Yli 36v KesäToiveet

Hei taas,
niin, lapset ovat ikäänkuin kahdessa sarjassa,eli 13v ja 12 v sekä 4v ja 6v.
Vaikka yksi synnytyksistä oli vain ns. normaali, niin äkkiä ne murheet vaan unhotuu ja kuume iskee. =) Edellinen synnytysyritys päätyi sektioon,
joka vieläkin taka-alalla mieltä kaihertaa.Pakko oli vähän jalkoja lepuuttaa töiden jälkeen, mutta nyt kotihommat odottaa.Palailen sitten illemmalla uudelleen =)
 
:D tervetuloa Hissunmyy!
Mukavaa kun saadaan tähän lisää kuumeiljoita.

Tiitiäisen äiti: Kyllä, kyllä..suunnitelmat huoneesta on , luulisin että ensimmäiset pari vuotta menisi kuitenkin tuossa "kyljessä" ja tarkoitus olisi sitten tuosta yksi huone laittaa lapselle :)


Ja kiitoksia onnitteluista!

Tänään täytyy jättää lyhyeen kirjoittelut, kun kävin tuossa töiden jälkeen vielä likkakavereitten kanssa syömässä ja rupattelemassa, niin huomaan että tuola sohvan perukoilla kaivataan halauksia... ;)

Hyvät yöt kaikille kanssasiskoille ja +++++++ :whistle: ( varsinkin Epsukepsulle kun nyt kriittiset vaiheet menossa)
 
epsukepsu
Kiitos peukuista ja +++:sta :) Niitä toivon myös teille muillekin!

Vielä on tässä kuitenkin aikaa, vasta ensi viikolla alkaa jännäys.. Vähän luulen kyllä ettei masussa ole matkalaista, kun ainakin esikoista odottaessa tiesin heti olevani raskaana, siis aivan heti :p Mut nyt ei samanlaisia fiiliksiä ole.. tai sitten ehkä odotan niitä oloja liikaakin, mene ja tiedä.. :/ Mutta toivossa elellään :)

Tänne meidän eloon ei muuta ihmeellistä kuulukaan. Poika heräsi vaan poikkeuksellisen aikaisin (6.30) tänä aamuna ja tässä ollaan sen puoleen vähän töttöröö kun tuntuu ettei ajatus kulje mihinkään, samaa pururataa vaan kiertää ympäri :LOL: Yleensä meillä kun heräillään vasta 8.30 jälkeen..

Hyviä viikonloppuja kaikille! =)
 
Meillä kanssa pojalla on muttunut toi heräämis aika, ennen heräili siinä 7. kieppeillä ja itse totuin siihen, mutta nyt hää sitten päätti että nukkuukin ysiin ja meikkis venailee alakerrassaettä milloinhan meittin pikku-prinssi suostuu taas heräilee.
Mä aavistin kanssa ekan raskauden ennen testin tekoa. Vaikka oltiin jo heitetty haaveet roskakoppaan ja luvattiin että otetaan joka vuosi sitten vaikka uusi koira jos ei lapsia saada, mutta kuukauden jälkeen tuli raskaaksi. Menihän siinä yrityksessá kolme vuotta.
Ja sitä samaan hauskaa viikonloppua :flower:
 
Niin,viikonloppuja vaan kaikille!
Maanantaina sitten koulutkin alkavat. Kyllä kesä meni taas ihan huomaamatta. :/ Onneksi lomaa oli miehen kanssa edes vähän samaanaikaan, että päästiin käymään reissussakin.Minulla on vielä pari viikkoa kesälomaa pitämättä, ja todennäköisesti ensikuun puolelle pidettävä.
Hei vaan taasen!!


 
Moikat taas ja hyvää alkavaa viikonloppua =)

Niinpä sitä kummastelee tuota naisen halua synnyttämään ja on siihen varmaan laatinut luonto jonkun oman järjestelmänsä, että ne kivut ja tuskat , jos niitä on synnytyksessä niin unohtuvat ne sen siliän tien.
On se sulla Tiitiäisen äitikin ollut melkoisen merkillinen tuo synnytyskokemus., musliminaisineen :/
Olen kerran ollut mukana parhaimman ystäväni synnytyksessä ( tai siis hän sai pojan, jonka kummikin olen nyt) niin ulkopuolelta katysottuna näyttää kyllä hurjalta, mutta on samalla erityisen koskettava kokemus. Leikkasin pojan napanuoran myös. Kyllä oli pää pyörällä pari seuraavaa päivää minullakin, että vähän voi tietää miltä iseistä, jotka mukana ovat tuntuu. Onhan siinä toki vielä eri aspekti kun kysymys on omasta rakkaasta ja lapsesta.

