asian kanssa, meillä ei siis ole lapsia ennestään kummallakaan. Olin väsynyt ja turhautunut meidän 3 x IVF hoidon nega tuloksesta. Ikäkin on jo kuitenkin aika kiitettävästi.

Kun Helmikuun alussa Kela muutti noita yli 40-vuotiaiden hoitokorvaus sääntöä, taipui jopa mieskin vielä yhteen hoitoon, eli neljänteen IVF-hoitoomme. Minä tilasin suunnittelu ajan lääkärillemme Pääsiäisen jälkeiselle viikolle. Tässä kuussa sitten kierto venyi ja venyi, ja pelkäsin jo että vaihdevuodet pukkaa päälle. Eilen sitten tein raskaustestin ja PLUSSA! Täytyy kyllä rehellisesti myöntää että testasin kahteen kertaan (eri testillä), meikäläinen ei tunnetusti usko ennen kuin näkee ja ei sittenkään kerrasta ;) .

Olotila on epätodellinen yritystä on takana kolme vuotta ja risat. Luomusti on saatu kyllä pari plussaa ennenkin 1 x tuulimuna, 1 x kohdun ulkopuolinen raskaus ja kerran km viikolla 8-9. Eli ei kauheasti uskalla tuuletella tai iloita vielä. Nyt vaan rauhallisesti odotellaan päivä kerrallaan jotta päästään ultraan katsomaan onko siellä ketään ja jos on niin missä? Ja löytyykö sydämen ääniä.

Jos sopii niin olisin täällä teidän pinossa vielä jonkun aikaan, ainakin tuohon varahaisultaan tai kaikkein mieluiten siirtäisin teidät kaikki tuonne odotuspuolelle :heart: .

t. Mari =)
 
Mari66, nyt peukut pystyssä ja jarrusukat matkan pienelle alulle :)


Itselläni tänään maanantai kp 2....ei enään oikeasti aiheuta surullista mieltä, koska 6 vuotta pettymystä takana...nyt realistinen mieli...vihdoin kauan se kesti
mimmimamma
 
Huolitteko minut mukaan?
Ikäkriteerin täytän ja vauvahaaveilun.
Minulla vain onnistumismahdollisuudet ovat varmaan jostain 0 - 1% väliltä. :/
Koholla oleva FSH on se ongelma, sen vuoksi emme päässeet edes hoitoihin. Ja vaikkei se hirveästi koholla olekaan, kierto ei silti jostain syystä tahdo enää pelata normaalisti.
"Yritystä" on jo syksystä 2006 saakka, vaikkei siihen montaa kiertoa mahdukaan.
Kuten nimimerkkini kertoo, minulla ei siis lapsia, miehellä on kaksi. Se yhteinen taitaa vain jäädä haaveeksi...
Mieli vaan ei ole vielä taipunut siihen, ettei sitä lasta tulisi, siksi vielä haaveilen.
Kierto tosiaan ei toimi, joten yritysaikana ei ole montaa sellaista kiertoa ollut, jossa voisi yrittää. Taitaa vielä olla yhden käden sormilla laskettavissa, tai ainakin kahden.
Viime kierrossa (keltarauhashormonilla aikaansaadun vuodon jälkeen) sentään taisin ovuloida, mutta liian aikaisin (kp 12), kun limakalvo ei ehtinyt kasvaa tarpeeksi.
Tämän kierron alkuun kävin ultrassa ja siellä näkyi useita antraalifolleja, joten mahdollisuus ovikseen taas on... Nyt menossa kp 9.
Että tällainen epätoivoinen täti täällä tyrkyllä ketjuunne... :ashamed:
 
Onnitteluhalaukset Marille ja pidetään peukkuja! Ihana kuulla tällaisia uutisia....Itsellä kuukautiset tulivat taas ajallaan ja elellään kiertopäivä 3/26. Tsemppiä kaikille yrittäjille...lisää uusia plussia tänne palstalle!!!!! Kiva että uusia naisia on tullut mukaan, tukea tässä tarvitaan....
 
Onnea Mari!! Tosi hieno juttu!!!!!!
Nyt toivotaan, että kyytiläinen on tiukasti mukana seuraavat yhdeksän kuukautta.

