Moikat taas ja hyvää alkavaa viikonloppua =)
Niinpä sitä kummastelee tuota naisen halua synnyttämään ja on siihen varmaan laatinut luonto jonkun oman järjestelmänsä, että ne kivut ja tuskat , jos niitä on synnytyksessä niin unohtuvat ne sen siliän tien.
On se sulla Tiitiäisen äitikin ollut melkoisen merkillinen tuo synnytyskokemus., musliminaisineen :/
Olen kerran ollut mukana parhaimman ystäväni synnytyksessä ( tai siis hän sai pojan, jonka kummikin olen nyt) niin ulkopuolelta katysottuna näyttää kyllä hurjalta, mutta on samalla erityisen koskettava kokemus. Leikkasin pojan napanuoran myös. Kyllä oli pää pyörällä pari seuraavaa päivää minullakin, että vähän voi tietää miltä iseistä, jotka mukana ovat tuntuu. Onhan siinä toki vielä eri aspekti kun kysymys on omasta rakkaasta ja lapsesta.
Huomasin tuossa myös että täällähän on Maudiella ja Hissunmyyllä oikein suurperheet, Onnittelut
Haaveilin itsekin nuorempana suurperheestä,mutta elo ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan sen osalta, vaikka kerkeehän sitä tässä nyt ehken vielä parilla lapsella perhettä kasvattamaan
Välillä lipsahtaakin kun miehen kanssa juttelen et "sit ku meil on niitä lapSIa (!)...." ja ollaan nyt kuitenkin puhuttu yhdestä, niin hieman ukkokulta kyllä rykäisee...
Että kahtellaan nyt jos yksikin...
Mulla on käynyt myös niin, että silloin kun raskaaksi tulin, niin tunsin sen jotenkin heti. Jotenkin alitajuisesti, ettei sitä pysty konkretisoimaan. Eivät olleet heti mitään fyysisiä raskausoireita, sen vaan tiesi. Mutta raskaudet on aina erilaisia että sitähän ei tiedä meneekö se samalla tavalla sulla Epsukepsu ( tai me muut, sitten kun... =) )kuin aiempi raskaus. Toivotaan niin kauan kuin täti tahi monsuunisateet ( kuten Tiitiäisen äitiosuvasti ilmaisi)tulee niin niitä plussia olan takaa eli +++++
Kun niitä alkaa tässä tipahdella seuraavan syksyn ja kevään aikana niin laitetaan tuonne sellainen plussauslista. Oikeestaan voisi kohta meidätkin Listata, kunhan kerkeän voin tehdä sellaisen lyhyen esittelyn kaikista ja muutaman kysymyksen joihin voi vastata niin laitetaan se tuonne alkuun, Kun muitakin tulee mukaan sieltä on helppo kurkata ennakkotietoja.
Saako kannatusta?
Taisimme muuten ylittää yli kolemkymmenen vastauksen, tai siis olin katsovinani, kun tätä aloin kirjoittaa, että tämä on 30. , joten ken seuraavaksi jutunjuurta vääntää niin saapi meidä Syystoiveiden kirjekuoren punaiseksi! ) pienet on ilot.....
Oikein hyvää ja romanttista viikonloppua kaikille. Tää lähtee peseen nyt ikkunoita, jot vieraat näkee huomisissa tupaantulijaisissa uloskin päin