Huomasin tuossa myös että täällähän on Maudiella ja Hissunmyyllä oikein suurperheet, Onnittelut :D
Haaveilin itsekin nuorempana suurperheestä,mutta elo ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan sen osalta, vaikka kerkeehän sitä tässä nyt ehken vielä parilla lapsella perhettä kasvattamaan ;) Välillä lipsahtaakin kun miehen kanssa juttelen et "sit ku meil on niitä lapSIa (!)...." ja ollaan nyt kuitenkin puhuttu yhdestä, niin hieman ukkokulta kyllä rykäisee... :whistle: Että kahtellaan nyt jos yksikin...

Mulla on käynyt myös niin, että silloin kun raskaaksi tulin, niin tunsin sen jotenkin heti. Jotenkin alitajuisesti, ettei sitä pysty konkretisoimaan. Eivät olleet heti mitään fyysisiä raskausoireita, sen vaan tiesi. Mutta raskaudet on aina erilaisia että sitähän ei tiedä meneekö se samalla tavalla sulla Epsukepsu ( tai me muut, sitten kun... =) )kuin aiempi raskaus. Toivotaan niin kauan kuin täti tahi monsuunisateet ( kuten Tiitiäisen äitiosuvasti ilmaisi)tulee niin niitä plussia olan takaa eli +++++ :whistle:

Kun niitä alkaa tässä tipahdella seuraavan syksyn ja kevään aikana niin laitetaan tuonne sellainen plussauslista. Oikeestaan voisi kohta meidätkin Listata, kunhan kerkeän voin tehdä sellaisen lyhyen esittelyn kaikista ja muutaman kysymyksen joihin voi vastata niin laitetaan se tuonne alkuun, Kun muitakin tulee mukaan sieltä on helppo kurkata ennakkotietoja.
Saako kannatusta?

Taisimme muuten ylittää yli kolemkymmenen vastauksen, tai siis olin katsovinani, kun tätä aloin kirjoittaa, että tämä on 30. , joten ken seuraavaksi jutunjuurta vääntää niin saapi meidä Syystoiveiden kirjekuoren punaiseksi! ) pienet on ilot..... :D

Oikein hyvää ja romanttista viikonloppua kaikille. Tää lähtee peseen nyt ikkunoita, jot vieraat näkee huomisissa tupaantulijaisissa uloskin päin :p
 
epsukepsu
Heips!

Hih hih, mietin tuossa tovin että mitä ihmettä Pilkettä tarkoittaa että kirjekuori on jo punainen.. selvisi se sitten kun otin "askeleen taaksepäin" ja oikein katsomalla katsoin näkyykö jossain punaisia kirjekuoria.. :D

Ihanan aktiivinen olet kyllä Pilkettä :) Olet oikea pinoemomme ;) Varmaan sellainen lista ois ihan hyvä juttu, joten tee semmoinen kuin kerkiät.

Jännä kuulla että olet ollut ystäväsi mukana synnytyksessä! Wautsi! En tiedä olisiko minusta siihen hommaan.. siis olla sivustakatsojana :/ Ties vaikka pyörtyisin tai jotain kamalaa!! :eek: Hienoa että sinä olit ystäväsi tukena saattamassa maailmaan kummilastasi :)

Nyt alkoi kp 23/28.. ja jännitys alkaa hiljalleen kohoamaan. Toivon mukaan niitä monsuunisateita ei tule ;) ihan tavallista sadetta kyllä hiljalleen jo kaipaisi. Maa on niin rutikuiva että ihan pahaa tekee.. :\|

Viikonlopun alkuja kaikille vaan :wave:

-epskeps-
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 15:19 epsukepsu kirjoitti:
Hei HissunMyy! :wave:

Tervetuloa mukaan! :) Sinullahan on oikein iso katras kertynyt! Onnittelut siitä! :flower: Minkä ikäisiä lapsia sinulla on? Minulla on yksi, poika 3,5v, toisesta haaveillaan ja kuumeillaan =) Harrastelen myös hevosia, oma hevonen on ollut nyt kohta 10v.
Huomenet

Meillä vanhin lapsi on 16 tyttö, 14 tyttö, 12 poika, 10 tyttö, 8 poika ja 8kk poika :D . Heppoja meillä on ollut n. 6 vuotta.