Meillä odotellaan menkkojen alkua - tänään tai huomenna. Ja sitten alkaa piikittely. Meillä lähteen kolmas yritys nyt menemään, takana kaksi ivf-hoitosarjaa. Nyt tehdään icsi ja sumuttelu on poissa ja sen tilalla on "jarrupiikit".

elina
 
pyrstötähti
Ei kannata kenenkään luopua haaveista,täällä jos missä se on nähty. Ja varsinkaan lapseton 67 olethan ihan tyttönenkin vasta (minä vuosimallia -60 joulukuussa syntynyt) ja ruljanssia vasta alottelen purkamalla huhti-toukokuussa sterilisaatiota,eli jos minäkin vielä uskon niin älä sinä nyt luovuta vielä moneen vuoteen, eikö vaan). Täällä on nyt yli kyllä monta pinoa erilaista enkä oikein tiedä missä olla kun kuulun äiteihin +40, yli 40 kuumeilijoihin ja yli +44 että kerhoa pukkaa mutta käyn lukaisemassa joka päivä näitä pinoja ja aina olen niin iloinen kun joku plussaa ja hirveästi jännittää jo kaikkien kiertokin,toisaalta hyvä kun itsellä ei vielä johonkin aikaan voi mitään kuuluakkaan,mutta kerron heti kyllä mitä operaatiossa tapahtuuko ja onnistuuko leikkaus teknisesti. Mä en kyllä tiedä sitten mitään miten siitä eteenpäin pitäskö olla jotain lisäapuja,hormoneja tms kun kierto toimii,ovis toimii ja limakalvo on kuten kuuluukin,ilmeisesti vaan luomusti jatketaan,vai onko teillä muilla parempaa tietämystä asiasta? Iloista pääsiäisviikkooa :flower:
 
No, jospa minä uskallan antautua haaveilemaan täällä - mutta ihan pikkuisen vain.

Tuo Mari66:n tarina on tosi upea juttu...
Tuosta kyllä tulee mieleen se inhottu sanonta "kun lakkaa strssaamasta jne..." Vaikka eihän se oikeasti niin mene, mutta silti. ;)
Peukkuja pidetään täälläkin!
 
Heips!

Minäkin taas kirjoittelen. Kivan paljon tullut uusia mukaan.

Oma napa: Menkat (toiset km: jälkeen) 24.3 ja olivat hirmuiset (n. 12 päivää ja lorisi todella) ja alkoivat jopa viikkoa aikaisemmin, sitten ei ovista kuulunut tai näkynyt, kävin sitten gynellä viime torstaina, joka sanoi, että 2-3 päivän sisällä ovis...eli oli viimeviikonloppuna, jolloin sain sen tikutettuakin. Nyt odottavalla mielellä ja laskeskelen, että menkkojen mukaan olis tilanne tuo 23/28-29, mutta menkkoja nyt odottelen vasta viikon 13 lopulla.

 
Tervehdys lumisateesta. Ihanan kevyttä, pikkupakkaslunta satelee - kiva jäädä välillä töiden lomassa viipyilemään ikkunassa. Omaa napaa - kp 22/29 menossa ja jotenkin tuntuu, ettei tärpännyt tälläkään kertaa. Vähän aiempaa erilaisempia rintatuntemuksia, mutta esim. lämpö ei ole yhtää koholla. Ei tekisi mieli turhautua, mutta meinaa välillä tunteet viedä mennessään. Vaikka yritän kyllä uskotella itselleni, että kaikki on tässäkin kierrossa mahdollista - kunnes menkat alkaa, jos alkaa. Reipasta talvipäivää jokaiselle!
 
Kiitos kaikille onnitteluista - nyt vaan odotellaan varhaisultraa nöyränä, peloissaan ja kädet ristissä.

Lapseton; tervetuloa mukaan joukkoon! Toivotaan että se ovulaatio tulee tälläkin kierrolla mutta hieman myöhemmin.

Elina; Pidän teille ekstra paljon peukkuja pystyssä uuteen hoitokertaan. Olemme kanssasi jännänneet ennekin samassa pinossa. Kyllä se nyt se plussa saa luvan tärähtää sinnekin vihdoin.

Minni; Minulla oli myös km jälkeen kahdet todella runsaat vuodot. Ja itse kierto jäi kovin lyhyeksi silloin. Tuntui että kroppa normalisoitui vasta kahden kierron jälkeen.

Musasukka; Mulla ei ollut mitään oireita eikä tunnetta että olisin voinut plussata. Rupesin testaamaan kun vuotoa ei kuulunutkaan. Joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon.