Tässä meni pari päivää kun kerkis koneelle, pientä kiirusta on pidellyt. Työt alkoi niin sekin rajoittaa netissä surffailua.
Nyt sitä pitäisi ruveta yrittelemään tärppiä. Viikon kesti kuukautiset :p ja olo on sen mukainen \|O .
Erittäin kivoja vauvantekoyrityksiä kaikille :wave:
 
epsukepsu
Hui hui, tämähän pino meinaa karata teille tietymättömille.. :p Nostetaas vähän ylemmäs.

Mitäs muille kuuluu? Tänne ei ihmeempiä, ihan hyvää vaan :) Appivanhempia sai tässä tän päivää katella ihan tarpeekseen.. Onneksi asuvat 100 km päässä.. :LOL:

Jännäyspäivät lähenevät lähenemistään. Edelleenkään ei mitään oireita, joten nähtäväksi jää.. Olisi kyllä melkoista jos heti nappaisi.. huh! Mutta jos ei niin sitten pitää vaan jatkaa yritystä. :)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! =)
 
:wave: Heipä

Voi ei! Kirjotin pitkän jutustelun ja kun laitoin sen tulemaan niin hävisi jonnekkin bittiavaruuteen. No yritänpä huomenna uusiksi, nyt ei jaksa enää kun on niin myöhä uudestaan alka kirjoittaa.
Mutta toivottelen kuitenkin hyvää alkavaa viikkoa ja epsukepsulle rauhallista piinailua ja ihan pakko laittaa näitä+++++ :whistle:
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Uuupsista kun oli jo piilossa tämä mein ketju....mutta hyvä on kun täällä kirjoitellaan nin vilkkaasti. Olen käynyt noissa joissain muissa palstoilla niin tää kaksplussan on kyllä vilkkain tähän asti.

Vauva sivustolla vauvakuumeosiosta löytyy kanssa vaikka minkälaisia pinoja ja sinne ole jotain kirjoitellutkin, mutta harvemmin. Yhden oikein kivan vaaviaiheisen linkkilistauksen sieltä löysin, että jos kiinnostaa niin ei kun kaivelemaan pinoa... :p

Oikein hyvää alkavaa viikkoa :D Mulla on hieman ollut kiireinen viikonloppu, enkä ole kerennyt kirjottelemaan. Meillä oli ne tupaantulijaiset ja olivatkin oikein hauskat. En pitkään aikaan olekaan järjestänyt oikein vanhoja kunnon bileitä, joissa on paljon hyviä ystäviä.
No sitten piti vähän huilia eilinen B) ja harjoitella nyt sitä tulevaa ovista varten joka muuten on 9 päivän päästä...hui, jo jännittää vähän, vaikka yrittää että eihän tässä mitään... :whistle:

Tänään on taas ollut noita metsäpalosavuja venäjältä ja kävi jo ihan tosissaan ärsyttämään kun ne ei jotenkin edes tiedota sieltä, että missä mennään ja saako niitä sammutettua. Minusta on ainakin aika hirveetä että sellaset sateet leviää tänne jo toista viikkoa :( Eikö joku ollutkin kotoisin lappeenrannasta? Siellä varmaan onkin sitten aikamoinen savu..

Aisniin,Minun piti kysymän, että oireileeko täällä arvon neitojen miehenpuolikkaat vauvakuumetta mitenkään? Onko tuo tuollainen ( minkä olen nyt laittanut "miesvauvakuumeilun" piikkiin meillä) talous ja terveyshermoileminen teille tuttua miehen puolelta.
Miten teillä mies kuumeilee vai kuumeileeko ollenkaan?

heippatihei ja hyvät yöt


\|O :saint:
 
Hyvää alkavaa viikkoa!

Uusi viikko uudet kujeet :D ?

Mulla tulee avokki huomenna takaisin kotiin, mutta tais toi ovis jo mennä ohi joten oottelen tässä sitten seuraava kuukautta.

Kun olen lukennut näitä ketjuja ja porukka puhuu noista ovis-testeistä niin olisko jollain antaa vinkkiä luotettavasta testistä, tälläselle tietämättömälle??? Jos vaikka löytäisin samoja täältä.
Tosta miehen kuumeilusta ei nyt tällä hetkellä ole oikein tietoa, mutta ekan kohdalla idean aloitus tuli häneltä, kun suhteemme alussa söin pillereitä niin tämä samainen herrasmies rupesi sitten vähitellen kokoliki suhteemme alussa ehdottelee pillereistä luopumista.
Täytyypä tuosta kysellä asianomaiselta itseltään, kun huomenna klo 20 pitäis hakee juna-asemalta.
Pojallakin jo mitta täysi isin poissa-olosta, kun silloin n. kolme viikkoa sitten veimme isän junaan ja toinen pieni parka luulee, että isä on vieläkin junassa ja hokee joka kerta , kun juttelee isänsä kanssa, että "isi pois juna".
Mutta nyt yrittämään saada itsensä kohti sänkyä, kun eilen tuli oltua myöhään hereillä, viereisen kylä hippi-baarissa oli blues-ilta ja täytihän paikkaa näyttää vieraillemme, avokin sisko, veli ja hänen vaimonsa tulivat kylään viikoksi.
Tänään pidimme välipäivän ja huomenna markkinoille jos sää suosii, kun lupasivat sadetta tänne meille. Ja se olisikin ihme.
Ai niin tuosta venäjän palosta, kun juttelin vanhempieni kanssa tänään, niin sanoivat ettei Loviisassa ole kovinkaan paljon savua , mutta savunhajua jonkin verran, mutta kun olivat EteläPäijänteellä mökillä niin oli kuulemma järven pinta harmaana tuhkasta.
Mutta nyt lähtee hän....
 
epsukepsu
Yötervehdys! =)

Pikaiset naputtelut vielä ennen höyhensaarille menoa..

Mulle ainakin toi vauva-lehden vauvakuume-osasto on sellainen sekametelisoppa etten sinne ole arvannut mennä sekaan sorkkimaan :p Mulle riittää tää palsta vallan mainiosti =)

Pilkettä Kivoilta bileitä kuulostivat! Meilläkin oli joskus ennen muinoin kaveriporukan kanssa tuollaisia bileitä, mutta ne sitten jäi kun porukka rupesi lisääntymään ts. alkoi jälkikasvua ilmaantumaan ;) Mut ehkä vielä joskus tuollaisia bileitä taas tulee eteen, toivoa sopii.. :whistle:

Joo, ois noista metsäpaloista kiva kyllä tietää vähän enemmän. Itse asiassa täällä Lappeenrannassa ei tuota savua juurikaan ole. Aamuisin sen savun kyllä haistaa, mutta eipä täällä muuten savuista ole. Appivanhemmat asuvat Kouvolan tienoilla ja siellä se savu haisee kuulemma kaiken päivää ja on ihan savuistakin :\| Sais noita sateita kyllä jo tulla. Puutkin on jo sen näköisiä että ruska ois tullut... :/

Tuo meikäläisen ukkokulta ei kyllä pode niin minkäänlaista vauvakuumetta tai ei ainakaan tunnusta.. Hän on enempi TJOT-tyyppiä ;) Parempi vaan oikeastaan ettei kuumeile. Hulluiksi täällä tultais muuten :LOL:

Tiitiäisen äiti Kiva varmaan kun mies tulee pitkältä reissulta kotiin! =) Harmi että se ovis ehti jo mennä :/ Mutta sitä suuremmalla innolla sitä toista odottamaan! Ja hyvähän se on ennen ovista vähän treenailla... ;) :whistle:

Ja noista ovistesteistä en osaa mitään sanoa. Meinasin niitä hankkia kun päätettiin aloittaa pikkukakkosen yritys, mutta päätin etten niitä hanki. En ainakaan vielä. Katsotaan sitten jos tää pikku2 antaa odotuttaa itseään kauankin, niin ehkä sitten..

Palaamisiin! :wave: <br><br>
 
Juhhuu ja iltoja!