Aurinkoista tiistaita kaikille!

t. Mari B)
 
Vai vielä tyttönen ;)
Minun kroppani lastensaannin suhteen on kyllä kuin yli 10 v. minua vanhemmilla...

Jotenkin tästä ketjun nimestä tulee kultapossukerho mieleen. :p

Pyrstötähti: Ei kyllä tietoa, miten sterilisaation purun jälkeen pitäisi edetä. Mutta yleensähän meidän ikäisten ei pitäisi sitä vuottakaan odottaa hoitoihin hakeutumista varten.
 
Moikka!
Oma napa:kp17/28 ja tulin juuri ultrasta ja mulla huomattiin kodunsuulla kysta ja eivät poista sitä,vaan sitä nyt seurataan sitten.Olo on todella kamala,kun sain tietää,että mulla on kohdunsuulla kysta.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Vauva haaveissa:



mimmimamma.....kp3/27.......yk 6 v.
Nuusku...... ........kp4/26.....4.toiveissa
päivänkakkara67..kp4/26...........1. haaveissa2.toiveissa
Karpalo67.............kp9/28........yk yli 4 v.....
Rva Pikkumyy..kp 8/32..yk 1 4.s haaveissa/1. yhteinen
lapseton67.............kp10/? yk1,5v /1. haaveissa
äittä-67.............kp11/28-30..........yk1..3.haaveissa, 2.yhteinen
gitte..................kp17/28...................1. haaveissa
pyrstötähti.........kp20/28..............4.haaveissa
Mussukka67.........kp 22/29..........yk 8...2.toiveissa, 1.yhteinen
Minni-07...............kp24/29...........yk2.....2.toiveissa, 1.yhteinen
vilmaville.............kp8/28-30.........ykn 1,5v..9.s haaveissa



Hellu1..................kp50/?......3. haaveissa
Elina67..........

ruujakengu.........
annastiina..........

keijukka...4.haaveissa
[/i]

Kaikille Onnea kiertoon!



vauvaa odottavat:


Mari66 :heart:
 
Ihana yllätys teille, paljon onnea paljon tarrasukkasia pienelle mukaan masumatkalle! :heart: :flower:

Kertokaahan kaikki kp päiviänne, jos jokin on ihan väärin? :D

Ovista odotellessa kuluu aika täällä :heart:

Kaikille hirmusti plussaonnea ovistestien ja raskaustestien muodossa! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Mun kohdalle voi laittaa yrityksen 1,5 v ja 1. haaveissa siis tietenkin. Ja kyssäri voi olla kierron pituuden kohdalla, koska siitä ei mitään tietoa.

Haamua näyttää ovistesti edelleen eli ei ovista ihan heti odotettavissa. Toivottavasti tulee kuitenkin.
 
Joten päätin ilmoittautua tänne minäkin.

Mutta ihan ensiksi onnittelut Mari66 plussasta :flower:

Olen vuosimallia 65 eli ensi kuussa tulee 43v täyteen. Perheeseeni kuuluu puoliso sekä 5 tytärtä (pian 3v, 10v, 12v, 16v ja 18v) sekä 3 poikaa (20v, 14v ja pian 7v).
Ilman ehkäisyä olemme olleet pari vuotta, mutta osan siitä olemme käyttäneet nk rytmimenetelmää; aktiivista yritystä on takana ehkä noin puolitoista vuotta.
Omalle vauvakuumeelleni on tyypillistä, että se aaltoilee sen mukaan, miten väen kanssa menee. Vielä viime viikolla olin jo ihan valmis laittamaan pillit pussiin. Mutta sitten viikonloppuna näin kaupassa omaa ikäluokkaani olevan rouvan, joka oli saanut jo kolmannen "iltatähtensä"; heidän vanhimmat lapsensa ovat samaa ikäluokkaa kuin meidän ekat. Sydämeen vihlaisi siihen malliin, että en minä vielä voi luovuttaa.
Joten projektia jatketaan entiseen malliin. Nyt on menossa kp 8; kierto vaihtelee 28/30 välillä.
 
Moikka!
MARI66:Onnea ja valtavasti tarrasukkia masuvauvalle matkalle mukaan.

Mulla olo todella kamala,lääkäri antoi luettavaksi kohdun poisto oppaan kystan takia ja suositteli jättämään vauva haaveet,lääkäri oli venäläinen mieslääkäri ja ensi vuonna toukokuulla seuraava seuranta ultra vasta kystan takia,mua itkettää todella kovasti :'(
 

Yhteistyössä