Tiitiäisen äiti onkin jo vissiin saanut avokkinsa kotiin vai menikös se aikaero kumpaan suuntaan siellä Espanjassa? Hmm täällä on kello nyt 20.00 tätä kirjoittaessa.
Voi hyvä ihme kun nuo pikkuset on suloisia noissa kommenteissaan =) Ihan just niin voi kuvitella tuollanen pikkuihminen, että junassahan se isi kolme viikkoa.... :D tuollasista sitä sydän lämpenee :heart:
Minä en ole koskaan käyttänyt ovistestejä. Ne maksaa aika paljon täällä. Ajattelin että jos yrittäsi ensin bongata ilman ja jos alkaa kulumaan tässä nyt muutama kk, niin otan ekan "oljenkoren". Varmaan jos ei ole tuntemuksia oviksen aikaan niin niitä on hyvä käyttää heti, mutta mulla on sellanen tunne, että olisin oviksen tuntenut kyllä...jos ei muuten niin hmm...sitä on niinkuin aktiivisempi :ashamed: :D
teillähän on siellä kivat päivät tulossa--markkinoita ja vieraita..oikein hauskaa viikkoa!! Nuo ovat joskus tosi piristäviä tuollaiset vierailut. Onko sulla muuten tullut hyvin sieltä ystävyyssuhteita ja kuinka kauan olet siellä Espanjassa ollut?

Tuosta savuongelmasta senverta että sisuunnuin siitä todenteolla, ja siitä johtuen panin meiliä menemään ministereille, höh, kun eivät saa mitään aikaan. :p

Epsukepsu, juu minäkin koin sen vauvalehden palstan vähän sekavaksi ja sitten kun täällä voi keskusteluissa käyttää hymiöitä, niin on mukavampi kirjoitella.
No, luulen että tuo minunkin mies rauhoittuu tuosta kun huomaa, että ei sitä nyt heti käärön kanssa tässä olla ( on nääs hänellä esikoinen tuleva mahdollinen vaavi, vaikka jo 41v)

Kyllähän niitä bieleitä järjestellä kerkeää, jos nyt sitten enää huvittaa viiskymppisenä
:LOL: :p --toivotaan että tietty leikkimieli ja tyttömäisyys säilyy vaikka ikää tulee :flower:
Mulla oli jotenkin sellainen alitajuinen tunne jo suunnitelessa, että nää on nyt viimeiset bileet vähän aikaan ..johtunee vauvakuumeesta ja toiveesta tulla raskaaksi nopsaan :whistle:

Nyt mulla on pannari uunissa ja pojjaat tulee kohta moponkorjauksesta, että sauna ja pannari kutsuu!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: TÄSSÄ KUKKIA MEILLE TYTTÖMÄISILLE NAISILLE =)
 
epsukepsu
Moro!

Tulin vaan morjestaan :wave: Tässä alkaa olemaan sellaiset täpinät pian päällä että huh huh.. Huomenna, torstaina, pitäis tädin tulla monsuunisateiden kera, mutta tiedä sitten jos vaikka jättäis tän osoitteen tällä kertaa väliin, kun tänään muutenkin sateli ;) Ei tässä auta muu kuin ootella ja toivoa parasta. :)

Palaamisiin! =)
 
Kipinä
Hei vaan,

Mukaan olisi yrittämässä 35-vuotias "iltatähteä" suunnitteleva. Lapset on 10- ja 12 v. ja uutta ollaan suunniteltu. Pillerit jo melkein jääneet pois...mies vielä harkitsee, mutta eiköhän se siitä ala kypsyä.

Iso olisi elämänmuutos, mutta sitä tässä jo kaivataankin. Mutta kun ikää on 10 vee enenmmän kuopuksen kohdalla, tärppääminen mietityttää. Sittenhän sen näkee :)

Kuinkahan nopeasti on tärpännyt pillereiden jälkeen?
 
epsukepsu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 08:38 Pilkettä kirjoitti:
Epsukepsulle: ++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

:attn: :attn: :attn: <---------TÄDIN ESTO PUOMIT :D

hauskaa päivää!

Kiitos!!! =) :flower:

Jännitys alkaa tosiaan olemaan huipussaan! Hui sentään! Pahaa aavistavaa selän jomotusta on kyllä alkanut ilmaantumaan :( mutta toivossa pitää elellä :)
 
epsukepsu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2006 klo 15:02 Kipinä kirjoitti:
Kuinkahan nopeasti on tärpännyt pillereiden jälkeen?
Esikoisesta mulla tärppäs melko pian. Huhtikuussa napsasin viimeisen pillerin ja heinäkuussa tein positiivisen raskaustestin =) "Tehtiin" esikoista vähän TJOT-tyylillä, ilman että mitään oviksia ym. edes mietittiin. Tällä kertaa ei ole tarvinnut pillereitä jättää pois kun en niitä edes tuon jälkeen aloittanut uudestaan. Meillä on pikku2:n yritys vasta alkanut. Ekat jännät päivät edessä, itse asiassa huomenna.. Iiik! :D
 

Yhteistyössä